Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Wołomin: Przetarg nieograniczony
Numer ogłoszenia: 217349 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie , ul. Warszawska 5a, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 0-22 787 54 64/65, faks 0-22 787 54 64/65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.wolomin.pl; www.bip.pup.wolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zapytania jest organizacja i prowadzenie usługi z zakresu doradztwa zawodowego Indywidualne spotkania z doradcami zawodowymi dla 100 osób bezrobotnych z terenu powiatu wołomińskiego, w ramach projektu Nadeszła Twoja Szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1.Wymagania szczególne: 1. Przeprowadzenie i organizacja Indywidualnych spotkań z doradcami zawodowymi dla 100 osób bezrobotnych, w tym: Zadanie częściowe nr 1 - 50 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie, Zadanie częściowe nr 2 - 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie, Zadanie częściowe nr 3 - 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wołominie. 2. Miejsce przeprowadzenia spotkań: Zadanie częściowe nr 1: teren miasta Wołomin, Zadanie częściowe nr 2: teren miasta Radzymin, Zadanie częściowe nr 3: teren miasta Tłuszcz. 3. Wymagana ilość godzin spotkań: 4 godziny na osobę. 4. Wymagana ilość spotkań: minimum 2 spotkania na osobę. 5. Realizacja spotkań w terminie: XI.2013 - IV.2014r. 6. Osoby przeprowadzające spotkania muszą posiadać wykształcenie i doświadczenie z zakresu doradztwa zawodowego. 7. Uczestnicy spotkań zostaną wybrani przez Zamawiającego, a Wykonawca przed ich rozpoczęciem otrzyma wykaz osób skierowanych. W przypadku nie zgłoszenia się wskazanej osoby na spotkanie lub przerwania spotkania w trakcie jego trwania, Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a Zamawiający ma prawo skierować na to miejsce inną osobę. 8. Spotkania powinny odbywać się od poniedziałku do soboty w przedziale godzinowym od 800 do 1800 wg wcześniej ustalonego harmonogramu. 9. Miejsce zajęć powinno być przystosowane do zajęć pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp. 10. Wykonawca wyda certyfikat potwierdzający uczestnictwo w Indywidualnych spotkaniach z doradcami zawodowymi opatrzony w: loga UE, POKL (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u szczytu strony i powinny być tych samych rozmiarów), loga Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatu Wołomińskiego (powinny być umieszczone w jednej linii, najlepiej u dołu strony i powinny być tych samych rozmiarów), nazwę projektu Nadeszła Twoja Szansa i informacji: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zapis Spotkanie zrealizowane na zlecenie Powiatowego Urzędu Pracy w Wołominie. 11. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być prowadzone wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Indywidualne spotkania z uczestnikami powinny obejmować m.in.: Ustalenie posiadanych przez uczestnika umiejętności, możliwości i predyspozycji zawodowych, Określenie problemu zawodowego, Tworzenie ścieżki kariery (IPD), Podsumowanie działań doradczych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt. 6 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907, 984, 1047)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu (art. 22 PZP): 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności: a) uzyskali wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z 20.04.2004 o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r., poz. 674 z późn. zm.), b) posiadają aktualny wpis do rejestru agencji zatrudnienia (certyfikat o dokonaniu wpisu podmiotu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia), 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, 3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z zakresu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000 zł, 4. przedstawią rodzaj i wzór dokumentów potwierdzających uczestnictwo w spotkaniach, 5. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizował z należytą starannością minimum 2 godzinne spotkania z zakresu doradztwa zawodowego dla przynajmniej 30 osób, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem (fakt ten winien być potwierdzony stosownymi referencjami zawierającymi termin spotkań, liczbę zrealizowanych godzin i liczbę uczestników), b) dysponują lub będą dysponować oddzielnymi salami dydaktycznymi o powierzchni co najmniej 10 m2 dla każdego z trenerów prowadzących spotkania, c) dysponują lub będą dysponować co najmniej: Zadanie częściowe Nr 1: 2 osobami spełniającymi wymagania określone pkt III ppkt 6, Zadanie częściowe Nr 2: 1osobą spełniającą wymagania określone pkt III ppkt 6, Zadanie częściowe Nr 3: 1osobą spełniającą wymagania określone pkt III ppkt 6. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2013r., poz. 907, 984, 1047. W toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający wezwie wykonawców, zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca zrealizował z należytą starannością minimum 2 godzinne spotkania z zakresu doradztwa zawodowego dla przynajmniej 30 osób, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem fakt ten winien być potwierdzony stosownymi referencjami zawierającymi termin spotkań, liczbę zrealizowanych godzin i liczbę uczestników,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponują lub będą dysponować oddzielnymi salami dydaktycznymi o powierzchni co najmniej 10 m2 dla każdego z trenerów prowadzących spotkania,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponują lub będą dysponować co najmniej: - Zadanie częściowe Nr 1: 2 osobami spełniającymi wymagania określone pkt III ppkt 6, - Zadanie częściowe Nr 2: 1osobą spełniającą wymagania określone pkt III ppkt 6, - Zadanie częściowe Nr 3: 1osobą spełniającą wymagania określone pkt III ppkt 6.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone przez Wykonawcę: 1. wypełniony druk FORMULARZ OFERTY - załącznik Nr 1a, b ,c do SIWZ, 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907, 984, 1047).- załącznik Nr 1 do Oferty, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, 4. certyfikat wpisu do rejestru agencji zatrudnienia, 5. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie z ZUS o bieżącym opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 7. oświadczenie dotyczące akceptacji warunków postępowania, projektu umowy i zapoznania się z treścią SIWZ - załącznik Nr 2 do Oferty, 8. wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat spotkań zgodnych z przedmiotem zamówienia - załącznik Nr 3 do Oferty - wraz ze stosownymi dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi ich należyte zrealizowanie, 9. wykaz niezbędnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i sprzętowej, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - załącznik Nr 4 do Oferty, 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnej do wykonania zamówienia bazy lokalowej i sprzętowej, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 wykonawca wskazał bazy, którymi będzie dysponował, 11. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem wykonywanych przez nie czynności - załącznik Nr 5 do Oferty, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Inne dokumenty, które powinna zawierać oferta przetargowa : 12. oświadczenie, że wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy został zaktualizowany na 2013r. - załącznik Nr 3 do SIWZ, 13. program spotkań, 14. kosztorys ofertowy - załącznik Nr 6 do Oferty, 15. oświadczenie o powiązaniu kapitałowym - załącznik Nr 7 do Oferty, 16. upoważnienie do pozyskaniu danych gospodarczych - załącznik Nr 8 do Oferty, 17. wzór dokumentów potwierdzających udział w spotkaniach do akceptacji przez Zamawiającego zgodny z pkt III ppkt 10 SIWZ, 18. pełnomocnictwo, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 19. opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z zakresu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, 20. wzór ankiety dla uczestników usługi służącej do oceny spotkania z doradcą zawodowym. Jeżeli Oferent składa dokumenty na więcej niż jedno zadanie częściowe zobowiązany jest do przedłożenia załączników nr 1 do SIWZ oraz nr 4, 5 i 6 do Oferty oddzielnie do każdego zadania częściowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie instytucji szkoleniowej w zakresie przedmiotu zamówienia - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.wolomin.pl; www.bip.pup.wolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie 05-200 Wołomin ul. Warszawska 5a pok. 10 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie 05-200 Wołomin ul. Warszawska 5a pok. 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu Nadeszła Twoja Szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla potrzeb rozbudowy drogi gminnej ulicy Majdańskiej w Duczkach.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw przy ul. Klonowej w Lipinkach oraz uporządkowanie tego terenu
- Sukcesywna dostawa preparatów antyodorowych do MZO w Wołominie Sp. z o.o. z podziałem na 2 części
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej DP Nr 4331W Dzięcioły - Łysobyki - Trakt Napoleoński, gm. Tłuszcz - do wniosku ZRID
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej rozbudowy DP Nr 4343W w msc. Starowola gm. Jadów - do wniosku ZRID w ramach zadania: (...)
- Wykonanie map prawnych podziałowych dla dokumentacji projektowej rozbudowy DP Nr 4333W wraz z rozbudową skrzyżowania w Międzylesiu (odc. 8000m) gm. Poświętne - do wniosku ZRID
więcej: przetargi w Wołominie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.