eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa drobiu, wędlin drobiowych, mleka i przetworów z mleka.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Przemyśl: Dostawa drobiu, wędlin drobiowych, mleka i przetworów z mleka.
Numer ogłoszenia: 217286 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, fax 016 6775064.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobiu, wędlin drobiowych, mleka i przetworów z mleka..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Mięso drobiowe - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 2 - Wędliny drobiowe - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 3 - Mleko i przetwory z mleka - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej w dalszej części SIWZ. 4. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby / osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 5. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Ewentualne zadawanie wszelkich pytań niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 7. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i złożyć dokumenty ofertowe określone w załącznikach do SIWZ - o takiej treści w jakiej zostały pobrane od zamawiającego. 9. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostanie niezmieniona, a cena brutto ulegnie zmianie o wielkość proporcjonalną do zmienionej stawki podatku VAT. W takim przypadku wykonawca poinformuje o tym zamawiającego w formie pisemnego oświadczenia dołączając go do pierwszej faktury, którą obciąży Zamawiającego zaraz po dokonaniu zmiany cen i poda dane publikacji aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki VAT. 10. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmianę cen ofertowych o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony w Monitorze Polskim lub w przypadku udokumentowanego przez Wykonawcę wzrostu cen surowców od producenta (cen producenta), których nie można było przewidzieć w czasie składania oferty, w odniesieniu do cen jednostkowych przynajmniej o 5 % w stosunku do ceny ofertowej, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od daty podpisania umowy. 11. W przypadku wzrostu cen u producenta, wykonawca poinformuje Zamawiającego w formie pisemnej o planowanym wzroście cen z odpowiednim wyprzedzeniem, wskazując datę, od której obowiązywać będą nowe ceny, dokumentując wzrost cen odpowiednimi fakturami z ostatniego zakupu surowców. 12. Dostarczane produkty muszą spełniać wymogi higieniczno - sanitarne w obrocie art. spożywczymi. Wykonawca będzie zobowiązany w razie żądania zamawiającego przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie w/w wymogów. 13. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar od godz. 600 do godz. 730 następnego dnia od zamówienia telefonicznego lub faksowego, w ilościach wcześniej uzgodnionych z wyłączeniem niedziel i świąt. 14. W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi więc wskazać w ofercie (zał. nr 1 SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy(-ów) lub nie powierza - przez wpisanie, np. 0 lub --- .
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane załączniki nr 1 i 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ 4. Zaświadczenie, że przedmiot zamówienia jest objęty stałym nadzorem sanitarnym. 5. Zaświadczenie, że wykonawca ma wdrożony system HACCP w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru, który jest przedmiotem zamówienia. 6. Zaświadczenie, że wykonawca będzie dostarczać towar specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika, spełniając wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 9. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winna być podpisana przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 10. Dokumenty, o których mowa w pkt. od 4 do 9 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl woj. podkarpackie, tel.: (016) 677 50 65, tel./fax: (016) 677 50 64 Dział Zamówień Publicznych.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:45, miejsce: Otwarcie ofert: jak data składania ofert o godz. 1000 w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna - budynek D pok. 228 a..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso drobiowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Mięso drobiowe - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny drobiowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 - Wędliny drobiowe - 6 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mleko i przetwory z mleka.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - Mleko i przetwory z mleka - 11 pozycji asortymentowych w różnych ilościach;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.