eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa i montaż platformy schodowej zewnętrznej dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu w ramach realizacji obszaru B programu PFRON pn. Wyrównywanie różnic między regionami.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Zgierz: Dostawa i montaż platformy schodowej zewnętrznej dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu w ramach realizacji obszaru B programu PFRON pn. Wyrównywanie różnic między regionami.
Numer ogłoszenia: 217279 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu , ul. Łęczycka 24a, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0-42 7164161, 7174129, fax. 0-42 7174129.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż platformy schodowej zewnętrznej dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu w ramach realizacji obszaru B programu PFRON pn. Wyrównywanie różnic między regionami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy schodowej zewnętrznej dla Miejskiego Zespołu Przychodni Rejonowych w Zgierzu w ramach realizacji obszaru B programu PFRON pn. Wyrównywanie różnic między regionami. Platforma winna być dostarczona i zamontowana w : Przychodni Rejonowej Nr 4 - Zgierz ul. Staffa 10 Platforma schodowa zewnętrzna służy osobom niepełnosprawnym w przemieszczaniu się na wysoki parter budynku przychodni. Wymagane parametry techniczne określono w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia Dostarczona platforma ma dokumenty dopuszczające ją do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Ma Certyfikat CE lub deklarację zgodności . Wykonawca przedkłada dokumenty dopuszczające platformę do użytkowania z Urzędu Dozoru Technicznego. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia pracowników MZPR obsługujących platformę w z WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE PLATFORMY SCHODOWEJ ZEWNĘTRZNEJ 1.typ T100 -platforma schodowa zewnętrzna, 2.udźwig 225kg, 3.ilość przystanków 2, 4.prędkość jazdy 0,1 m/s, 5.tor jezdny prosty, 6.całkowita długość toru jezdnego do 3,8m, 7.podest platformy 800 x 1000 mm (szerokość x długość), z najazdem na wprost, 8.zasilanie jednofazowe 230V, 9.napęd bateryjny 24V, 10.tor jezdny może służyć jednocześnie jako poręcz, 11.mocowanie toru jezdnego na słupkach, 12.sterowanie automatyczne (opuszczanie i podnoszenie podestu oraz barierek odbywa się automatycznie z kaset sterowniczych, sterowanie jazdą odbywa się również z kaset sterowniczych), 13.zabezpieczenie kasety sterowej na platformie (zamknięcie jej pod pokrywą) 14.wszystkie elementy winny być ocynkowane ewentualnie aluminiowe i malowane.akresie jej prawidłowej i bezpiecznej obsługi i konserwacji bieżącej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.41.00 - Platformy wejściowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.95.10.00 - Platformy wejściowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ust.1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych, 2. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, 3.posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzienie zamówienia co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, 5. zobowiązali się do wykonania zamówienia w wymaganym terminie, 6. zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia Wzoru umowy, 7. udzielili gwarancji na okres 2 lat, licząc od daty odbioru końcowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty:1. Ofertę wg załaczonego do siwz druku WZP-2, 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3. oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5. Wykaz dostaw, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - - Doświadczenie zawodowe - wg załączonego druku WZP-11b, 6. Wzór umowy, 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w szczególności - do podpisania oferty wraz z załącznikami - o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, 8. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności na platformę schodową, 9. Dokumenty dopuszczajace platformę do używania z Urzędu Dozoru Technicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umz.zgierz.pl/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 24a pok. nr 33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zespół Przychodni Rejonowych w Zgierzu, 95-100 Zgierz ul. Łęczycka 24a pok. nr 34.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.10.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.