eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawada › Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-23

Zawada: Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia
Numer ogłoszenia: 217263 - 2009; data zamieszczenia: 23.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarczy Gminy Zielona Góra z siedzibą w Zawadzie , ul. Szkolna 18, 66-001 Zawada, woj. lubuskie, tel. 068 3211279, faks 068 3212213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Gminy Zielona Góra.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obowiązek prowadzenia dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zamawiającego - siedziba położona w Zawadzie przy ulicy Szkolnej 18, od 01 stycznia 2010 roku od godziny 7.00 do 01 stycznia 2011 roku do godziny 7.00. Prowadzenie usługi polega na 1.Ciągłym i aktywnym przebywaniu pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego wg harmonogramu służb 2.Natychmiastowym reagowaniu w razie zauważenia próby kradzieży lub dewastacji mienia: zawiadamianie Policji, Zamawiającego, służb wewnętrznych Wykonawcy (w tym grupy interwencyjnej) a także w razie potrzeby straży pożarnej lub pogotowia ratunkowego 3.Ustalaniu uprawnień osób postronnych do przebywania na terenie dozorowanym 4.Wzywaniu osób do opuszczenia terenu, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania lub w razie zakłócania porządku 5.Zgłaszaniu zauważonych niedociągnięć po stronie Zamawiającego związanych ze stanem zabezpieczenia mienia 6.Odbieraniu telefonów w sprawie zgłoszeń awarii i przekazywaniu tych zgłoszeń dla osób wskazanych przez Zamawiającego 7.Prowadzeniu na bieżąco ewidencji zdarzeń, wejść i wyjść w Książce Służb 8.W przypadku zagrożenia wzywanie wsparcia grup interwencyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu sta nowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Wykonawcy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Kserokopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia. 4.Aktualna polisa ubezpieczeniowa z tytułu prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kzg.zg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego, w Zawadzie ul. Szkolna 18..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2009 godzina 09:45, miejsce: W sekretariacie, w siedzibie Zamawiajacego, w Zawadzie ul. Szkolna 18..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.