eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Dostawa wymazówek z aplikatorem, surowic, pasków do moczu i odczynników.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-15

Kozienice: Dostawa wymazówek z aplikatorem, surowic, pasków do moczu i odczynników.
Numer ogłoszenia: 217263 - 2008; data zamieszczenia: 15.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , al. gen. Wł. Sikorskiego 10, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6148234, fax. 048 6148139.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkozienice.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wymazówek z aplikatorem, surowic, pasków do moczu i odczynników..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia składa się z 7 niepodzielnych zadań. Zadanie nr 1 - Wymazówki z aplikatorem. Zadanie nr 2 - Surowice Salmonella Zadanie nr 3 - Paski do moczu. Zadanie nr 4 - Krążki diagnostyczne. Zadanie nr 5 - Sporotesty. Zadanie nr 6 - Osocze królicze. Zadanie nr 7 - Szczepy wzorcowe. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej na jedno lub więcej zadań, lub na każde zadanie. 3. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zadania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.15.10 - Surowice odpornościowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.15.10 - Surowice odpornościowe Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Wykonawca spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: - Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału, o których mowa w ust. 9 pkt 1 siwz na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z ust. 10 siwz, - z postępowania o udzielenie zamówienia będą wykluczeni wykonawcy stosownie do art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta niezbędne do przeprowadzenia postępowania - jako załączniki do oferty stanowiące integralną jej część: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego Załącznikiem nr 4 siwz. Wykonawca musi wykazać, iż posiada doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia i wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę odpowiadającą rodzajem i wartością, stanowiącą przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że dostarczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym - dokumenty potwierdzające dopuszczenia wyrobu medycznego lub wyrobu niemedycznego (jeżeli dotyczy) do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych lub ustawy o systemie oceny zgodności: deklaracji zgodności CE, certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną - jeżeli dotyczy, wpisy lub zgłoszenia do rejestru wyrobów medycznych - jeżeli dotyczy. Przedmiot zamówienia wprowadzony do obrotu i używania musi być oznaczony znakiem CE (jeżeli dotyczy). 4.W razie działania Wykonawcy poprzez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 5.Szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: 1) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 siwz, 2) Wypełniony przedmiot zamówienia - Załącznik nr 2 siwz, 3) Parafowany i wypełniony wzór umowy (parafowany i wypełniony w miarę możliwości) - Załącznik nr 5 siwz, 6.Oświadczenie Wykonawcy - wypełniony formularz wg wzoru ustalonego Załącznikiem nr 3 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkozienice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespoł Zakładów opieki Zdrowotnej ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespoł Zakładów opieki Zdrowotnej ul. Al. Gen. Wł. Sikorskiego 10 26-900 Kozienice Kancelaria - (parter ) Budynek Główny Szpitala..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymazówki z aplikatorem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wymazówki z aplikatorem - 108 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Surowice Salmomella..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Surowice Salmonella - 3 pozycje w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.15.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Paski do moczu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Paski do moczu - 400 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Krążki diagnostyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Krążki diagnostyczne - 4 pozycje w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.62.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporotesty..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 5 - Sporotesty - 2 pozycje w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Osocze królicze..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Osocze królicze - 4 op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Stałość cen - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szczepy wzorcowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 7 - Szczepy wzorcowe - 10 pozycji w zadaniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95
    • 2. stałość cen - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.