Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Jelenia Góra: Dostawa oleju silnikowego, przekładniowego, smarów stałych oraz środków antykorozyjnych i środków montażowo-demontażowych dla potrzeb MZK w Jeleniej Górze.
Numer ogłoszenia: 217236 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze , ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7646-736 w. 137, fax. 075 7648684.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.jgora.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju silnikowego, przekładniowego, smarów stałych oraz środków antykorozyjnych i środków montażowo-demontażowych dla potrzeb MZK w Jeleniej Górze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju silnikowego, przekładniowego, smarów stałych oraz środków antykorozyjnych i montażowo-demontażowych dla potrzeb Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Jeleniej Górze: 1.Olej silnikowy wielosezonowy typu SHPD do wysokoobciążonych silników z zapłonem samoczynnym, wolnossących i turbodoładowanych o lepkości SAE 15W-40, w ilości 19000 litrów. 2. Olej silnikowy wielosezonowy do silników spalinowych z zapłonem samoczynnym i iskrowym o lepkości SAE 15W-50, w ilości 16 litrów. 3. Olej przekładniowy wielosezonowy, wysokiej jakości na bazie MC zawierający dodatki MoS2 pozwalające na wydłużenie przebiegów pomiędzy wymianami, do przekładni manualnych o lepkości SAE 80W-90, w ilości 1640 litrów. 4. Olej przekładniowy wielosezonowy do przekładni hydraulicznych i automatycznych skrzyń przekładniowych, w ilości 2050 litrów. 5. Wielofunkcyjny olej przekładniowy do przekładni samochodów ciężarowych i osobowych, w ilości 60 litrów. 6. Olej syntetyczny do stosowania w automatycznych przekładniach, w ilości 820 litrów. 7. Olej sprężarkowy do stacjonarnych i przewoźnych sprężarek tłokowych, w ilości 40 litrów. 8. Olej sprężarkowy do sprężarek śrubowych, w ilości 60 litrów. 9.Smar plastyczny - smar litowy do podwozi samochodowych, części wysokoobciążonych termicznie oraz mechanicznie, w ilości 540 kg. 10.Smar plastyczny do podwozi samochodowych do centralnych układów smarowania do wolnoporuszających się elementów ślizgowych, w ilości 95 kg. 11. Smar litowy do centralnego układu smarowania, odporny na wodę, w ilości 35 kg. 12.Smar plastyczny litowy do układów pneumatycznych, do smarowania długookresowego, odporny na wodę, w ilości 15 kg. 13. Smar plastyczny do opon, w ilości 45 kg. 14. Uniwersalny środek montażowo-demontażowy w aerozolu, w opakowaniach o łącznej pojemności 76,8 litrów. 15.Wielofunkcyjny środek antykorozyjny w aerozolu, w opakowaniach o łącznej pojemności 76,8 litrów. Wymagania jakościowe w/w produktów określa Załącznik nr 2 do Formularza oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.30.00 - Oleje smarowe i środki smarowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe Oryginalny kod CPV: 24.66.11.00 - Smary Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.11.00 - Smary Oryginalny kod CPV: 24.83.00.00 - Produkty antykorozyjne Kod CPV wg słownika 2008: 24.96.30.00 - Produkty antykorozyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie produkcji/sprzedaży produktów określonych niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnienie tych warunków. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wskazane w pkt 6 SIWZ dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy - wzór: Dokument 1, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - wzór: Dokument 2. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Formularz oferty sporządzony według wzoru Część III SIWZ. 4. Wykaz cen jednostkowych sporządzony według Załącznika nr 1 do Formularza oferty, stanowiący integralną część Formularza oferty. 5. Uzupełniony wzór umowy według wzoru Część IV SIWZ. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3.nie orzeczono w wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu,-ów, o których mowa w pkt 6.6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacyjny ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, pokój nr 26..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Komunikacyjny ul. Wolności 145, 58-500 Jelenia Góra, pokój nr 21-Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- KPN/13/2024 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz podjazdu dla karetek w formule "zaprojektuj - wybuduj - wyposaż"
- KPN/12/2024 "Kontynuacja realizacji robót budowlanych III etapu inwestycji: Centrum Przyrodniczo-Edukacyjne Karkonoskiego Parku Narodowego Pałac Sobieszów - Etap III/C - Wnętrza Spichlerza
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, produktów z tworzyw sztucznych
- ZP.57.2024 - Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych, środków smarnych oraz płynów eksploatacyjnych.
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.