eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Rozbudowa urządzeń aktywnych sieci LAN Urzędu Miasta Opola wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Opole: Rozbudowa urządzeń aktywnych sieci LAN Urzędu Miasta Opola wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia.
Numer ogłoszenia: 217227 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole-Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa urządzeń aktywnych sieci LAN Urzędu Miasta Opola wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu sieciowego do siedziby Zamawiającego w Opolu ul. Rynek l wraz z przeprowadzeniem specjalistycznego szkolenia. Na całość przedmiotu zamówienia składają się: 1.Dostawa urządzeń: a)Przełącznik Cisco Catalyst WS-C2960-24TC-L - 1 sztuka b)Przełącznik Cisco Catalyst WS-C2960-48TC-L - 1 sztuki c)Przełącznik Cisco Catalyst WS-C2960-48TT-L - 1 sztuka d)Przełącznik Cisco Catalyst WS-C2960G-48TC-L - 1 sztuka e)Przełącznik Cisco Catalyst WS-C3750E-24TD-S - 6 sztuk f)Moduł SFP: GLC-LH-SM (GE SFP, LC connector LX/LH transceiver) - 3 sztuk g)Moduł SFP: GLC-SX-MM (GE SFP, LC connector SX transceiver) - 18 sztuk h)Moduł X2-10GB-LR (10GBASE-LR X2 Module) - 2 szt. i)Kabel: Cisco StackWise 1-m - 6 sztuk. j)Moduł Cisco TwinGig Converter - 10 sztuki k)Patchcord światłowodowy wielomodowy MM 50/125 o długości 2 m styk LC - LC - dwustronne LC - 6 sztuk l)Patchcord światłowodowy wielomodowy MM 50/125 o długości 2 m, styk LC - SC - hybryda - 6 sztuk m)Patchcord światłowodowy wielomodowy MM 50/125 o długości 2 m, styk LC - ST - 4 sztuk n)Patchcord światłowodowy jednomodowy 9/125 o długości 2 m, styk SC - FC - 2 sztuk o)Patchcord światłowodowy jednomodowy 9/125 o długości 2 m, styk LC - FC - 4 sztuk 2.Wdrożenie proponowanego rozwiązania poprzez zainstalowanie urządzeń we wskazanych lokalizacjach, konfiguracja rozwiązania umożliwiająca prawidłowe funkcjonowanie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zakres prac instalacyjnych i konfiguracyjnych opisany został w załączniku nr 2 do umowy. 3.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji. Okres gwarancji wynosi - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. - załącznik nr 4 do umowy. 4.Przeszkolenie 3 osób w oparciu o autoryzowane szkolenie producenta sprzętu. Zakres szkolenia został opisany w załączniku nr 3 do umowy Oferowane urządzenia musza pochodzić od jednego producenta. Zamawiający dopuszcza dostawę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od określonych powyżej przy jednoczesnym zachowaniu wymagań i zgodności z obecnie posiadaną infrastrukturą. W przypadku dostawy urządzeń równoważnych w ofercie należy przewidzieć kompletny system zarządzania. Każde urządzenie powinno zostać opisane zgodnie ze specyfikacją techniczną sprzętu - załącznik nr 1 do umowy. 5. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest następująco w kodach i nazwach Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 32420000-3 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych i nie będzie wybierał najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust. 1pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 4) po uzyskaniu zamówienia dysponować będą pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu dostaw wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże że realizował w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej dwie dostawy o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń aktywnych infrastruktury LAN/WAN. Wartość każdej dostawy nie może być mniejsza niż 200 000zł. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - co najmniej dwie osoby z których przynajmniej jedna posiada dokument wystawiony przez producenta oferowanego sprzętu, potwierdzający kwalifikacje inżynierskie w zakresie instalacji i konfiguracji tego sprzętu. Wzór wykazu załączono do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p.118.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, p 117b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.