eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu oleskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Olesno: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu oleskiego
Numer ogłoszenia: 217197 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322398 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Oleśnie, ul. Konopnickiej 8, 46-300 Olesno, woj. opolskie, tel. 034 3584714, faks 034 3584715.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu oleskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu oleskiego podzielono na trzy rejony: - Zadanie I Rejon Praszka - Zadanie II Rejon Olesno - Zadanie III Rejon Dobrodzień Zakres usług uzależniony będzie od panujących warunków pogodowych - zamawiający dopuszcza możliwość nie skorzystania z całości wymaganego sprzętu. - Zamawiający nie będzie dodatkowo płacił Wykonawcy za dyżury - poniesione koszty należy wkalkulować w ceny jednostkowe pracy sprzętu. - Zamawiający zastrzega sobie bezwzględne prawo do zmiany lokalizacji wykonania usług w obrębie całego powiatu oleskiego, niezależnie od tego dla jakiego rejonu jest zawarta umowa. - Wykonawca ma prawo doliczyć do kosztu wykonania usługi dojazd od właściwego punktu bazowego lub od bazy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że tą zapłatą będzie objęty zawsze odcinek najkrótszy. - Punkty bazowe w zależności od rejonu na który jest podpisana umowa, to miejscowości Praszka, Olesno, Dobrodzień. - Przed nowym sezonem zimowym stawki jednostkowe za pracę sprzętu będą przeliczane w miesiącu październiku wg. Wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (pozycja TRANSPORT) ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny w stosunku do analogicznego miesiąca poprzedniego roku (wskaźnik za miesiąc wrzesień) - zmiany zostaną wprowadzone odpowiednim aneksem do umowy. - W załączeniu przekazano planowane do odśnieżania i posypywania odcinki dróg wraz z obowiązującymi standardami zimowego utrzymania. Szczegółowe trasy będą ustalane wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po rozstrzygnięciu przetargu. W sprawach spornych decyzja należy do Zamawiającego. - Czas reakcji dla piaskarek i pługów będzie liczony od momentu wydania dyspozycji przez Zamawiającego do momentu stawienia się sprzętu w punkcie bazowym i nie może być dłuższy niż 1,5 godziny. Jeśli dojazd odbywa się inną drogą (krótszą) - czas reakcji liczony będzie do momentu wyjazdu z bazy Wykonawcy. W przypadku nieuzasadnionego spóźnienia Zamawiający naliczy karę umowną. - Czas reakcji dla koparek i równiarek będzie liczony od momentu wydania dyspozycji przez Zamawiającego do momentu stawienia się sprzętu w punkcie bazowym. Czas ten nie może być dłuższy niż 2 godziny. Jeśli dojazd odbywa się inną drogą (krótszą) - czas reakcji liczony będzie do momentu wyjazdu z bazy Wykonawcy. W przypadku nieuzasadnionego spóźnienia Zamawiający naliczy karę umowną. - Wyjątek stanowi pozycja Pług ciągnikowy lemieszowy w miejscowości Łomnica - wykonawca otrzyma wynagrodzenie jedynie za wykonaną pracę, zamawiający nie będzie płacił za dojazd do Łomnicy. Czas reakcji, liczony do momentu rozpoczęcia pracy w Łomnicy, wynosi 2 godziny od wydania dyspozycji. - Zamawiający wydaje dyspozycje telefonicznie. W przypadku nie odbierania telefonu przez Wykonawcę czas reakcji będzie naliczany od próby wykonania pierwszego połączenia przez Zamawiającego. - Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg ilość i rodzaj środków sprzętowo-transportowch zgodnych z ilością i rodzajem zadeklarowanym w ofercie. Sprzęt musi być w pełni gotowy i sprawny technicznie - w przypadku nie spełnienia tego warunku Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. - Wykonawca oddaje do dyspozycji sprzęt łącznie z operatorem posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. - Organizacja placów składowych, łącznie z przystosowaniem do wymagań ochrony środowiska należy do wykonawcy. - Zamawiający zapewnia materiały do zwalczania śliskości zimowej - materiały będą składowane na placu składowym w Praszce, ul. Byczyńska. - Koszty załadunku piaskarek, koszty transportu mieszanki z placu składowego w Praszce, ul. Byczyńska (łącznie z załadunkiem) na plac składowy Wykonawcy pokrywa Wykonawca - należy je wkalkulować w pracę piaskarki. - Wykonawca musi posiadać całodobową dyspozycyjność oraz zapewnić łączność telefoniczną z punktem dowodzenia akcji zima oraz pracującym sprzętem (podczas pracy sprzętu Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu stały kontakt telefoniczny z operatorem), zapewnić dyżurnego do akcji zimowej (dyspozytora sprzętu), do obowiązków którego będzie należało dysponowanie sprzętem, prowadzenie rejestracji pracy sprzętu, współpraca w koordynacji pracy sprzętu z zamawiającym. Wykonawca musi prowadzić ewidencję materiałową oraz informować na bieżąco Zamawiającego o ilości wykorzystanych i posiadanych materiałów. Wykonawca musi na bieżąco przekazywać Zamawiającemu dane teleadresowe ww osób. - Wykonawca przedstawia Zamawiającemu pełny wykaz sprzętu, łącznie z adresem bazy na której się znajduje, wykaz operatorów łącznie z telefonem kontaktowym - dane te muszą być na bieżąco aktualizowane przez Wykonawcę. - Nośniki pod piaskarki i pługi samochodowe muszą być wyposażone w tachografy. Zamawiający ma prawo żądać wydruków z tachografu. - Zamawiający ma prawo w każdej chwili zamontować na nośniki sprzętu urządzenia monitorujące GPS. - Od dnia 1 listopada każdego roku obowiązywania umowy Wykonawca ma obowiązek umożliwić Zamawiającemu przegląd całości sprzętu przeznaczonego do realizacji umowy. Sprzęt musi być wtedy w pełni gotowy do pracy. - Rozliczenie dla pługów i piaskarek odbywać się będzie na podstawie przebytych kilometrów, natomiast dla pozostałego sprzętu oddzielnie będzie rozliczany przejazd (na podstawie przebytego odcinka) i praca sprzętu (na podstawie czasu pracy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I Rejon Praszka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KBJT, Olesno, ul. Modrzewiowa 5, 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289796,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 432747,33

  • Oferta z najniższą ceną: 390049,04 / Oferta z najwyższą ceną: 510040,42

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II Rejon Olesno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KBJT, Olesno, ul. Modrzewiowa 5, 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112357,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178573,06

  • Oferta z najniższą ceną: 178573,06 / Oferta z najwyższą ceną: 188500,89

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III Rejon Dobrodzień

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMOST, Z.Mrozek, H.Mrozek, K.Mrozek, SJ, Olesno, ul. Wielkie Przedmieście 26, 46-300 Olesno, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125210,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220369,45

  • Oferta z najniższą ceną: 220369,45 / Oferta z najwyższą ceną: 231311,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.