eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszakowice › Wykonanie przebudowy odcinka ulicy Ludwika Marcinka w Bukówcu Górnym. Wykonanie przebudowy odcinka ulicy Podgórnej w Ujazdowie



Ogłoszenie z dnia 2008-09-08

Włoszakowice: Wykonanie przebudowy odcinka ulicy Ludwika Marcinka w Bukówcu Górnym. Wykonanie przebudowy odcinka ulicy Podgórnej w Ujazdowie
Numer ogłoszenia: 217190 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Gminnych , ul. Kurpińskiego 29, 64-140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie, tel. 065 5252961, fax. 065 5370106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przebudowy odcinka ulicy Ludwika Marcinka w Bukówcu Górnym. Wykonanie przebudowy odcinka ulicy Podgórnej w Ujazdowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Ulica Ludwika Marcinka w Bukówcu Górnym 1) Roboty przygotowawcze: a) odtworzenie trasy w terenie równinnym - 0,12 km, b) rozbiórka krawężnika betonowego 15x30 na ławie betonowej z odwozem poza teren budowy - 110,0 mb, 2) Roboty ziemne : a) wykonanie mechaniczne w gruncie kat. III-IV wykopów liniowych i jamistych pod kanalizacje deszczową z transportem gruntu poza teren budowy - 24,0 m3, b) wykonanie mechaniczne w gruncie kat. III-IV wykopów liniowych i jamistych pod kanalizację deszczową (grunt do wbudowania) - 110,5 m3, c) wykonanie nasypów gruntem kat. I-II z ukopu wraz z zagęszczeniem - zasypanie kanalizacji - 110,5 m3, 3) Odwodnienie : a) wykonanie podsypki piaskowej pod kanalizację grub. 10,0 cm - 12,5 m3, b) wykonanie przykanalików z rur PCV fi 150 - 12,0 mb, c) wykonanie kolektora z rur PCV fi 315 (SN>4kN/m2) - 123,0 mb, d) wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych fi 1000 mm i wysokości do 1,50 m z włazem żeliwnym klasy C - 6 szt e) wykonanie studnia ściekowych z kręgów betonowych fi 500 mm z osadnikiem bez syfonu, właz żeliwny typu C - 6 szt, 4) Podbudowa : a) wykonanie koryta średnia głębokość 38,0 cm w gruncie kat. III-IV z transportem gruntu na składowisko wykonawcy lub poza teren budowy - 738,0 m2, b) wykonanie koryta średnia głębokość 50,0 cm pod obrzeża i krawężniki w gruncie kat. III-IV z transportem gruntu na składowisko wykonawcy lub poza teren budowy - 62,0 m2, c) wzmocnienia podłoża - wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 10,0 MPa, grub. 10,0 cm - 738,0 m2, d) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie grub. 15,0 cm ( jezdnia) - 615,0 m2, 5) Nawierzchnia : a) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8,0 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3-5 cm - 492,0 m2, b) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolor grubości 8,0 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3-5 cm - 246,0 m2, 6) Elementy ulic : c) ustawienie krawężników betonowych 15x30 ( zjazdy od strony posesji) na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 - 40 szt, d) ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B- 15 - 440 mb, e) ułożenie ścieku z kostki brukowej betonowej 10x20x8 cm szerokości 40,0 cm na ławie betonowej z betonu B-15 ( grubość 17,0 cm) - 123 mb, Roboty wykończeniowe : a) regulacja wysokościowa studni kanalizacji sanitarnej - 3 szt, II. Ulica Podgórna w Ujazdowie 1. Roboty przygotowawcze : a) odtworzenie trasy w terenie równinnym - 0,19 km, 2. Roboty ziemne : a) wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniowej - 589,0 m2, b) wykonanie koryta średnia głębokość 20,0 cm pod obrzeża w gruncie kat. II-IV z odkładem gruntu - 114, 0 m2, 3. Nawierzchnia : a) nawierzchnia z trylinki grubości 8,0 cm szarej na podsypce piaskowej grub. 3- 5,0 cm - 590,0 m2 4. Elementy ulic : a) ustawienie obrzeży betonowych 8x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-15 - 380,0 szt,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4500,- złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art.22 ust 1 pkt 1 ustawy), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust1 i 2 ustawy, 5) udzielają 3 letniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego wykonanego zamówienia, 6) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 7) wniosą wadium. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz.9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 5. Wykonawca w ofercie wskaże które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie uzupełniona o postanowieni dotyczące podwykonawców 6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia wykonawcy i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku), 2) oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w SIWZ oraz z załącznikami do SIWZ i że akceptuje bez zastrzeżeń. 7) oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty, 8) oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 3 letniej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego, 9) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 10) dokumenty potwierdzające wykształcenie, posiadanie uprawnień budowlanych osoby wytypowanej na kierownika budowy, 11) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13) dowód wniesienia wadium. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Zamawiający wezwie wykonawców , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloszakowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Gminnych ul.Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Zarząd Dróg Gminnych ul.Kurpińskiego 29 64-140 Włoszakowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.