eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › PRZEBUDOWA DOMU DR HUBERTA PRZY UL SOSNKOWSKIEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-09

Mińsk Mazowiecki: PRZEBUDOWA DOMU DR HUBERTA PRZY UL SOSNKOWSKIEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM
Numer ogłoszenia: 217105 - 2007; data zamieszczenia: 09.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3-go Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7595300, fax 025 758 40 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DOMU DR HUBERTA PRZY UL SOSNKOWSKIEGO W MIŃSKU MAZOWIECKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i remont budynku z przystosowaniem pomieszczeń na muzeum. Roboty podstawowe: wymiana stropów drewnianych na żelbetowe, pzebudowa klatki schodowej, wymiana konstrukcji drewnianej dachu z pokryciem dachówką ceramiczną, wyniana stolarki okienne i drzwiowej (drewniana). Monraż instalacji sanitarnych z kotłownią gazową, wymiana instalacji elektrycznej, montaż instalacji sygnalizacyjnej ppoż i ochronnej. Wykonanie ogrodzenia terenu - przęsła pełna ściana z cegły oraz kute ażurowe. Obiekt objęty nadzorem konserwatora zabytków

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Złożyli w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. c) Wybudowali w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udziele-nie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, od-powiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przed-miot zamówienia. Wykonawca musi podać wartość, datę i miejsce wykonania tych robót oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. d) Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodne z polskim Prawem Budowlanym w specjal-nościach niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zmówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsor-cjum) warunki udziału muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o udział w postępowaniu. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Do złożenia ofert zostaną zaproszeni wykonawcy, którzy spełniają wszystkie wyżej wy-mienione wymagania. Ocena dokonana zostanie na podstawie przedłożonych dokumen-tów. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępo-waniu będzie większa od 20, zamawiający zaprosi do złożenia oferty 20 wykonawców, którzy wykażą się największą wartością wykonanych nawierzchni z masy bitumicznej i kostki brukowej łącznie. W przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 20 wniosków, z uwagi na to, że dwa lub więcej wniosków zawiera taką samą wartość wykonanych zamówień, Za-mawiający
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy wraz z wnioskiem o udział w postępowaniu winni złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamó-wień publicznych, zawierające miejscowość, datę podpisania oraz podpisy upoważnio-nych przedstawicieli wykonawcy. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania wniosków 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowa-niu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwo należy załą-czyć do wniosku. 4. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 oraz art. 24 ust. 1 pkt 9 prawa zamówień publicznych; 5. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 3 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (urzędu skarbowego); 6. oświadczenie lub dokument potwierdzający, że wykonawca w okresie ostatnich 3 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert nie zalega w ZUS z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; 7. aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospo-darczej; 8. Wykaz robót - budowa lub remont obiektów użyteczności publicznej ( tym obiektów zabytkowych) w okresie ostatnich 5 lat, licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzie-lenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca musi podać wartość, datę i miejsce wykonania tych robót oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierować wykona-niem robót, posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wy-kształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia. Wykaz ten musi zawierać kopie uprawnień budowlanych tych osób oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 10. Wykaz robót jakie Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 15:00, miejsce: URZĄD MIASTA MIŃSK MAZOWIECKI UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 1 05-300 MIŃSK MAZOWIECKI Biuro Obsługi Interesanta - pokój nr 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.