eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonie zimy 2013/2014 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Chełm: Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonie zimy 2013/2014 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie.
Numer ogłoszenia: 217045 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie , ul. Lwowska 24, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5603123, faks 082 5603123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem chodników w sezonie zimy 2013/2014 przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z zimowym utrzymaniem chodników przy drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW w Chełmie w sezonie zimy 2013/2014r. nr: - 812 na odc. Łowcza - Chełm - Krasnystaw, - 843 odc. Chełm - Wierzchowiny, - 839 odc. Siedliszcze - Pawłów - Rejowiec, - 842 odc. Wysokie - Krasnystaw. CPV: 90.63.00.00-2 - usługi usuwania oblodzeń; 90.62.00.00-9 - usługi odśnieżania 2. Zakres usługi : Zamówienia zostało podzielone na 3 (trzy) zadania: ZADANIE NR 1 a) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w m. Siennica Nadolna -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 145+200 (od kościoła) do km 145+997 = 0,797 km =1195,5 m2 (strona prawa) od km 145+993 do km 146+240 = 0,247 km = 370,5 m2 strona lewa razem: 1,044 km = 1566 m2 b) zimowe utrzymanie chodników, parkingu i ronda drogi wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w miejscowości Krasnystaw (ul. Rejowiecka i ul. Lwowska) -odśnieżanie i likwidacja śliskości od skrz. z ul. Leśną od km 147+640 do km 149+275=1,635 km=2452,5 m2 strona prawa, od km 149+500 do km 150+981 = 1,481 km = 2221,5 m2 strona prawa rondo 350 m x 2,0 m = 700 m2 parking 60 m x 12 m = 720 m2 od km 148+500 do km 149+275 = 0,775 km = 1162,5 m2 strona lewa rondo 210 m x 2,0 m = 420 m2 od km 149+500 do km 149+635 = 0,135 km = 202,5 m2 strona lewa od km 150+200 do km 150+550 = 0,350 km = 525 m2 strona lewa razem: 4,376 km = 8 404 m2 c) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 842 Wysokie-Krasnystaw w m. Krasnystaw (ul. Kłosowskiego) -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 66+600 do km 67+000 = 0,400 km = 600 m2 strona lewa od km 66+600 do km 67+000 = 0,400 km = 600 m2 strona prawa razem: 0,800 km = 1200 m2 Razem zadanie nr 1: 11 170,0 m2 x 30 (krotność) = 335 100 m2 ZADANIE NR 2 a) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 812 odc. Łowcza-Chełm w miejscowości Horodyszcze -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 118+330 do km 120 +517=2,187 km = 3280,5 m2 strona prawa b) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 812 odc. Chełm-Krasnystaw w miejscowości Rudka odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 122+146 do km 123 + 530 = 1,384 km = 2076 m2 strona lewa c) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 843 odc. Chełm- Wierzchowiny w miejscowości Pokrówka -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 1+552 do km 3+850 = 2,298 km = 3447 m2 strona prawa od km 1+900 do km 2+290 = 0,390 km = 585 m2 strona lewa razem: 4032 m2 Razem zadanie nr 2: 9 388,5 m2 x30 (krotność) = 281 655 m2 ZADANIE NR 3 a) zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 839 na odc. Siedliszcze Pawłów-Rejowiec w m. Siedliszcze -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 13+500 do km 14+250 = 0,750 km = 1125 m2 strona prawa b)zimowe utrzymanie chodników przy drodze wojewódzkiej nr 839 na odc. Siedliszcze-Pawłów-Rejowiec w m. Pawłów -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 19+400 do km 20+270 = 0,870 km = 1305 m2 strona lewa od km 19+700 do km 20+920 = 1,220 km = 1830 m2 strona prawa razem: 3135 m2 c)zimowe utrzymanie chodników na drodze wojewódzkiej nr 839 odc. Pawłów-Rejowiec w m. Rejowiec Fabryczny- Rejowiec -odśnieżanie i likwidacja śliskości od km 24+000 do km 27+895 = 3,895 km = 5842,5 m2 strona lewa od km 27+380 do km 27+895 = 0,515 km = 772,5 m2 strona prawa razem: 6615 m2 Razem zadanie nr 3: 10 875,0 m2 x 30 (krotność) = 326 250 m2 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 4. Oprócz czynności podstawowych do obowiązków Wykonawcy należy także niezwłoczne przekazywanie informacji o: 1) czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług 2) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi 3) Innych zdarzeniach zauważonych na drodze. 5. Materiały do zwalczania śliskości zabezpiecza Zamawiający. (Wykonawca pobiera materiały z magazynu Zamawiającego własnym środkiem transportu) 6. Wezwanie do pracy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Czas przystąpienia do pracy od przyjęcia wezwania wynosi 1 godz. 7. W razie opóźnienia w rozpoczęciu usług przekraczającego 1 godz. Zamawiający ma prawo powierzyć wykonywanie usług innym osobom. 8. Okresowe powierzenie wykonywania usług objętych umową innym wykonawcom, w przypadku określonym w ust. 2, nie zwalnia wykonawcy z zapłaty kar umownych. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych prac objętych umową. Wartość zamówienia: Zadanie nr 1 - 36861,00 zł/netto/; Zadanie nr 2 - 30982,05 zł/netto/; Zadanie nr 3 - 35887,50 zł/netto/.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 900,00 zł. (słownie złotych: dziewięćset ) ZADANIE NR 2 900,00 zł. (słownie złotych: dziewięćset ) ZADANIE NR 3 900,00 zł. (słownie złotych: dziewięćset ) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158, z późn.zm.). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. W tytule przelewu napisać: postępowanie przetargowe Nr 11/2013 RDW Chełm wadium na zad. nr-, zad. nr-, zad.nr -. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c) Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków udziału, Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki,o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na zimowym utrzymaniu chodników , ścieżek rowerowych o wartości minimum 20 000,00 zł. brutto. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu przy wykonywaniu zamówienia innych podmiotów, Zamawiający żąda dołączenia do oferty pisemnego zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną za /zgodność z oryginałem/ przez ten podmiot ( zgodnie z wyrokami KIO nr: KIO 786/11; KIO 787/11; KIO 797/11; KIO 830/11; KIO 1008/11). Uwaga: 1) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów jego obowiązkiem jest udowodnienie, że rzeczywiście będzie dysponował wskazanymi zasobami w czasie realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumenty zawierające informacje dotyczące: zakresu zasobów jakie zostają mu udostępnione przez inny podmiot, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, charakter stosunku jaki łączy Wykonawcę z innym podmiotem, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia przez podmiot trzeci (zgodnie z wyrokiem KIO 2213/11). 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki udziału mogą być spełnione łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków udziału, Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki,o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków udziału, Wykonawca oświadczy w formie pisemnej, że spełnia warunki,o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oprócz oświadczeń lub dokumentów jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium -wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) dla każdego oferowanego zadania oddzielnie. 3) Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów prze osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 6) Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ i w sposób wymieniony w pkt. XI.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 Ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie dotyczącej wynagrodzenia w przypadku gdy zmianie uległy stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Lwowska 24 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (082) 560 31 20; lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.chelm@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami 1. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Bożena Białkowska, Jerzy Jaskóła, tel. (082) 560-31-23, (82) 560 31 33. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać krótką informację faksem lub pocztą elektroniczną zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.