eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i wdrożenie systemu ServiceDesk oraz świadczenie usług opieki powdrożeniowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Warszawa: Wykonanie i wdrożenie systemu ServiceDesk oraz świadczenie usług opieki powdrożeniowej
Numer ogłoszenia: 217031 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, fax. 022 6270378,6270479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wdrożenie systemu ServiceDesk oraz świadczenie usług opieki powdrożeniowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, wdrożenie i uruchomienie systemu ServiceDesk na podstawie przeprowadzonej analizy, udzielenie bezterminowej licencji oraz świadczenie usług asysty technicznej dla systemu w ciągu 36 miesięcy od daty wdrożenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.warunek doświadczenia zawodowego: Zamawiający wymaga wykazania wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień na wykonanie oferowanej aplikacji w organizacjach o podobnej skali w Polsce - tj. dla min. 1500 użytkowników, wykonanych z należytą starannością, o wartości zamówienia każde co najmniej 320.000 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek mogą spełnić łącznie. 3.warunek ubezpieczenia: W dniu składania ofert Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 400.000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww warunek mogą spełnić łącznie. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Spełnienie warunków opisanych w części VII SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 i 3 do oferty oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX SIWZ. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg załącznika nr 2 do oferty. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty wykonania i odbiorcy , wg załącznika nr 3 do oferty. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że wymagana w części VII ust. 1 pkt 2) usługa została wykonana należycie. 4.Aktualna na dzień składania ofert polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 400.000 zł. PEŁNOMOCNICTWO W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. DOKUMENTY JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW PRZEDMIOTOWYCH: 1. Opis oferowanego rozwiązania, który winien być dołączony do oferty jako załącznik nr 4. Do Opisu prosimy dołączyć informacje dodatkowe dotyczące usług wykazanych w załączniku nr 3 do oferty tj podanie: wersji systemu, który został wdrożony, procesów ITIL, które obejmuje oraz danych kontaktowych do osoby ze strony odbiorcy systemu, która może udzielić informacji o wdrożonym systemie. Informacje te nie stanowią dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań przedmiotowych w rozumieniu art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp i ich brak nie będzie miał wpływu na ocenę oferty. 2. formularz Wymagania dotyczące systemu ServiceDesk. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić w formularzu Wymagania dotyczące systemu ServiceDesk (stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) spełnienie podanych warunków przez oferowany system, oraz może, jeśli jest to celowe dla kompletności i jasności oferty, dopisać informacje uzupełniające w kolumnie Uwagi. Formularz Wymagania dotyczące systemu ServiceDesk po wypełnieniu i podpisaniu przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo winien być dołączony do oferty jako załącznik nr 5. 3. formularz Dodatkowa funkcjonalność systemu ServiceDesk. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić formularz Dodatkowa funkcjonalność systemu ServiceDesk (stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ), zaznaczając w odpowiedniej kolumnie, czy oferowany system posiada możliwość tworzenia dowolnych raportów przez administratora. Formularz ten po wypełnieniu i podpisaniu przez osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo zostanie dołączony do oferty jako załącznik nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Dodatkowa funkcjonalność - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Departament Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych Al. Jerozolimskie 7, I piętro, pok. 154,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Departament Eksploatacji Systemów Teleinformatycznych Al. Jerozolimskie 7, I piętro, pok. 154,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.