eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego jakim jest wykonanie remontu pomieszczeń budynku przy ul. Plac Klasztorny 2 i ul. Jana Kilińskiego 16 w Inowrocławiu, w ramach realizacji zadania budżetowego pn.Rewitalizacja Centrum

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-20

Inowrocław: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego jakim jest wykonanie remontu pomieszczeń budynku przy ul. Plac Klasztorny 2 i ul. Jana Kilińskiego 16 w Inowrocławiu, w ramach realizacji zadania budżetowego pn.: Rewitalizacja Centrum
Numer ogłoszenia: 217028 - 2010; data zamieszczenia: 20.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 187078 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia podstawowego jakim jest wykonanie remontu pomieszczeń budynku przy ul. Plac Klasztorny 2 i ul. Jana Kilińskiego 16 w Inowrocławiu, w ramach realizacji zadania budżetowego pn.: Rewitalizacja Centrum.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres robót wchodzi: - wykonanie robót budowlanych wynikających z przepisów p. poż., w tym: obudowa kanałów wentylacyjnych, założenie rolet wygrodzenia stref pożarowych oraz drzwi p.pożarowych, instalacja rozdzielenia pożarowego, - pogłębienie szybu windy, - uzupełnienie instalacji wod.kan., wentylacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, audio-wizualnej i komputerowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INWEST-BUD Kazimierz Kazik, Radojewice 65, 88-101 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201314,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184461,38

  • Oferta z najniższą ceną: 184461,38 / Oferta z najwyższą ceną: 184461,38

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Spełnione są okoliczności udzielenia zamówienia z wolnej ręki określone w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zamówienia udziela się dotychczasowemu Wykonawcy - Kazimierzowi Kazikowi, Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INVESTBUD, Radojewice; 2) roboty dodatkowe są nieobjęte zamówieniem podstawowym, nie były ujęte w dokumentacji projektowej, a więc nie wchodziły w zakres zamówienia podstawowego; 3) roboty dodatkowe są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, w tym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, uzyskanie którego jest uzależnione od wykonania obudowy kanałów wentylacji, instalacja rolet wygrodzenia stref pożarowych; 4) wartość robót dodatkowych nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego (24,59%);, 5) z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów - wykonanie dodatkowych uzupełniających robót instalacyjnych jako oddzielne zamówienie, po zakończeniu zamówienia podstawowego, spowodowałoby koszty związane z rozbiórką i możliwością zniszczenia już wyremontowanych pomieszczeń budynku; 6) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego - wykonanie robót dodatkowych jest warunkiem uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie budynku użyteczności publicznej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.