Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-14
Subkowy: Wymiana nawierzchni na drogach dojazdowych
Numer ogłoszenia: 216997 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy , ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, faks 058 5368530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.subkowy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni na drogach dojazdowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Droga dojazdowa do SUW w m. Wielgłowy. 1. Koszenie (chwasty i trawa) 245 m x 4 m = 980 m2 2. Karczowanie krzewów (wysokość do 5m) 5m2 3. Wyrównanie nawierzchni ( nawierzchnia gruntowa z różnica terenu do 0,5 m) - 980 m2 4. Ułożenie nawierzchni z kruszywa ( 0-63mm) 245m x 3,5 m x 0,15 m = 129 m3 5. Zagęszczenie nawierzchni 245m x 3,5m = 857,5 m2 6. Wykonanie koryta 3,5m x 32m x 0,35m = 39,2m3 7. Transport urobku na odległość do 1 km 8. Podbudowa betonowa (B-20) 3,5m x 32m x 0,15m = 16,8m3 9. Podsypka cementowo-żwirowa (1:3) 0,10m x 3,5m x 32m = 11,2m3 10. Wykonanie nawierzchni z płyt kratowych typu MEBA (0,4x0,6x0,12) 102,5m2 11. Wypełnienie kratownic ziemią i posianie trawy ok. 5 m3 Zadanie nr 2 - Droga dojazdowa do SUW w m. Gorzędziej. 1. Karczowanie krzewów (wysokość do 5 m) - 3m2 2. Wyrównanie nawierzchni (nawierzchnia gruntowa) 77m x 4m = 231m2 3. Ułożenie nawierzchni z kruszywa ( 0-63mm) 3,5m x 77m x 0,15m = 40,43m3 4. Zagęszczenie nawierzchni 77m x 3,5m = 269,5m2 Zadanie nr 3 - Wymiana nawierzchni jezdni na płyty betonowe drogowe. 1. Wykonanie koryta 908m2 x 0,25m = 227m3 2) Załadunek i transport płyt ( 140 szt.) na odległość do 0,5 km 2. Transport urobku do 5 km 3. Podsypka żwirowa 908m2 x 0,10m = 28,8m3 4. Wykonanie nawierzchni z płyt Zamawiającego 787,5m2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie koparko-ładowarki do układania płyt drogowych, ciągnika z przyczepą lub samochodu samowyładowczego o ładowności 5 - 10 t, zagęszczarki lub wał o wadze ponad 0,5 t.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania kierowcą oraz jednym operatorem posiadającym uprawnienia na sprzęt typu koparo-ładowarkę, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i podstawy do dysponowania nimi,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga się
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)zaakceptowany w formie oświadczenia wzór umowy lub parafowany i dołączony do oferty, 2) pełnomocnictwa(a)-w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu właściwego rejestru 3) w przypadku wnioskodawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, 4)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.subkowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Subkowach
ul. Wybickiego 19 a
83-120 Subkowy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Subkowach ul. Wybickiego 19 a 83-120 Subkowy sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SUBKOWY
więcej: przetargi SUBKOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie Gminy Brzyska - II postępowanie
- "Wzmocnienie konkurencyjności gospodarczej poprzez przebudowę i modernizację dróg w gminie Wierzchowo"
- Budowa dróg na terenie Gminy Kamień Krajeński - droga na Brzuchowo.
- Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Maków Podhalański
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
- Wykonanie prac remontowo budowlanych w budynkach zakładu poprawczego w Barczewie w podziale na trzy części
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.