eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Rozbudowa ścieżki dydaktycznej w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w Chorzowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Chorzów: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Rozbudowa ścieżki dydaktycznej w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 216986 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154192 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Ogród Zoologiczny, ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 666 031 496, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Rozbudowa ścieżki dydaktycznej w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w Chorzowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Rozbudowa ścieżki dydaktycznej w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w Chorzowie. Projekt obejmuje realizację trzech zadań inwestycyjnych: 1. Budowa pawilonu dla żyraf z wybiegami. 2. Budowa pawilonu dla tygrysów z wybiegiem. 3. Przebudowa pawilonu dla ptaków celem nadania nowych funkcji ekspozycyjnych wraz z dobudową podjazdów i toalet dla niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową pn. Przebudowa i termomodernizacja pawilonu Ptaki w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym. 1. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu i osób działających pod jego kierownictwem: Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie świadczyć usługi zarządzania kontraktem, kontroli i nadzoru nad realizacją robót budowlanych. Inżynier Kontraktu będzie na wszystkich etapach procesu inwestycyjnego reprezentować Zamawiającego jako Inwestora w kontaktach z instytucjami oraz służbami krajowymi i unijnymi oraz wypełniać obowiązki Inwestora w rozumieniu przepisów prawa budowlanego. 2. Do ogólnego zakresu obowiązków Inżyniera kontraktu należeć będzie zarządzanie procesem inwestycyjnym projektu i wypełnianie roli Inżyniera zgodnie z warunkami niniejszego zamówienia, które będzie obejmowało w szczególności: A. Organizację inwestycji; B. Nadzór nad realizacją kontraktu na roboty budowlane zgodnie z warunkami kontraktu na budowę oraz zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru we wszystkich wymaganych branżach zgodnie z przepisami Prawa budowlanego C. Przekazanie obiektu do użytkowania; D. Nadzór nad wypełnieniem przez wykonawcę robót warunków gwarancji i rękojmi. E. Wykonywanie czynności mających na celu prawidłowe rozliczenie dofinansowania uzyskanego na realizację inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu. Inżynier kontraktu będzie realizował inwestycję zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym oraz Umową o przyznanie dofinansowania na realizację projektu. 3. Do szczegółowego zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu należeć będzie m.in.: A. NA ETAPIE ORGANIZACJI INWESTYCJI: 1). Zorganizowanie i wyposażenie w odpowiedni sprzęt i środki łączności biura Inżyniera Kontraktu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Ogrodu Zoologicznego. 2). Odbiór i weryfikacja dokumentacji technicznej: - odbiór, sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej projektów wykonawczych, - odbiór, sprawdzenie kompletności i zawartości merytorycznej przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, - sformułowanie i przekazanie ewentualnych uwag do dokumentacji, - wyegzekwowanie uzupełnienia (poprawienia) dokumentacji od projektanta, - zlecenie i odbiór dokumentacji uzupełniającej, jeżeli taka okaże się konieczna (np. na skutek okoliczności lub wymogów nieznanych Inwestorowi i projektantom w czasie opracowywania dokumentacji podstawowej). 3). Opracowanie dokumentacji realizacji inwestycji zgodnie z Umową dofinansowania oraz wnioskiem aplikacyjnym, a w szczególności opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji (i jego ewentualnych aktualizacji), w tym: - harmonogramu realizacji robót budowlano-instalacyjnych, - harmonogramu czynności odbiorowych, - harmonogramu rozliczenia inwestycji - harmonogramu wniosków o płatność do instytucji finansującej. 4). Opracowanie w oparciu o procedury spełniające warunki prawa polskiego i wspólnotowego szczegółowych procedur i zasad obowiązujących w trakcie realizacji inwestycji zgodnie z Planem Wdrażania Projektu zawartym w Studium Wykonalności ( załącznik do wniosku aplikacyjnego), w tym: - opracowanie listy osób (funkcji) decyzyjnych przy realizacji inwestycji po stronie Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu i po stronie wykonawcy robót budowlanych wraz z zakresem odpowiedzialności i kompetencji (po rozstrzygnięciu przetargu na wykonanie robót budowlanych), - opracowanie procedur, zasad kontaktów i decyzji na linii Zamawiający - Inżynier Kontraktu - Wykonawca robót budowlanych, - opracowanie procedur i zasad odbioru robót, usług i dostaw; - opracowanie procedur i zasad finansowania inwestycji (fakturowania i refakturowania), - opracowanie procedur, w tym zasad obiegu dokumentacji i zasad rozliczania inwestycji. 5). udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót jeżeli Zamawiający uzna to za konieczne. 6). Sprawdzanie dopełnienia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wymogów formalnoprawnych wynikających z kontraktu ( np. zapewnienie kadry posiadającej wymagane kwalifikacje, zgodnie z ofertą przetargową itp.). 7). Zgłoszenie rozpoczęcia robót, protokolarne przekazanie wykonawcy robót budowlanych (kierownikowi budowy) placu budowy i dziennika budowy. 8). Prawidłowe oznaczenie miejsca wykonywania robót budowlanych (billboardy) w celu informowania opinii publicznej o dofinansowaniu inwestycji ze środków unijnych, zgodnie z zapisami Rozporządzenia Komisji Europejskiej 1159/2000. B. NA ETAPIE REALIZACJI ROBÓT BUDOWLANYCH. 1). Bieżąca kontrola zgodności realizacji inwestycji z umową oraz SIWZ na roboty budowlane, kontrola terminowości i jakości wykonywanych robót budowlanych, a w szczególności : - kontrolowanie czy ubezpieczenia są kontynuowane przez Wykonawców robót zgodnie z wymogami umowy na roboty budowlane, - przyjmowanie od Wykonawcy powiadomień o stwierdzeniu błędów w dokumentacji projektowej i po ich zbadaniu, przekazywanie Zamawiającemu wraz z rekomendacją sposobu rozwiązania problemu uwzględniającą warunki kontraktów na roboty budowlane oraz warunki podpisanej umowy o dofinansowanie projektu. - przyjmowanie, analizowanie, weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczych i innych, sporządzonych przez Wykonawców robót, - inicjowanie i prowadzenie cyklicznych (nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu) narad technicznych na terenie budowy w uzgodnionym przez Zamawiającego, Inżyniera Kontraktu, wykonawcę lub innych członków procesu inwestycyjnego terminie, - prowadzenie rejestru narad technicznych, sporządzanie protokołów narad technicznych i przekazywania ich kopii w wersji papierowej i elektronicznej uczestnikom, - zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wykonania robót zamiennych oraz weryfikowanie ich zakresu, - bieżąca kontrola i archiwizacja dokumentacji budowy, - bieżące uzgadnianie z Zamawiającym ograniczeń w prowadzeniu robót budowlanych, wynikających z funkcjonowania Śląskiego Ogrodu Zoologicznego. 2). Wykonywanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, w tym: - kontrola zgodności robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz przepisami budowlanymi, - dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych, w tym ulegających zakryciu lub zanikających, wraz z dokumentacją fotograficzną, - uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz badaniach, - bieżąca kontrola jakości stosowanych materiałów i wyrobów budowlanych, - potwierdzanie usunięcia wad, - potwierdzanie wykonania robót zamiennych, - kontrola bezpieczeństwa na budowie, - kontrola nad wykonywaniem obowiązków przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach, - kontrola sporządzenia przez wykonawcę planu BIOZ i przekazanie ewentualnych uwag wykonawcy, - dokonywanie wpisów w dzienniku budowy oraz prowadzenie jego kopii, - wstrzymanie robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła stanowić zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne oraz natychmiastowe pisemne powiadomienie Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, - wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), - koordynacja czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego; Nadzór inwestorski obejmuje m.in. branże: - ogólnobudowlaną - architektura, mała architektura, zieleń, konstrukcja, - instalacji sanitarnych - przyłącza sanitarne, odwodnienie terenu, przebudowa sieci wodno -kanalizacyjnych, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja wodociągowa, przeciwpożarowa (hydrantowa), instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja gazowa, - węzeł cieplny, instalacja c.o. i c.w.u, - instalacji elektrycznych - oświetlenie terenu i zasilanie urządzeń w terenie, instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjnego, bezpieczeństwa, instalacja gniazd wtykowych instalacja siłowa, automatyka urządzeń technologicznych, instalacja połączeń wyrównawczych, instalacja odgromowa, instalacja ochrony przeciwporażeniowej, - drogową i ukształtowania terenu 4). Bieżąca kontrola realizacji inwestycji: - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do uruchamiania transz finansowych, - cykliczna ocena i akceptacja zaawansowania robót, - sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur przejściowych wykonawcy, - sporządzanie protokołów konieczności wykonania i finansowania ewentualnych robót dodatkowych, których nie można było przewidzieć na etapie wykonania dokumentacji wraz z przygotowaniem procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych, - monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, - przygotowywanie cyklicznych raportów zaawansowania robót oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego (zgodnie z przyjętymi procedurami). 5). Bieżąca obsługa formalno-prawna realizacji inwestycji: - uzyskiwanie w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych zezwoleń i decyzji niezbędnych dla realizacji inwestycji (zgody na prace w godzinach nocnych, ewentualne czasowe wyłączenia mediów itp.) - wypełnianie obowiązków inwestora wynikających z przepisów Prawa budowlanego (zgłaszanie ewentualnych zmian osób pełniących samodzielne funkcje przy realizacji robót oraz zdarzeń, których zgłoszenie organom nadzoru budowlanego jest wymagane), - mediacje i rozjemstwo w sporach oraz wspieranie działań formalno-prawnych Zamawiającego, - prowadzenie dokumentacji pisemnej wszelkich kontaktów z wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (wpis do dziennika budowy nie zwalnia z obowiązku prowadzenia korespondencji). 6). Sporządzanie i terminowe przekazywanie Zamawiającemu wszelkich niezbędnych dokumentów oraz rzetelnych informacji niezbędnych do składania wniosków o płatność. 7). Terminowe oraz w każdym przypadku na żądanie przekazywanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów i rzetelnych informacji niezbędnych do składania okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań monitoringowych z realizacji inwestycji w terminach zgodnych z harmonogramem raportowania w ramach RPO WSL. 8). Sporządzanie dokumentacji fotograficznej na każdym etapie wykonywania robót budowlanych a w szczególności robót ulegających zakryciu. C. NA ETAPIE PRZEKAZYWANIA OBIEKTU DO UŻYTKOWANIA I ROZLICZENIA INWESTYCJI. 1). Zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych. 2). Zapewnienie przeprowadzenia odpowiednich szkoleń dla personelu Zamawiającego zatrudnionego przy obsłudze obiektu. 3). Nadzorowanie wyposażenia obiektu. 4). Dokonanie protokolarnego odbioru robót budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych. 5). Dokonywanie bieżących odbiorów wyposażenia i protokolarnego odbioru końcowego. 6). Przygotowanie i przeprowadzenie odbiorów zewnętrznych obiektu przez: - Państwową Straż Pożarną, - Państwową Inspekcję Pracy, - Państwowego Inspektora Sanitarnego, - Urząd Dozoru Technicznego, - nadzór budowlany. 7). Sprawdzenie, skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, dokumentacji powykonawczej, w skład której wchodzą m. in.: - dokumentacja budowy, w tym dziennik budowy, potwierdzenia inspektorów i projektantów o zmianach nieistotnych oraz zmienione rysunki i uzupełnienia opisów, oświadczenia kierownika budowy o zgodności, karty nadzoru autorskiego, - komplet atestów, certyfikatów użytych materiałów i wyrobów budowlanych, - protokoły z prób i sprawdzeń oraz z odbiorów robót ulegających zakryciu, - dokumenty odbiorowe, - instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, - potwierdzenie, zgodnie z odrębnymi przepisami, odbioru wykonanych przyłączy, - świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, - komplet instrukcji obsługi, dokumentacji techniczno-ruchowych i gwarancji urządzeń w języku polskim, 8). Zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów. 9). Sprawdzanie i zatwierdzanie do realizacji faktur końcowych, przekazanie kart gwarancyjnych producentów urządzeń i wyposażenia. 10). Sporządzenie dla Zamawiającego raportu końcowego z realizacji inwestycji (zgodnie z przyjętymi procedurami). 11). Pełne rozliczenie inwestycji wraz z raportem końcowym. 12). Skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej inwestycji w 3-ch egzemplarzach w wersji papierowej i na nośniku CD. D. PO ZAKOŃCZENIU I ODBIORZE ROBÓT BUDOWLANYCH. 1). Egzekwowanie i monitorowanie wykonania umownych zapisów gwarancyjnych określonych w umowie oraz wynikających z rękojmi , w stosunku do wykonawcy robót budowlanych. 2). Przeprowadzanie przeglądów wykonanych robót, zabudowanych urządzeń i wyposażenia, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad oraz uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych, do których zobowiązany będzie wykonawca robót budowlanych: a. przez pierwszy rok okresu gwarancji i rękojmi - co najmniej raz na kwartał b. przez kolejne lata okresu gwarancji i rękojmi - raz w roku. 3). Sporządzanie pisemnych raportów z przeprowadzonych przeglądów. Inżynier Kontraktu w pełni odpowiada za: 1. Terminowe zrealizowanie budowy, 2. Prawidłowe realizowanie projektu zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową (oraz SIWZ) o wykonanie robót budowlanych pomiędzy wykonawcą a Zamawiającym, 3. Zapewnienie odpowiedniej jakości wykonywanych robót, 4. Stosowanie materiałów o określonych w projekcie parametrach i wymaganej jakości przez wykonawcę, sprawdzanie atestów, 5. Bezpieczeństwo na terenie budowy, 6. Nadzorowanie przestrzegania i przestrzeganie przepisów i wymogów ppoż. na terenie budowy, 7. Egzekwowanie porządku na budowie, 8. Spełnienie i przestrzeganie wymogów prawnych, w tym w szczególności prawa budowlanego w ramach procesu budowlanego, 9. Uzyskanie odpowiednich dopuszczeń i certyfikatów, 10. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie, 11. Prawidłowe rozliczenie kontraktu z wykonawcą robót budowlanych i instytucją finansującą. E. Obowiązki dotyczące prawidłowego rozliczania dofinansowania inwestycji: Wykonywanie czynności mających na celu prawidłowe rozliczenie dofinansowania uzyskanego na realizację inwestycji z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, w tym w szczególności: 1. Nadzorowanie zgodności ponoszonych wydatków z wnioskiem o dofinansowanie, zawartą umową, dokumentami programowymi oraz przepisami prawa. 2. Przygotowywanie wniosków o płatność wraz z niezbędnymi załącznikami w sposób i w terminach określonych w umowie o dofinansowanie. 3. Korygowanie ewentualnych błędów stwierdzonych w tych wnioskach przez instytucję weryfikującą wniosek o płatność. 4. Przygotowywanie i aktualizacja harmonogramów składania wniosków o płatność zgodnie z obowiązującymi wzorami. 5. Systematyczne monitorowanie zgodności przebiegu realizacji projektu z zawartą umową oraz wnioskiem o dofinansowanie. 6. Przygotowywanie dokumentów i pism niezbędnych do wprowadzania zmian w projekcie, o ile takie okażą się konieczne i uzasadnione. Zakres inwestycji w ramach projektu obejmuje następujące zadania: I. Budowa pawilonu dla żyraf obejmuje następujące prace: 1. Budowa pawilonu dla całorocznego przebywania żyraf połączonego z zewnętrznymi wybiegami, z boksami hodowlanymi i widokowymi. Obiekt parterowy nie podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej, przykryty dachem kopertowym z świetlikiem w części centralnej. Pawilon posiada zaplecze socjalne dla pracowników, kotłownię gazową oraz pomieszczenia technologiczne. Powierzchnia użytkowa 623,77 m2, powierzchnia zabudowy 796,48 m2, powierzchnia zabudowy części kubaturowej 604,96m2 , kubatura 4 312 m3. Budynek wyposażony w instalację: kanalizacji sanitarnej, wodociągową, c.w.u., c.o., wentylacji, gazową i elektryczną. 2. Zewnętrzne wybiegi o łącznej powierzchni 4 800 m2 , ogrodzone 2 rodzajami ogrodzeń: drewniane o długości 220 mb i wysokości 1,30 m oraz stalowe o długości 200 mb i wysokości 4,0 m wyposażone w 3 bramy i 1 furtkę. 3. Utwardzenie ciągów komunikacyjnych kostką brukową o powierzchni 660,25 m2. II. Budowa pawilonu dla tygrysów z wybiegiem obejmuje następujące prace: 1. Budowa pawilonu dla całorocznego przebywania tygrysów połączonego z zewnętrznym wybiegiem. Budynek parterowy bez podpiwniczenia, wykonany w technologii tradycyjnej, przykryty stropodachem jednospadowym w konstrukcji drewnianej. Obiekt będzie pełnił funkcję całorocznego pawilonu w obrębie którego znajdować się będą kotniki hodowlane oraz duży kotnik widokowy. W budynku zlokalizowano pomieszczenie gospodarcze oraz WC dla personelu. Powierzchnia użytkowa 132,10 m2, powierzchnia zabudowy 159,27 m2, kubatura 638,31 m3. Pawilon wyposażony w instalację: kanalizacji sanitarnej, c.o., wodociągową, elektryczną oraz wentylacji. Obiekt połączony z wybiegiem o powierzchni 1 340,00 m2 ogrodzonym w części murem oporowym z zamontowanymi stanowiskami widokowymi, w pozostałej części ogrodzeniem stalowym i systemowym. 2. Basen na wybiegu o powierzchni około 30 m2 i głębokości od 0,20m do 1,00m. Na basen składa się niecka basenowa o wymiarach 4,9mx 6,9m z pomieszczeniem technicznym wyposażonym w instalację zasilającą kaskadę wodną. Do pomieszczenia doprowadzona instalacja elektryczna, wodociągowa oraz kanalizacyjna. 3. Utwardzenie ciągów komunikacyjnych kostką brukową o powierzchni 55,78 m2. 4. Wykonanie pełnego ogrodzenia tymczasowego o długości 33 mb, wysokości min. 2 m. III. Przebudowa pawilonu dla ptaków celem nadania nowych funkcji ekspozycyjnych wraz z dobudową podjazdów i toalet dla niepełnosprawnych zgodnie z dokumentacją projektową pn. : Przebudowa i termomodernizacja pawilonu Ptaki w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym obejmuje następujące prace: 1. Przebudowa wraz z dobudową i nadbudową obejmująca całość obiektu składającego się z 3 części A; B; C o powierzchni 419,87 m2 , całość w celu nadania mu nowej koncepcji podziału powierzchni wewnątrz budynku z przeznaczeniem na: 1.1 Pawilon A - prace wyburzeniowe i modernizacyjne wraz z wykonaniem nowego dachu kopułowego szklonego płytami poliwęglanowymi w celu uzyskania pomieszczeń na: - woliera dla krokodyli o powierzchni 48,10m2 z dwoma basenami o głębokości 1,0 m z wyjściem do woliery zewnętrznej wyposażonej w basen, - hala wolnych lotów o powierzchni 102,47 m2 i wysokości 6,0 m z płytkim basenem w centralnej części hali. 1.2 Pawilon B - prace wyburzeniowe i modernizacyjne wraz z wykonaniem nowego dachu membranowego z świetlikiem w celu uzyskania pomieszczeń na: - nowe woliery dla gadów i płazów, - dioramy dla ptaków. 1.3 Pawilon C - prace wyburzeniowe z dobudową zaplecza socjalno-technicznego o powierzchni 49,50 m2 nakrytego dachem z płyt warstwowych w celu uzyskania pomieszczeń na: - pomieszczenia socjalne i sanitariaty dla personelu, - pomieszczenia techniczne, - toalety dla zwiedzających w tym dla niepełnosprawnych 2. Pawilon będzie wyposażony w instalacje: kanalizacji sanitarnej, c.o. i cwu z kotłowni zdalaczynnej, wentylacji wywiewno-nawiewnej, c.w.u., elektryczną. 3. Utwardzenie ciągów komunikacyjnych o powierzchni 178,10 m2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Priorytet III działanie 3.2.2 Projekt pn.Rozbudowa ścieżki dydaktycznej w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym w Chorzowie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowe Przedsiębiorstwo Inwestycji Sp. z o.o., ul. Józefczaka 29, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 98400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 922500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.