eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie › Zadanie 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Wysokie Mazowieckie. Zadanie 2 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Ludowej w mieście Wysokie Mazowieckie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Wysokie Mazowieckie: Zadanie 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Wysokie Mazowieckie. Zadanie 2 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Ludowej w mieście Wysokie Mazowieckie.
Numer ogłoszenia: 216983 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki , ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 2752592, faks 086 2752593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Wysokie Mazowieckie. Zadanie 2 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Ludowej w mieście Wysokie Mazowieckie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Wysokie Mazowieckiem w granicach określonych na mapie stanowiącej załącznik graficzny do uchwały nr XXI/112/12 Rady Miasta Wysokie Mazowieckie z dnia 31 sierpnia 2012r 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: a. Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012 r. poz. 647 t.j. z późniejszymi zmianami), b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. 2004r. nr. 118, poz.1233), c. Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z późniejszymi zmianami), d. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej Dz. U. Nr 100 z 2002 r. poz. 908 z późniejszymi zmianami), e. Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. 2. Szczegółowy zakres opracowania: a. projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Wysokie Mazowieckie zgodnie z uchwałą w sprawie przystąpienia do sporządzania zgodnie z uchwałą w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu planu zgodnie z uchwałą nr XXI/112/12 Rady Miasta Wysokie Mazowieckie z dnia 31 sierpnia 2012r a. przedstawienia koncepcji i uzyskanie akceptacji Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie, b. sporządzenie ekofizjografii na potrzeby projektu zmiany studium, c. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, d. uzyskanie pozytywnej opinii GKUA, e. uzyskania opinii oraz uzgodnień do projektu zmiany studium z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi, f. opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, g. naniesienia korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu zmiany studium wniesionych przez organy opiniujące i uzgadniające, h. sporządzenia ogłoszenia, obwieszczenia o wyłożeniu projektu zmiany studium, i. udziału w dyskusji publicznej, prezentacja projektu studium sporządzenie protokołu, j. opracowanie rozstrzygnięć wniosków i uwag złożonych w trakcie wyłożenia do wglądu publicznego projektu zmiany studium, k. wprowadzenia do projektu zmiany studium korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, l. przekazania projektu zmiany studium w formie jednolitego tekstu, uchwały wraz załącznikami wykonanymi w formacie XML, załącznika graficznego w skali 1 : 10 000 w kolorze, m. przekazanie dokumentacji formalno - prawnej w celu przedłożenia wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami. II. Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Ludowej w granicach określonych na mapie stanowiącym załącznik graficzny do uchwały Nr XLV/220/14 Rady Miasta Wysokie Mazowieckie z dnia 26 września 2014r 1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymogami: a. Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2012 r. poz. 647 t.j. z późniejszymi zmianami), b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. 2003r. nr 164. poz. 1587), c. Ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późniejszymi zmianami), d. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 r. w sprawie zasad techniki prawodawczej Dz. U. Nr 100 z 2002 r. poz. 908 z późniejszymi zmianami), e. Pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia. 2. Szczegółowy zakres opracowania: a. projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Ludowej w granicach określonych na mapie stanowiącym załącznik graficzny do uchwały Nr XLV/220/14 Rady Miasta Wysokie Mazowieckie z dnia 26 września 2014r b. przedstawienia koncepcji i uzyskanie akceptacji Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie, c. sporządzenie ekofizjografii na potrzeby projektu planu, d. opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, e. opracowania prognozy skutków finansowych, f. uzyskanie pozytywnej opinii GKUA, g. uzyskania opinii oraz uzgodnień do projektu planu z właściwymi organami, wymaganymi ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innymi przepisami szczególnymi, h. opracowanie stanowiska w sprawie uwag zawartych w opiniach i uzgodnieniach, i. naniesienia korekt wynikających z opinii i uzgodnień do projektu planu wniesionego przez organy opiniujące i uzgadniające, j. sporządzenia ogłoszenia o wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu. k. udziału w dyskusji publicznej, prezentacja projektu planu, l. opracowanie rozstrzygnięć wniosków i uwag złożonych w trakcie wyłożenia do wglądu publicznego projektu planu, m. wprowadzenia do projektu planu korekt wynikających z rozpatrzenia uwag wniesionych przez osoby fizyczne i prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, n. przekazania projektu planu w formie tekstu uchwały wraz załącznikami wykonanymi w formacie XML, załącznika graficznego w skali 1 : 2000 w kolorze, o. przekazanie dokumentacji formalno - prawnej w celu przedłożenia wojewodzie do sprawdzenia zgodności z przepisami. III. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia (dla Zadania I i Zadania II ) 1. Wykonawca zobowiązany jest nabyć wszystkie materiały geodezyjne. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania treści zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający zobowiązany jest do wysyłania korespondencji do Burmistrza Miasta Wysokie Mazowieckie związanej z procedurą formalno-prawną. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Wysokie Mazowieckie. . 5. Wykonawca zobowiązany jest do prezentacji prac na każdym etapie opracowań..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający zakłada możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 000 zł słownie: cztery tysiące złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w PKO BP SA O WYSOKIE MAZOWIECKIE Nr rachunku 27 1020 1332 0000 1102 0037 5535 dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Zadanie 1 - Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Wysokie Mazowieckie. Zadanie 2 - Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego przy ul. Ludowej w mieście Wysokie Mazowieckie. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 24.10.2014r., do godz. 10.00. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem projektantem (zgłoszonym jako główny projektant do sporządzenia tego planu), który kierował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, sporządzeniem co najmniej: - dwóch Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, lub - dwóch zmian Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, lub - jednego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz jednej zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego Za dowód uważa się: a. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b. w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem projektantem (zgłoszonym jako główny projektant do sporządzenia tego planu), który kierował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, sporządzeniem co najmniej: - dwóch Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, lub - dwóch zmian Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, lub - jednego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz jednej zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem projektantem (zgłoszonym jako główny projektant do sporządzenia tego planu), który kierował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, sporządzeniem co najmniej: - dwóch Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, lub - dwóch zmian Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego, lub - jednego Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego oraz jednej zmiany Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ, 2). kosztorys ofertowy - zał. Nr 6 do SIWZ 3). pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 4). dowód wniesienia wadium w kwocie 4 000 zł. (słownie: cztery tysięcy złotych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnie z załączonym wzorem umowy - zał. Nr 8 do SIWZ. 2. Złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy przez Wykonawcę. 3. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie: a) inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy i zamawiającego za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko projektanta, - możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy, a także możliwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, - możliwe są zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. zmiana unormowań prawnych, zmiany organizacyjne stron)- za wspólną zgodą Stron. b) Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.wysokiemazowieckie.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.