eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzanowo › Modernizacja drogi gminnej nr 291028W w miejscowości Kosino

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-11

Radzanowo: Modernizacja drogi gminnej nr 291028W w miejscowości Kosino
Numer ogłoszenia: 216975 - 2011; data zamieszczenia: 11.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzanowo , ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, woj. mazowieckie, tel. 24 2613410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej nr 291028W w miejscowości Kosino.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmitu zamówienia obejmuje wykonanie profilowania drogi gminnej nr 291028W w miejscowości Kosino na dlugości 800,00 mb i szerokości 6,0 mb oraz poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej śreednio rozpadowej i kruszyw kamiennych płukanych o frakcjach: 16-31,5 mm, 8-6 mm, 4-8 mm, 0-4 mm na odcinku 800,00 mb i szerokości 5,00 mb, a także z ewentualnym wyrównaniem istniejącej nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie. Zakres prac związanych z modernizacją nawierzchni drogi gminnej obejmuje: - ozankowanie terenu robót; - dostawę materiałów; - wykonanie profilowania drogi na odcinku 800,00 mb i szerokości 6,00 mb; - poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu emulsji asfaltowej średnio rozpadowej oraz kruszyw kamiennych płukanych o frakcjach 16-31,5mm, 8-6 mm, 4-8 mm, 0-4 mm na odcinku 800,00 mb i szerokości 5,0 mb o łącznej grubości warstw do 5,0 cm wraz z ewentualnym wyrównaniem istiejącej nawierzchni kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie; - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej; - uporządkowanie terenu po wykonanych robotach. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: - protokolarne przejęcie od Zamawiającego terenu budowy; - podejmowanie niezbędnych działań uniemożliwiających wstęp na budowę osobom, nieupoważnionym; - wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy i sztuki budowlanej w sposób umożliwiający sprawne funkcjonowanie mieszkańcom i uzytkownikom; - prowadzenie dokumentacji budowy w tym m.in. gromadzenie i przechowywanie atestów, certyfikatów na wbudowane materiały, protokołów odbiorów - zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej geodezyjnej wykonanych robót; - zgłaszanie Zamawiającemu do odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikowych; - prygotowanie właściwej dokumentacji odbiorowej robót wraz z inwentaryzacją powykoanwczą pozwalającej na ocenę należytego wykonania robót; - przestrzeganie w toku wykonywania robót przepisów p.poż, bhp i innych przepisów prawa obowiązujacych w budownictwie; - usunięcie ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego Podwykonawców; - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót; - usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze oraz w okresie udzielonej gwarancji; - ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; - poniesienie wyąłcznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; - utrzymywanie na bieżąco ładu i porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci; - prowadznie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będie to niezbędne dla zachowania terminu wykonania robót; - wykonanie przedmiotu umowy w uzgodnionych terminach; - terminowe wykonanie robót; - przekazanie wykonanego przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego. Szczegółowy zakres zadania zawiera: - opis przedmiotu zamówienia; - specyfikacja techniczna wykoknania i odbioru robót stanowiąca załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść na zadach określonych w SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminus kładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną obejmujacą swoim zakresem pwoierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi gruntowej, odpowiadającą robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100000,00 zł. (sto tysięcy złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia musza wykazać, iż łącznie soełniają powyższy warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, zgodnie z obowiązujacym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadajacym im uprawnieniom wydanym na podstawie przepisów obowiązujących w chwili uzyskania stosowanych uprawnień, legitymującą się stażem pracy jako kierownik budowy co najmniej 5 lat. Wykonawcy wspólnie ubiegajacy sie o udzielenie zamówienia muszą wykazać iż łącznie spełniają powyższy warunek. Osoby, które nie posiadają obywatelstwa polskiego muszą posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonywania fuinkcji technicznych w budownictwie uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących w kraju swojego pochodzenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykoanwca wykaże, iż posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie niewykonania lub nienalezytego wykonania umowy oraz w zakresie wyrządzonych szkód z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy załączyć: - wypełniony formularz oferty; - dowód wniesienia wadium; - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykoanwców (w przypadku składania oferty wspólnej) - pełnomocnictwo do podpisania oferty i/lub poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem (jeżeli Wykonawca upoważnił osobę/y do reprezentacji)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarte zostały z SIWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzanowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Radzanowo, ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Radzanowo, ul. Płocka 32, 09-451 Radzanowo, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.