eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › Budowa i przebudowa dróg leśnych na terenie Leśnictw Gorajec, Płazów, Wola Wielka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Narol: Budowa i przebudowa dróg leśnych na terenie Leśnictw Gorajec, Płazów, Wola Wielka
Numer ogłoszenia: 216939 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151727 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku 38, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 016 6317020, faks 016 6317020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg leśnych na terenie Leśnictw Gorajec, Płazów, Wola Wielka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa i przebudowa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol, które ze względów organizacyjnych podzielono na 3 części: Część I: Budowa drogi leśnej Leśnictwo Gorajec w km 0+000 - 1+547, 1+547 - 2+650, nr inw. IN/2011/24, Część II: Przebudowa drogi leśnej Leśnictwo Płazów w km 0+000 - 2+015, nr inw. IN/2012/27, Część III: Przebudowa drogi leśnej Leśnictwo Wola Wielka w km 0+000 - 5+040, Część I: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Gorajec w km 0+000-1+547, w km 1+547 -2+650, nr inw. IN/2011/24. OPIS PRAC 1. Charakterystyka techniczna - kategoria ruchu KR1-2 - droga wewnętrzna administrator Nadleśnictwo Narol - prędkość projektowa 30km/h -obciążenie 80KN/oś - teren równinny - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 2+650 - szerokość jezdni km 0 + 000 - km 2+650 - 3,50 m - szerokość pobocza ziemnego str. L i P - 1.50m - projektowana nawierzchnia drogi tłuczniowa zamknięta powierzchniowym utrwaleniem -projektowana podbudowa z tłucznia - projektowane mijanki wg Tabeli mijanek - projektowane zjazdy wg Tabeli zjazdów - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - charakter ruchu obsługa Nadleśnictwa Narol 2. Trasa Zakres budowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0 + 000 krawędź drogi leśnej utwardzonej - KPO km 2+650, Projektowana budowa drogi leśnej znajduje się w całości w granicach pasa drogowego stanowiącego własność Nadleśnictwa Narol. Szerokość pasa drogowego 10m - 12m. 3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi leśnej dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając roboty ziemne i spadki podłużne drogi. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi. 4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg projektu technicznego), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp do 1.5. Spadki poprzeczne na mijankach i 1%. 5. Konstrukcja nawierzchni obliczona na podstawie badań geologicznych Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0+600, 1+200-2+300 - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia km 0+600-1+200 - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 10cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 15 cm stabilizacja gruntu cementem o Rm= 2.5 MPa - 15cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia 2+300-2+650 - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 10cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 15cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 15 cm stabilizacja gruntu cementem o Rm= 2.5 MPa - 30cm warstwa odsączająca z piasku Projektowana nawierzchnia mijanek - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 15cm warstwa odsączająca z piasku Nawierzchnia zjazdów - dwukrotne powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem - 15cm górna warstwa nawierzchni z tłucznia 20/63 z zaklinowaniem - 20cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia 63/80 - 15cm warstwa odsączająca z piasku 6. Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: - wykonanie rowów km 0 + 000 - km 2+650str. L i P, projektuje się rowy trapezowe szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od do 1 : 1.5, - w celu likwidacji załamań trasy i uzyskania pasa drogowego 10m - 12m projektuje się wykonanie karczowania krzaków i pni drzew. Woda z rowów zostanie odprowadzona w teren lub do istniejącego cieku wodnych. 7. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do lasu. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Na w/w zjazdy roboty będą polegać na budowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 60 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych. Na zjazdach projektuje się wykonanie murków czołowych str. L i P. 8. Pobocza Projektuje się utwardzenie poboczy wysiewką kamienną grubości 12cm i szer. 0.50m 9. Odwodnienie W celu poprawy odwodnienia projektuje się wykonanie przepustów: wg tabeli przepustów. Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych oraz murki czołowe. 10. Oznakowanie pionowe W celu zapewnienia bezpieczeństwa ruch projektuje się ustawienie słupków i tablic znaku. km 0 + 050 str. L znak A - 7, słupek stalowy km 0 + 050 str.P znak B-33, słupek stalowy Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Cieszanów. Cz. 2 - Przebudowa drogi leśnej Leśnictwo Płazów w km 0+000 - 2+015, nr inw. IN/2012/27. OPIS PRAC 1. Charakterystyka techniczna - kategoria ruchu KR1-2 - droga wewnętrzna administrator Nadleśnictwo Narol - prędkość projektowa 30km/h - teren równinny -obciążenie 80 KN/oś - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 2+015 - szerokość pobocza ziemnego str. L i P do 1.50m - projektowana nawierzchnia tłuczniowa - projektowane mijanki wg Tabeli mijanek, szer. 2,5m dł. (40+25)/2x2,5m + skosy wjazdowe i zjazdowe - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - charakter ruchu obsługa Nadleśnictwa Narol 2. Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0+000 granica drogi leśnej asfaltowej - KPO km 2+015krawędź skrzyżowania dróg leśnych Projektowana przebudowa drogi leśnej znajduje się w całości w granicach pasa drogowego stanowiącego własność Nadleśnictwa Narol. Szerokość pasa drogowego 11m - 12m. 3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi leśnej dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając roboty ziemne i spadki podłużne drogi. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi . 4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg Projektu technicznego), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1.5. Spadki poprzeczne na mijankach 2%. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 1+100, km - 15 cm warstwa odsączająca z piasku o parametrach G1 -20 cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia -15 cm górna warstwa z tłucznia z zaklinowaniem Projektowana nawierzchnia km 1+100, km km 2 +015 - 15 cm warstwa odsączająca o parametrach G1 - stabilizacja gruntu cementem 15 cm -20 cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia -10 cm górna warstwa z tłucznia z zaklinowaniem Projektowana nawierzchnia mijanek - 15 cm warstwa odsączająca o parametrach G1 -20 cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia -15 cm górna warstwa z tłucznia z zaklinowaniem Nawierzchnia zjazdów 15 cm warstwa odsączająca o parametrach G1 -20 cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia -15 cm górna warstwa z tłucznia z zaklinowaniem 5. Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: - wykonanie rowów km 0 + 000 - km 3+190str. L i P, projektuje się rowy trapezowe szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od do 1 : 1.5, - w celu likwidacji załamań trasy i uzyskania pasa drogowego 11m - 12m projektuje się wykonanie karczowania krzaków i pni drzew. Woda z rowów zostanie odprowadzona w teren 6. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do lasu. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Na w/w zjazdy , roboty będą polegać na budowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 60 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych. Na zjazdach projektuje się wykonanie murków czołowych str. L i P. 7. Pobocza Projektuje się utwardzenie poboczy wysiewką kamienną grubości 12 cm i szer. 0.50m 8. Odwodnienie W celu poprawy odwodnienia projektuje się wykonanie przepustów: wg tabeli przepustów Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych oraz murki czołowe. 9. Oznakowanie pionowe W celu zapewnienia bezpieczeństwa ruch projektuje się ustawienie słupków i tablic znaku. km 0 + 050 str. L znak A - 7, słupek stalowy km 1+965 str. P znak A - 7, słupek stalowy km 0 + 050 str. P znak B-33, słupek stalowy km 1+945 str. P znak B-33, słupek stalowy Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gminy Narol. Cz. 3 - Przebudowa drogi leśnej Leśnictwo Wola Wielka w km 0+000 - 5+040, Opis prac 1. Charakterystyka techniczna - droga wewnętrzna administrator Nadleśnictwo Narol - prędkość projektowa 30km/h - teren równinny -obciążenie 80 KN/oś - przekrój poprzeczny szlakowy km 0 + 000 - km 5+040 - szerokość pobocza ziemnego str. L i P do 1.0m - projektowana nawierzchnia tłuczniowa - projektowane mijanki wg Tabeli mijanek szer. 2,5m dł. (40+25)/2x2,5m + skosy wjazdowe i zjazdowe - odwodnienie drogi system rowów otwartych, przepustów oraz spadków podłużnych i poprzecznych - charakter ruchu obsługa Nadleśnictwa Narol 2. Trasa Zakres przebudowy drogi przyjęto do projektu wg poniższej lokalizacji: - PPO km 0+000 granica drogi powiatowej - KPO km 5+040, krawędź skrzyżowania droga gminna Projektowana przebudowa drogi leśnej znajduje się w całości w granicach pasa drogowego stanowiącego własność Nadleśnictwa Narol. Szerokość pasa drogowego 10-11m. 3. Przekrój podłużny Na całym odcinku niweletę projektowanej drogi leśnej dostosowano do istniejącego terenu uwzględniając roboty ziemne i spadki podłużne drogi. Spadki podłużne i poprzeczne niwelety uwarunkowano przebiegiem istniejącej drogi . 4. Przekrój normalny Spadek poprzeczny poboczy ziemnych 6% w kierunku rowu. Spadek jezdni daszkowy na prostej 2%. Na łukach jednostronny (spadki na łukach poziomych przyjąć wg Projektu technicznego), rowy trapezowe, szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od 1:1 do 1.5. Spadki poprzeczne na mijankach i na składach drzewa 1%. Projektowana nawierzchnia km 0 + 000 - km 0+300, i w km 0+900-1+300 - 15 cm warstwa odsączająca - geowłóknina - 20 cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia - 15 cm górna warstwa z tłucznia z zaklinowaniem Projektowana nawierzchnia km 0 + 300 -0+900 i w km 1+300-5+040 - 15 cm warstwa odsączająca -20 cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia -15 cm górna warstwa z tłucznia z zaklinowaniem Projektowana nawierzchnia mijanek i składów drzewa - 15 cm warstwa odsączająca -20 cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia -15 cm górna warstwa z tłucznia z zaklinowaniem Nawierzchnia zjazdów 15 cm warstwa odsączająca -20 cm dolna warstwa podbudowy z tłucznia -15 cm górna warstwa z tłucznia z zaklinowaniem 5. Rowy W celu poprawy spływu wód opadowych z przyległego terenu projektuje się następujące roboty: - wykonanie rowów km 0 + 000 - km 5+040 str. L i P, projektuje się rowy trapezowe szerokość dna rowu 0.40m, pochylenie skarp od do 1 : 1.5, - w celu likwidacji załamań trasy i uzyskania pasa drogowego 10m - 11m projektuje się wykonanie karczowania krzaków i pni drzew. Woda z rowów zostanie odprowadzona w teren lub do istniejącego cieku wodnych. 6. Zjazdy Na projektowanym odcinku znajdują się zjazdy do lasu. Lokalizacja i szczegółowe zakresy robót przedstawiono w Tabeli zjazdów. Na w/w zjazdy , roboty będą polegać na budowie części przelotowych i nawierzchni zjazdów. Projektuje się ułożenie części przelotowej zjazdu z rur fi 60 PECOR OPTIMA SN6 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 6kPa z PEHD lub równoważnych. Na zjazdach projektuje się wykonanie murków czołowych str. L i P z betonu. 7. Pobocza Projektuje się utwardzenie poboczy wysiewką kamienną grubości 12 cm i szer. 0.50m 8. Odwodnienie W celu poprawy odwodnienia projektuje się wykonanie przepustów: wg. tabeli przepustów Projektuje się ułożenie części przelotowej z rur PECOR OPTIMA SN8 dwuściennych karbowanych o sztywności obwodowej 8kPa z PEHD lub równoważnych oraz murki czołowe z betonu. Miejsce realizacji: odcinek drogi położony jest na terenie województwa podkarpackiego, powiatu lubaczowskiego, gmin: Horyniec Zdrój, Narol. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. nr 6) oraz Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wymienione powyżej opracowania stanowią integralną część SIWZ, a wszystkie wskazane w nich, poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów), tj. o jakości nie gorszej niż opisana w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budowa drogi leśnej Leśnictwo Gorajec w km 0+000 - 1+547, 1+547 - 2+650, nr inw. IN/2011/24

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1293267,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1247693,12

  • Oferta z najniższą ceną: 1247693,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1737239,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej Leśnictwo Płazów w km 0+000 - 2+015, nr inw. IN/2012/27

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1132319,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 799169,9

  • Oferta z najniższą ceną: 799169,9 / Oferta z najwyższą ceną: 1034901,14

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przebudowa drogi leśnej Leśnictwo Wola Wielka w km 0+000 - 5+040

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o., ul. Lwowska 54, 22-600 Tomaszów Lubelski, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2408925,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2135828,64

  • Oferta z najniższą ceną: 2135828,64 / Oferta z najwyższą ceną: 2770185,43

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.