eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 835.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Bartoszyce: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 835.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 216919 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Bartoszyce , Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 762 77 00, faks 089 762 77 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bartoszyce.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 835.000 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 835.000 zł, na finansowanie planowanego deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. Termin realizacja zamówienia na następujących warunkach: Bank udzieli kredytu w następujących transzach: * do 29 grudnia 2009 r. - 835.000 zł; Bank postawi do dyspozycji kredytobiorcy kredyt - w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. Bank wyrazi zgodę na uruchomienie kredytu w niepełnej wysokości. Bank wyraża zgodę na przedłożenie poświadczonej za zgodność z oryginałem: opinii z RIO o możliwości spłaty kredytu, zaświadczeń o niezaleganiu z ZUS, Urzędu Skarbowego oraz kredytodawców i pożyczkodawców przed uruchomieniem kredytu. Harmonogram spłat kredytu: spłata kapitału począwszy od 20 czerwca 2010r. spłata kapitału będzie odbywała się w okresach półrocznych, tj. w czerwcu i grudniu. (Jeżeli 20 dzień m-ca kończącego półrocze jest dniem wolnym od pracy- w kolejnym dniu roboczym) W latach 2010-2012- po 125.000 zł każda rata, razem w każdym roku - po 250.000 zł. W roku 2013 - spłata w grudniu- 85.000 zł Oprocentowanie kredytu oparte na stawce WIBOR 3 M. Ustalenie dnia notowania WIBOR do naliczenia odsetek - wg. wewnętrznych ustaleń banku (z zastrzeżeniem, że dane WIBOR z okresu nie wcześniejszego niż 30 dni przed miesiącem obrachunkowym) Spłata odsetek - w okresach miesięcznych, przyjmując, że rok odsetkowy zgodnie z kalendarzem tj. rzeczywista ilość dni. Zmiana oprocentowania- co miesiąc Termin spłaty odsetek od kredytu - na podstawie przesłanej przez bank informacji o kwocie odsetek za miesiąc- w ciągu 10 dni po zakończeniu poprzedniego miesiąca, w grudniu - do końca roku. Bank nie pobiera innych opłat związanych z obsługą kredytu niż odsetki, ( brak prowizji i innych opłat). W okresie trwania umowy zastrzega się możliwość zmiany terminów spłat rat kredytu tj. wcześniejszej spłaty rat na wniosek Gminy bez pobierania dodatkowych opłat z tego tytułu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: a.posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, odpowiednimi do przedmiotu zamówienia, c.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w pkt 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2)Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz zapoznał się z postanowieniami SIWZ i je akceptuje wzór którego stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3)Pełnomocnictwo upoważniające osobę podpisującą ofertę to podejmowania działań prawnych w swoim imieniu, bądź też oświadczenie odpowiedniego organu o posiadaniu tego rodzaju uprawnień. 4)Oferent sporządzi projekt umowy kredytowej, która winna zawierać elementy oferty na podstawie której, doszło do wyboru najkorzystniejszej oferty. Pozostałe elementy umowy winny być sporządzone w trybie art. 54 ust. 1-3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. Nr 140 poz. 939 oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. 2004 Nr 19 poz. 177)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bartoszyce-ug.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bartoszycach, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Bartoszycach, ul. Plac Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.