eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Budowa sieci wodociągowej w Janowie i kanalizacji sanitarnej w Hucisku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Stąporków: Budowa sieci wodociągowej w Janowie i kanalizacji sanitarnej w Hucisku.
Numer ogłoszenia: 216910 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków , ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, faks 041 3741860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w Janowie i kanalizacji sanitarnej w Hucisku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania 1 - Budowa sieci wodociągowej w Janowie i Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w Hucisku na podstawie pozwoleń na budowę znak BP.MW. 7351-447/07 z 18. 12. 2007 r , Decyzja nr 4/CD/2008 z 25.01.2008r i BP. AC. 7351 -208/06 z 28.08.2006r . Zakres został podzielony na: Zadanie 1: Budowa sieci wodociągowej w Janowie Projektant: Zakład Usługowo - Projektowy mgr inż. Paweł Kusztal Czarniecka Góra 66/5, 26 - 220 Stąporków NIP: 658 - 134 - 51 - 39, REGON: 260026363 tel. (041) 3743 - 698, Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Janów wraz z pompownią wody i zbiornikiem wyrównawczym obejmuje :. -budowę odcinka wodociągu z rur i kształtek PVC - U typu 125, O 160 x 6,2mm, SDR 26, PN 10 o długości: L1 = 1251mb, -budowę odcinka wodociągu z rur i kształtek PVC - U typu 125, O 90 x 4,3mm, SDR 21, PN 10 długości: L2 = 2465mb, -budowę odcinka wodociągu z rur i kształtek klasy PE - 100, O 160 x 9,5mm, SDR 17, PN 10 o długości: L3 = 424mb, -budowę odcinka wodociągu z rur i kształtek klasy PE - 100, O 90 x 5,4mm, SDR 17, PN 10 o długości: L4 = 25mb, o łącznej długości: L= 4165mb. -budowę kontenera wraz z zestawem hydroforowym (ZH) z pompami wielostopniowymi, pionowymi. Zestaw pompowy typu: ZH - ICL/M 2.4.70/1,1kW + 2.18.50/5,5kW + AOBT = 13,2kW , ,zbudowany na pompach pionowych, wielostopniowych, wysokosprawnych. Wszystkie elementy pomp mające kontakt z wodą będą wykonane ze stali kwasoodpornej. Łączna moc układu pompowego wynosi N s = 13,2kW. -budowę zbiornika wyrównawczego o pojemność nominalna V nom. = 125m3, Zadanie 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w Hucisku Projektant : Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe- ADIR Sp.zoo. 25-009 Kielce ul.Zamkowa 4. Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Hucisko ul. Kielecka, ul. Fabryczna, ul. Górna i ul. Leśna oraz dwóch przepompowni ścieków: Kanał sanitarny grawitacyjny . -z rur PVC O 200/5,9 mm - łączna długość L = 8 015,20 m -z rur PE O 200/9,6 mm - łączna długość L = 654,0 m -z rur PVC O 160 mm - o łącznej długość L = 5 720,0 m -studzienki O 1200 mm - 462 szt. -Rurociąg tłoczny. -kanał z rur PE O 90 mm - łączna długość L = 826,0 m -kanał z rur PE O 40 mm - łączna długość L = 183,0 m -Przepompownie ścieków /w zbiornikach z polimerobetonu/ -P1 - O 1500 mm - 1 szt. -P2 - O 1200 mm - 1 szt. -Droga dojazdowa do przepompowni ścieków P1 i P2 oraz ogrodzenie Szczegółowy zakres robót precyzuje projekt budowlano?-wykonawczy - oryginał do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. 36 Urzędu Miejskiego w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 132a , 26-220 Stąporków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie :sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) najpóźniej do dnia 22.07.2009r. godz. 9.30 Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, póz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. PKO BP SA 48 1020 2629 0000 9302 02013639 z dopiskiem wadium na Zadanie 1. Budowa sieci wodociągowej w Janowie Zadanie 2. Budowa kanalizacji sanitarnej w Hucisku. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art.22 ust.1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. -Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 1 robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowę sieci wodociągowej w kwocie min. 500 000,00 zł i budowę kanalizacji sanitarnej lub deszczowej w kwocie minimum 1 000 000,00 zł. -Udzielą gwarancji minimum 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane. -Przedmiot zmówienia wykonają w terminie określonym w pkt IV.SIWZ -Posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia . - Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania w ofercie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające ( w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnienie przez Wykonawcę wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale VI niniejszej SIWZ metodą spełnienia - nie spełnienia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Odpowiednio wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY - załącznik nr 1 2.Kosztorys ofertowy w układzie szczegółowym. Na podstawie załącznika nr 6 i 6.1 3.Harmonogram rzeczowo - finansowy załącznik nr 8 i załącznik nr 9 4.Dowód wpłacenia wadium. 5.Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 załącznik nr 2. 6. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału składania ofert. 8.wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; załącznik nr 3 zgodnie z rozdziałem V SIWZ pkt.2. 9.Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; na spełnienie powyższego dołączy dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach : instalacyjnej w zakresie sieci oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 10. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcą lub złoży stosowne oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykona samodzielnie. Oświadczenie należy dołączyć do oferty. 12. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytowa winna gwarantować płynność finansową realizacji inwestycji tj. kwoty w wysokości 2 000 000 ,00 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.staporkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.staporkow.pl lub Gmina Stąporków ul. Piłsudskiego 132 a, 26 -220 Stąporków pok. 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba zamawiającego - Gmina Stąporków ul. Piłsudskiego 132 a, 26 -220 Stąporków sekretariat pok. nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja: Zadanie 1 - Budowa sieci wodociągowej w Janowie i Zadanie 2 budowa kanalizacji sanitarnej w Hucisku będzie finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej. 3.3. Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.