eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Kompleksowa organizacja usługi szkoleniowej dla uczestników projektu Lepsze Jutro dla HSW S.A. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-27

Stalowa Wola: Kompleksowa organizacja usługi szkoleniowej dla uczestników projektu Lepsze Jutro dla HSW S.A. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 216902 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inkubator Technologiczny Sp. z o.o. , ul. Kwiatkowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 15 814 91 90, faks 15 814 91 19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itstw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: art.3 ust. 1 pkt.3.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja usługi szkoleniowej dla uczestników projektu Lepsze Jutro dla HSW S.A. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa organizacja usługi szkoleniowej dla uczestników projektu Lepsze Jutro dla HSW S.A. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych 80.53.32.00 - Kursy komputerowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli będzie posiadać: - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy Wojewódzki Urząd Pracy zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia przez niego działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: - co najmniej 2 kursy spawalnicze dla personelu nadzoru spawalniczego z zakresu Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (IWP) lub Międzynarodowego Mistrza Spawalniczego (IWS) lub Międzynarodowego Inspektora Spawalniczego (IWI), dla łącznie co najmniej 15 pracujących osób dorosłych. - co najmniej 5 kursów inżynieryjno - technicznych dla pracujących osób dorosłych , w wymiarze co najmniej 24 godziny na grupę dla łącznie co najmniej 20 osób, zakończonych certyfikatem. - co najmniej 1 kurs specjalistycznego języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) dla pracujących osób dorosłych, w wymiarze co najmniej 60 godzin na grupę dla łącznie co najmniej 20 osób. - posiada doświadczenie w stosowaniu nowoczesnych metod i narzędzi (programy komputerowe, sprzęt audiowizualny, podcasty, studium przypadku) - co najmniej 3 usługi szkoleniowe, które obejmowały swym zakresem obszar zarządzania zasobami ludzkimi lub zarządzania projektami lub negocjacji handlowych lub kształtowania systemu ocen pracowniczych w wymiarze łącznie co najmniej 70 godzin.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeśli oświadczy, że dysponuje lub będzie miał możliwość dysponowania licencjonowanym oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkoleń w ramach Modułu 3: 1. NX13430 - NX Total Machining 2. TC1DOTC - Teamcenter Deployment 3. TC30600 - NX Embedded Client 4. TC10101 - Teamcenter Author 5. TC10102 - Teamcenter Consumer 6. TC20615 - Visualization Professional 7. TC03040 - Teamcenter Classification User TC030401 8. TCM55010- Teamcenter Manufacturing Resource Library TCM55010 9. TC30607 -Teamcenter Integration to SolidWorks TC30607 10. TCM055005 - Teamcenter Manufacturing Part User TCM055005 11. TCM055001 - Teamcenter Manufacturing Assembly User TCM055001 12. TCM055000 - Teamcenter Manufacturing Viewer TCM055000 13. TCM24805 - Teamcenter Manufacturing 3DPDF Documentation TCM24805 14. NX13100 - NX Mach 3 Product Design 15. NX30148 - NX Routing HVAC 16. NX30149 - NX Routing P&ID 17. NX30153 - NX Routing Cabling 18. NX30154 - NX Routing Base 19. NX30158 - NX Routing Piping and Tubing 20. NX30160 - NX Routing Harness 21. NX13430 - NX Total Machining

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku nastąpi poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponować profesjonalną kadrą szkoleniową, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w postaci: DLA MODUŁU I 1. Kurs spawania rur metodą 135 ( MAG), Kurs Spawania blach spoinami czołowymi metodą 141 ( TIG), Kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą 131 (MIG) a) dysponowania co najmniej 2 wykładowcami spełniającymi następujące kryteria: - wyższe wykształcenie techniczne lub równoważne, - posiadają wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych z zakresu spawalnictwa - posiadają doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych na kursie Międzynarodowego Mistrza Spawalnika b) dysponowania co najmniej 1 trenerem spełniającym następujące kryteria: - minimum średnie wykształcenie techniczne lub równoważne - posiada wiedzę i co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć praktycznej nauki spawania na kursach - metoda MAG, MIG I TIG - posiada Dyplom Europejskiego Instruktora Spawalniczego ( EWP) - posiada uprawnienia do spawania metodą MAG (135) rur spoinami czołowymi - posiada uprawnienia do spawania metodą TIG (141) rur spoinami czołowymi - posiada uprawnienia do spawania metodą MIG (131) rur spoinami czołowymi 2. Kurs Międzynarodowego Instruktora Spawalniczego (IWP) a) dysponowania co najmniej 2 instruktorami spełniającymi następujące kryteria: - posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń na kursach IWP - posiadają dyplom Międzynarodowego Europejskiego Inżyniera Spawalnika b) dysponowania co najmniej 2 instruktorami spełniającym następujące kryteria: - posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń IWP - posiadają minimum 2 stopień kwalifikacji VT2 - posiadają dyplom Międzynarodowego Europejskiego Instruktora Spawalnika 3. Kurs Międzynarodowego Mistrza Spawalniczego (IWS) a) dysponowania co najmniej 2 trenerami spełniającymi następujące kryteria: - posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń IWS - posiadają dyplom Międzynarodowego Europejskiego Inżyniera Spawalnika 4. Kurs Międzynarodowego Inspektora Spawalniczego (IWI) a) dysponowania co najmniej 2 trenerami spełniającymi następujące kryteria: - posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN-EN ISO 9712:2012, normą PN-EN 287-1 i serii norm PN-EN ISO 9606 - posiadają dyplom Międzynarodowego Europejskiego Inspektora Spawalnika DLA MODUŁU 2 1. Dla kursów Kurs badań nieniszczących wizualnych VT- 1-2 oraz Kurs badań nieniszczących prądami wirowymi ET 1/2 a) dysponowania co najmniej 2 trenerami spełniającymi następujące kryteria: - posiadają certyfikaty w odpowiedniej metodzie w stopniu co najmniej 2 - posiadają minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu badań NDT na stanowisku kontrolera NDT, specjalisty NDT lub inspektora NDT. 2. Dla kursów Kurs badań nieniszczących penetracyjnych PT 1-2, Kurs badań nieniszczących radiograficznych RT 1-2, Kurs badań nieniszczących podstawowy 3go stopnia BASIC, Kus badań nieniszczących 3-go stopnia VT,PT,MT,UT,RT. a) dysponowania co najmniej 2 trenerami spełniającymi następujące kryteria: - posiadają 3 stopień kwalifikacji VT, PT, MT, UT, RT lub dyplom Europejskiego Inżyniera Spawalnika - posiadają minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w zakresie badań nieniszczących zgodnie z normą PN-EN ISO 9712:2012 DLA MODUŁU 3 - dysponowanie lub możliwość dysponowania licencjonowanego oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia szkoleń w ramach Modułu 3: 1. NX13430 - NX Total Machining 2. TC1DOTC - Teamcenter Deployment 3. TC30600 - NX Embedded Client 4. TC10101 - Teamcenter Author 5. TC10102 - Teamcenter Consumer 6. TC20615 - Visualization Professional 7. TC03040 - Teamcenter Classification User TC030401 8. TCM55010- Teamcenter Manufacturing Resource Library TCM55010 9. TC30607 -Teamcenter Integration to SolidWorks TC30607 10. TCM055005 - Teamcenter Manufacturing Part User TCM055005 11. TCM055001 - Teamcenter Manufacturing Assembly User TCM055001 12. TCM055000 - Teamcenter Manufacturing Viewer TCM055000 13. TCM24805 - Teamcenter Manufacturing 3DPDF Documentation TCM24805 14. NX13100 - NX Mach 3 Product Design 15. NX30148 - NX Routing HVAC 16. NX30149 - NX Routing P&ID 17. NX30153 - NX Routing Cabling 18. NX30154 - NX Routing Base 19. NX30158 - NX Routing Piping and Tubing 20. NX30160 - NX Routing Harness 21. NX13430 - NX Total Machining Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do przedłożenia stosownych umów licencyjnych. a) dysponowania co najmniej 2 trenerami spełniającymi następujące kryteria: - posiadają wykształcenie wyższe techniczne lub równoważne - posiadają minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zawodowych szkoleń komputerowych o tematyce związanej z przedmiotem zamówienia -posiadają doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 200 godzin szkoleń, projektów, zajęć dydaktycznych w zakresie przedmiotowych szkoleń b) dysponowania co najmniej jednym trenerem spełniającym następujące kryteria: - posiada co najmniej 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu dydaktyki dla dorosłych - zrealizował co najmniej jedno szkolenie dla instruktorów programu Cisco Certified Network Associate lub równoważne - zrealizował co najmniej jedno szkolenie dla instruktorów programu Cisco Certified Network Associate Security lub równoważne - posiada uprawnienia do szkolenia instruktorów programu Cisco Certified Network Professional lub równoważnego - posiada aktualny Certyfikat Cisco Certified Network Associate lub równoważny DLA MODUŁU 4 a) dysponowania co najmniej 8 lektorami języka angielskiego oraz 3 lektorami języka niemieckiego - spełniającymi następujące kryteria: - posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe: filologia angielska lub filologia germańska lub lingwistyka stosowana b) dysponowanie co najmniej 1 native speakerem spełniającym następujące kryteria: - posiada doświadczenie w prowadzeniu co najmniej 1 kursu obejmującego min. 60 h nauki branżowego j. angielskiego DLA MODUŁU 5 - dysponowanie minimum 2 egzaminatorami posiadającymi uprawnienia do bycia egzaminatorem ECDL CORE - dysponowanie min. 2 trenerami spełniającymi kryteria:- wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne - dysponowanie minimum 1 egzaminatorem posiadającym uprawnienia do bycia egzaminatorem ECDL Advanced - dysponowanie min. 1 trenerem spełniającym kryteria:- wykształcenie wyższe informatyczne lub techniczne - dysponowanie minimum 1 trenerem posiadającym wykształcenie wyższe w zakresie grafiki komputerowej lub równoważne oraz posiadającym międzynarodowy certyfikat z zakresu grafiki komputerowej - dysponowanie minimum 1 trenerem posiadającym wykształcenie oraz posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku grafika komputerowego - dysponowanie minimum jednym trenerem posiadającym wykształcenie wyższe, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w tworzeniu animacji oraz w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 1 szkolenie z zakresu grafiki komputerowej dla co najmniej 5 osób dorosłych DLA MODUŁU 6 a) dysponowania co najmniej 1 trenerem spełniającym następujące kryteria: - wyższe wykształcenie na kierunku psychologia - posiada certyfikat akredytowanej przez ICF szkoły coachingu - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 100 godzin sesji coachingowych w ciągu ostatnich trzech lat - posiada doświadczenie w opracowaniu i wdrożeniu minimum 3 systemów ocen pracowniczych dla 3 odrębnych podmiotów DLA MODUŁU 7 a) dysponowania co najmniej 2 trenerami z zakresu zarządzania projektami spełniającymi następujące kryteria: - posiada certyfikat minimum IPMA D lub równoważny - posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów lub zajęć na studiach podyplomowych z tematyki zarządzania projektami według metodologii IPMA lub równoważnej w ilości co najmniej 150 godzin zajęć w ciągu ostatnich 5 lat - posiada doświadczenie w wykorzystaniu gier symulacyjnych z tematyki zarządzania projektami w szkoleniach lub kursach lub zajęciach na studiach podyplomowych DLA MODUŁU 8 a) dysponowanie co najmniej 1 trenerem spełniającymi następujące kryteria: - posiada minimum 5-letnie doświadczenie w koordynacji prac związanych z wdrażaniem systemów zarządzania zmianą lub Kaizen/ Lean Management lub zarządzania projektami optymalizującymi w dużym przedsiębiorstwie - odbyte minimum 4 szkolenia z tematyki zarządzania zmianą lub Kaizen / Lean Management lub zarządzania optymalizacją produkcji - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 150 godzin szkoleń z tematyki zarządzania zmianą lub Kaizen/ Lean Management lub zarządzania optymalizacją produkcji b) dysponowanie co najmniej 1 trenerem spełniającym następujące kryteria: - wykształcenie wyższe na kierunku psychologia, zarządzanie lub inne równoważne - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń dla kadry zarządzającej z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi w ciągu ostatnich 3 lat DLA MODUŁU 9 a) dysponowania co najmniej 1 trenerem spełniającym następujące kryteria: - wykształcenie wyższe w zakresie socjologii lub zarządzania lub inne zgodne z przedmiotem zamówienia w zakresie Modułu 9 - doświadczenie szkoleniowe i doradcze w prowadzeniu szkoleń lub kursów lub zajęć na studiach podyplomowych w wymiarze co najmniej 500 godzin z tematyki kompetencji miękkich, komunikacji interpersonalnej lub negocjacji - posiada doświadczenie w prowadzeniu minimum 2 szkoleń z zakresu kompetencji miękkich dla co najmniej 20 przedstawicieli kadry kierowniczej - posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia warsztatów z negocjacji w biznesie w wymiarze co najmniej 100 godzin b) dysponowania co najmniej 1 trenerem spełniającym następujące kryteria: - wykształcenie wyższe w zakresie psychologii lub zarządzania lub inne równoważne - posiada minimum 5-letnie doświadczenie w pracy jako trener - współpraca z firmami zatrudniającymi powyżej 250 pracowników - posiada doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń z zakresu zarządzania dla firm produkcyjnych w okresie ostatnich 3 lat - posiada uprawnienia do korzystania z metodologii Insights Discovery

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł) lub jej równowartość w walucie obcej, która zostanie przeliczona wg tabeli kursu NBP obowiązującego w dniu wystawienia polisy. W przypadku opłacenia polisy w formie przelewu, należy dołączyć również dokument potwierdzający jej opłacenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone są w § 12 wzoru umowy o treści: 1.Zmiana postanowień zawartej umowy z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do Umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2.Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany treści umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy oraz terminów pośrednich, w następujących przypadkach: a)wydłużonego terminu postępowania przetargowego, b)zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, 3.Wykonawca jest zobowiązany informować Zamawiającego o wszelkich zmianach w zakresie formy organizacyjno-prawnej, prowadzonej przez siebie aktualnie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hsw.itstw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 154.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2014 godzina 08:00, miejsce: pokój nr 104 Inkubator Technologiczny Sp. z o.o. ul. Kwiatkowskiego 9 37-450 Stalowa Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Lepsze Jutro dla HSW S.A. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII - Regionalne Kadry Gospodarki Działanie 8.1.- Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.2.-Wspieranie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.