eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rymań › Wymiana pokrycia dachowego z naprawą więźby dachowej na obiekcie budynku wielorodzinnego socjalno - mieszkalnego w Dębicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Rymań: Wymiana pokrycia dachowego z naprawą więźby dachowej na obiekcie budynku wielorodzinnego socjalno - mieszkalnego w Dębicy
Numer ogłoszenia: 216884 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rymań , ul. Nowa 7, 78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3583127, faks 094 3583151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryman.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego z naprawą więźby dachowej na obiekcie budynku wielorodzinnego socjalno - mieszkalnego w Dębicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana pokrycia dachowego z naprawą więźby dachowej na obiekcie budynku wielorodzinnego socjalno - mieszkalnego w Dębicy Zakres robót budowlanych obejmuje : 1/ roboty rozbiórkowe (rozbiórka pokrycia dachowego, rozbiórka ścian i stropów drewnianych na poddaszu) 2/ wymiana elementów więźby dachowej 3/ pokrycie dachu - impregnacja więźby dachowej oraz montaż pokrycia 4/ roboty izolacyjne na poddaszu (strop nad parterem, ściany poddasza) 5/ malowanie, przemurowanie, uzupełnienie tynków, okna i drzwi balkonowe 6/ wymiana istniejącej instalacji elektrycznej pomieszczeń poddasza. 2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w punkcie 1. w szczególności koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, opracowania i zatwierdzenia organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, zabezpieczenia placu budowy, tablic informacyjnych, dokumentacji projektowej powykonawczej, itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy, ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ: 1.Warunek l - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Warunek II - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Warunek III - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Warunek IV - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnia warunków wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowa spółki, 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie /konsorcjum/: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, b) pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika tzw. (lidera) oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod pełnomocnictwem podpisać, c) przed zawarciem umowy z Zamawiającym na wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do przedłożenia umowy konsorcjum określającej prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców, d) wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego, e) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłączenie z pełnomocnikiem (liderem), f) dokumenty wyszczególnione w (Załączniku nr 1) SIWZ . 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 1., 2. i 3. [art 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy], sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 5) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie punktu 4. [art. 24 ustawy], sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 6) doświadczenie zawodowe wykonawcy - sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie budynków użyteczności publicznej (np. szkół, szpitali, gastronomii), 7)dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w punkcie 6 zostały wykonane z należytą starannością /referencje/, 8) wykaz podwykonawców oraz opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 9) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - w tym kierownik budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami. Jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), 10) potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku nie dysponowania przez wykonawcę narzędziami i urządzeniami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 11) oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem do urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 12) oświadczenie, że wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, środki finansowe lub zdolność kredytową, 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1 podpunkt 1 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, to każdy z występujących wspólnie podmiotów musi spełniać warunki o charakterze indywidualnym i w związku z tym złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Jedynie wymagania o charakterze czysto gospodarczym, ekonomicznym i kadrowym rozpatrywane będą łącznie, poprzez sumowanie potencjałów gospodarczych, ekonomicznych i kadrowych. 5. Wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Kosztorys ofertowy. 7. Harmonogram rzeczowo - finansowy robót. 8. Dokumenty dołączane do oferty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9.Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć wykonawcy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rymań ul. Szkolna 7 78-125 Rymań pokój nr 21.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Rymań ul. Szkolna 7 78-125 Rymań pokój nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.