eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Wymiana okien w budynku Urzędu Miejskiego, Rynek 7 w Międzyrzeczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Międzyrzecz: Wymiana okien w budynku Urzędu Miejskiego, Rynek 7 w Międzyrzeczu
Numer ogłoszenia: 216869 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz , ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, fax. 095 7420228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynku Urzędu Miejskiego, Rynek 7 w Międzyrzeczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Nazwa zadania: WYMIANA OKIEN W BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO, RYNEK 7 W MIĘDZYRZECZU 2. Działka budowlana nr 370/4 przy ul. Rynek 7 w Międzyrzeczu znajduje się w granicach zespołu urbanistycznego miasta Międzyrzecz, wpisanego do rejestru zabytków nr 6/A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gorzowie Wlkp. z dnia 21 października 1976 r. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie wszystkich czynności związanych z wymianą stolarki okiennej na wschodniej elewacji budynku: ­ Wykucie z muru ościeżnic drewnianych wraz z rozbiórką podokienników wewnętrznych, ­ obsadzenie nowej stolarki wraz z ich uszczelnieniem i obróbką ­ Obsadzenie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych ­ Uzupełnienie tynków zewnętrznych i wewnętrznych na ościeżach ­ Malowanie ościeży wewnętrznych, ścian podparapetowych i wnęk okiennych ­ Malowanie ościeży zewnętrznych i krat ­ Wykonanie innych robót wykończeniowych związanych z wymiana okien ­ Wywóz materiałów z rozbiórki do utylizacji w miejsce wskazane przez zamawiającego ( do 2 km ) 4. Wymagania szczegółowe w zakresie stolarki okiennej i parapetów: a) Okna drewniane odwzorowujące okna obecne w zakresie : podziałów, funkcji, profili oraz elementów ozdobnych. Stylizowane na historyczne, wyposażone w historyzujące klamki. Okna nietypowe, dla budownictwa użyteczności publicznej, jednoramowe, z profili drewnianych z drewna sosnowego klejonego z trzech warstw. Przekroje profili odwzorowane na stolarce istniejącej - wcięcia, sfazowania, profilowanie itp. Podstawowy przekrój elementów skrzydeł i ościeżnic powinien mieć wymiary 68x82mm. Okapnik aluminiowy w kolorze białym. Skrzydła rozwieralne i rozwieralno-uchylne. Okna i drzwi balkonowe kompletnie wykończone przez zaimpregnowane i trzykrotne pomalowanie farbami kryjącymi w kolorze białym. Mocowanie okien w ścianie budynku za pośrednictwem kołków rozporowych (dybli) kotew i śrub. b) Szklenie - szyba zespolona podwójna 4/16/4 thermofloat. Współczynnik przenikania ciepła dla zestawu szybowego U=1,2 - 1,4 W/m2K , infiltracja powietrza 0,5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: ­zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Udokumentują doświadczenie w montażu okien drewnianych wyrażające się zamontowaniem co najmniej 50 szt. okien, ­dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ­posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100% wartości składanej oferty ­posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji jakości na wykonane roboty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcy przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1) ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - zał. Nr 2 do SIWZ ; 2) oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w zał. Nr 3 do SIWZ; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, ilości i rodzaju, daty i miejsca ich wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr 5 do SIWZ); g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ) wraz z uprawnieniami kierownika budowy oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego; h) oświadczenie wykonawcy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 100% wartości składanej oferty; i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3) parafowany wzór umowy - zał. Nr 6 do SIWZ 4) Wypełniony przedmiar robót 5) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie 12.2 (a-e) muszą być złożone przez każdy podmiot. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Dokumenty o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy przedstawiona przez dostawcę lub wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.miedzyrzecz.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Międzyrzeczu 66-300 Międzyrzecz ul. Rynek 1 (pokój nr 201).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.