eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach położonych na terenie miasta Dębicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Dębica: Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach położonych na terenie miasta Dębicy
Numer ogłoszenia: 216855 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, fax. 014 6838161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach położonych na terenie miasta Dębicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Mechaniczne odśnieżanie jezdni o szerokości 5,5 m - 6,5 m - ilość 5 m-cy x ok. 760 km 2/ Piaskowanie jezdni mieszanką 3 % (sól + piasek) - ilość 5 m-cy x ok. 570 km 3/ Posypywanie jezdni solą - ilość 5 m-cy x ok. 185 km 4/ Akcja bierna - ilość ok. 560 g/m-c 5/ Wywóz śniegu z ulic - ilość ok. 40 g 6/ Odśnieżanie chodników - ilość 5 m-cy x ok. 260 km 7/ Piaskowanie chodników - ilość 5 m-cy x ok. 260 km 8/ Odśnieżanie schodów - ilość 5 m-cy x ok. 4305 m2 9/ Piaskowanie schodów - ilość 5 m-cy x ok. 4305 m2 10/ Odśnieżanie pługiem wirnikowym - ilość ok. 20 m-g.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Wykonawca musi wykazać minimum 1 usługę o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia i wartosci tych usług z okresu ostatnich 3 lat, potwierdzone referencjami - mechaniczne odśnieżanie jezdni, odśnieżanie chodników i placów, odśnieżanie schodów, odśnieżanie pługiem wirnikowym. 2/ Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna) do minmum następującego sprzętu niezbędnego do prowadzenia akcji zimowej (w przypadku dzierżawy należy załączyć umowę dzierżawy): a) pług wirnikowy - wykorzystany do przecierania zasypanych i zawianych dróg, poszerzenia przejezdności jezdni - 1 sztuka, b) koparko - ładowarka - wykorzystana w terenie do odśnieżania wąskich dróg i do załadunku śniegu na samochody samowyładowcze - 2 sztuki c) równiarka wieloczynnościowa - wykorzystana do likwidacji kolein, poszerzenia przejezdności jezdni, odśnieżania poboczy i chodników, zgarninia mazi śnieżnej i zlodowaciałego błota pośniegowego - 1 sztuka d) sprzęt do odśnieżania wąskich i nieutwardzonych dróg (napęd 4 x 4 - ciągniki) - 3 sztuki Pojazd wykonujący na drodze prace związane z zimowym utrzymaniem dróg powinien zgodznie z art. 54 ustawo prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. nr 58, poz. 515) być wyposażony i wysyłać żółty sygnał błyskowy odpowiadający warunkom określonym w paragraf 38 i 39 oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz. 262) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Natomiast w części urządzeń zamontowanych wystające poza obrys pojazdu powinny odpowiadać warunkom okreslonym w paragrafie 9 w/w rozporządzenia. W interesie Wykonawcy pozostaje zapewnieni takiej ilości sprzętu, która pozwoli mu wykonać usługę w określonym standardzie (np. w przypadku awarii jednostki). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta cenowa. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w przetargu. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej z podaniem osób upoważnionych do występowania w imieniu Wykonawcy, kapitału założycielskiego i profilu działania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz ważniejszych prac o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat oraz posiadane referencje. Wykaz winien zawierać: a) Nazwę zleceniodawcy; b) Zakres robót; c) Okres realizacji; d) Wartość, za jaką odpowiedzialny był oferent. 5. Wykaz sprzętu złożony oraz dokumenty poświadczające stan własnościowy sprzętu - dla pojazdów dowody rejestracyjne, dla innych maszyn dowody ubezpieczenia OC. 6. Kosztorys ofertowy wypełniony na podstawie załączonej wyceny. 7. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębicy, Wydział Infrastruktury Miejskiej, ul. Ratuszowa 2, 39 - 200 Dębica, pok. 210.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców Burmistrza, ul. Ratuszowa 2, 39 - 200 Dębica, pok. 104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.