eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › WYKONANIE PRAC DOTYCZĄCYCH BUDOWY OGRODZENIA (II ETAP), REMONTU DACHU NA ODDZIAŁACH ZEROWYCH ORAZ W ZAKRESIE POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO (II ETAP) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W INOWROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Inowrocław: WYKONANIE PRAC DOTYCZĄCYCH BUDOWY OGRODZENIA (II ETAP), REMONTU DACHU NA ODDZIAŁACH ZEROWYCH ORAZ W ZAKRESIE POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO (II ETAP) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W INOWROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 216850 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Inowrocław , ul. F. D. Roosevelta 36, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3555250, faks 52 3555233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC DOTYCZĄCYCH BUDOWY OGRODZENIA (II ETAP), REMONTU DACHU NA ODDZIAŁACH ZEROWYCH ORAZ W ZAKRESIE POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO (II ETAP) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W INOWROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Cz. I - wykonanie prac dotyczących budowy ogrodzenia działki nr 14/16 budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Inowrocławiu (II etap), zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Cz. II - wykonanie remontu dachu na oddziałach zerowych budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Cz. III - wykonanie prac w zakresie poprawy bezpieczeństwa pożarowego w Szkole Podstawowej nr 4 w Inowrocławiu (II etap), zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Część I - budowa ogrodzenia szkoły (II etap): a) ogrodzenie należy wykonać z kształtowników zimno giętych klasy 1. Przyjęto szerokość panelu równą 258 cm w osi. Przewiduje się lokalnie rozbieżność panelu powtarzalnego (zmiana długości) z uwagi na lokalizację furtek oraz bramy. Słupki między przęsłami należy wykonać z kształtownika ZG 80x80x4 mm zaślepionego od góry i zakończonego nie ostro (kula). Do słupka należy przyspawać kształtownik w ilości 4 sztuk z nawierconymi otworami dla śrub zrywanych. Całość prac spawalniczych należy wykonać na etapie przed cynkowaniem tak, aby uniknąć ognisk korozji. Przęsła należy mocować do wcześniej wbetonowanych słupków za pomocą śrub zrywanych. Słupki należy zabetonować w istniejącym murku ogrodzenia w tym celu należy wykonać odwiert w istniejącym fundamencie. Poziome belki należy wykonać z kształtownika ZG 50x30x3 mm, do których należy przyspawać pionowe elementy z kształtownika ZG 20x20x2 w rozstawie, co max 12 cm o zróżnicowanej wysokości wg dokumentacji rysunkowej (w dolnej części ogrodzenia przewidziano zagęszczenie pionowych poprzeczek). Pionowe kształtowniki musza być zaślepione od dołu i góry. Nie dopuszcza się, aby którykolwiek element ogrodzenia było ostro zakończony. Elementy metalowe należy pomalować 2-krotnie farbą olejną kolor czarny, b) założono, że istniejący fundament będzie bazą dla nowo wznoszonego ogrodzenia. Lokalnie od strony ul. Szarych Szeregów (narożnik północno zachodni) należy skuć istniejący fundament i w jego miejsce wykonać nowy, bez ingerencji w system korzeniowy drzewa, które zniszczyło stary fundament. Dodatkowo na całej długości należy wykonać nadlewkę wysokości 20cm zbrojoną 4O6mm stal AIII, strzemionka O4mm co 30cm. Zakotwioną w starym cokole fundamentu prętami wklejanymi O8mm żebrowanego co 30cm. Należy pamiętać o zachowaniu dylatacji w odcinkach 20m. Przed wykonaniem nadlewki cokołowej należy wykonać warstwę szczepną np. z zaprawy cementowej w stosunku 1:2 z dodatkiem plastyfikatory lub równorzędną. Stary cokół fundamentu należy dokładnie oczyścić wskazane jest mycie wodą urządzeniem wysokociśnieniowym. Jako warstwę wykończeniowa cokołu zaprojektowano farbę zewnętrzną na beton w kolorze czerwonym - ceglastym (2krotne malowanie). c) należy wykonać bramę przesuwną szerokości 400 cm w świetle ze względów p.poż. nie należy zmieniać szerokości wjazdu. Nową bramę należy zlokalizować w miejscu starej od strony wschodniej przy trafostacji. Konstrukcję bramy stanowią słupki z kształtowników ZG 80x80x4 mm zabetonowanych w stopach fundamentowych 50x50 cm. Brama wykonana z kształtowników ZG 50x30x3 pionowe elementy kształtownik ZG 20x20x2 o różnej wysokości wg dokumentacji szczegółowej, d) furtki (3 sztuki) pozostają w miejscach dotychczasowych wykonane z elementów ZG wg dokumentacji szczegółowej, e) wszystkie furtki oraz bramę należy zaopatrzyć w zamek umożliwiający zamknięcie terenu szkoły, f) wykonawca zobowiązany jest do zdemontowania istniejącego ogrodzenia - (elementy metalowe) dostarczenia go do punktu skupu złomu wskazanego przez zamawiającego na terenie GMINY INOWROCŁAW. Kwotę uzyskana ze sprzedaży wykonawca przekaże zamawiającemu. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia, wymieniony w punkcie 1., stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2. Część II - remont dachu na budynku oddziałów zerowych szkoły: a) naprawa pokrycia z papy, b) rozebranie obróbek blacharskich, c) rozebranie czapek kominowych, d) naprawa, podmurowanie kominów, e) odbicie tynków z kominów, f) wykonanie nowych tynków na kominach, g) wymiana wsporników instalacji odgromowej, h) naprawa pokrycia dachowego, i) montaż teleskopowego wyłazu dachowego, j) ocieplenie stropodachu, k) inne prace towarzyszące. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia, wymieniony w punkcie 2., stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Część III - poprawa bezpieczeństwa pożarowego w szkole (II etap): a) wyposażenie w samozamykacze skrzydeł drzwi które po ich całkowitym otwarciu zawężają szerokość drogi ewakuacyjnej poniżej parametru dopuszczalnego, b) wydzielenie pożarowe sali gimnastycznej od pozostałej części szkoły drzwiami EI30 z samozamykaczem DD1 wg schematu stolarki, c) zamknięcie drzwiami zwykłymi aluminiowymi z samozamykaczem klatki schodowej seg. 1.3.1. DZ1 dotyczy kondygnacji parteru, I i II piętra. Pozostałą część otworu należy zamknąć stelarzem i obudować płyta G-K Fire. W piwnicy tego segmentu należy zamontować drzwi jednoskrzydłowe 90 przeszklone EI30, d) oddzielenie piwnicy od parteru w otwartej klatce schodowej przy korytarzu prowadzącym do Sali Gimnastycznej na poziomie piwnic, e) wyposażenie budynku w hydranty o przekroju 25 mm z wężem półsztywnym zakończonym prądownicami 6- szt. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia, wymieniony w punkcie 3., stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.34.00.00-2, 45.11.27.00-2, 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie roboty budowlane dotyczące: dla części I - budowy ogrodzenia; dla części II - wykonania prac dekarskich; dla części III - wykonania prac w zakresie stolarki budowlanej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie określa się minimalnych standardów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. posiadają środki finansowe (lub zdolność kredytową) w wysokości co najmniej: 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla I części zamówienia; 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) - dla II części zamówienia; 40.000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) - dla III części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy, który może być sporządzony metodą uproszczoną

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy lub h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Kiełbasiewicza 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Kiełbasiewicza 7, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W imieniu Zamawiającego, prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostało powierzone jednostce organizacyjnej: Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Inowrocławiu, 88-100 Inowrocław, ul. Kiełbasiewicza 7 tel. 52 3025670 / faks 52 3538997.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie prac dotyczących budowy ogrodzenia działki nr 14/16 budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Inowrocławiu (II etap).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) ogrodzenie należy wykonać z kształtowników zimno giętych klasy 1. Przyjęto szerokość panelu równą 258 cm w osi. Przewiduje się lokalnie rozbieżność panelu powtarzalnego (zmiana długości) z uwagi na lokalizację furtek oraz bramy. Słupki między przęsłami należy wykonać z kształtownika ZG 80x80x4 mm zaślepionego od góry i zakończonego nie ostro (kula). Do słupka należy przyspawać kształtownik w ilości 4 sztuk z nawierconymi otworami dla śrub zrywanych. Całość prac spawalniczych należy wykonać na etapie przed cynkowaniem tak, aby uniknąć ognisk korozji. Przęsła należy mocować do wcześniej wbetonowanych słupków za pomocą śrub zrywanych. Słupki należy zabetonować w istniejącym murku ogrodzenia w tym celu należy wykonać odwiert w istniejącym fundamencie. Poziome belki należy wykonać z kształtownika ZG 50x30x3 mm, do których należy przyspawać pionowe elementy z kształtownika ZG 20x20x2 w rozstawie, co max 12 cm o zróżnicowanej wysokości wg dokumentacji rysunkowej (w dolnej części ogrodzenia przewidziano zagęszczenie pionowych poprzeczek). Pionowe kształtowniki musza być zaślepione od dołu i góry. Nie dopuszcza się, aby którykolwiek element ogrodzenia było ostro zakończony. Elementy metalowe należy pomalować 2-krotnie farbą olejną kolor czarny, b) założono, że istniejący fundament będzie bazą dla nowo wznoszonego ogrodzenia. Lokalnie od strony ul. Szarych Szeregów (narożnik północno zachodni) należy skuć istniejący fundament i w jego miejsce wykonać nowy, bez ingerencji w system korzeniowy drzewa, które zniszczyło stary fundament. Dodatkowo na całej długości należy wykonać nadlewkę wysokości 20cm zbrojoną 4O6mm stal AIII, strzemionka O4mm co 30cm. Zakotwioną w starym cokole fundamentu prętami wklejanymi O8mm żebrowanego co 30cm. Należy pamiętać o zachowaniu dylatacji w odcinkach 20m. Przed wykonaniem nadlewki cokołowej należy wykonać warstwę szczepną np. z zaprawy cementowej w stosunku 1:2 z dodatkiem plastyfikatory lub równorzędną. Stary cokół fundamentu należy dokładnie oczyścić wskazane jest mycie wodą urządzeniem wysokociśnieniowym. Jako warstwę wykończeniowa cokołu zaprojektowano farbę zewnętrzną na beton w kolorze czerwonym - ceglastym (2krotne malowanie). c) należy wykonać bramę przesuwną szerokości 400 cm w świetle ze względów p.poż. nie należy zmieniać szerokości wjazdu. Nową bramę należy zlokalizować w miejscu starej od strony wschodniej przy trafostacji. Konstrukcję bramy stanowią słupki z kształtowników ZG 80x80x4 mm zabetonowanych w stopach fundamentowych 50x50 cm. Brama wykonana z kształtowników ZG 50x30x3 pionowe elementy kształtownik ZG 20x20x2 o różnej wysokości wg dokumentacji szczegółowej, d) furtki (3 sztuki) pozostają w miejscach dotychczasowych wykonane z elementów ZG wg dokumentacji szczegółowej, e) wszystkie furtki oraz bramę należy zaopatrzyć w zamek umożliwiający zamknięcie terenu szkoły, f) wykonawca zobowiązany jest do zdemontowania istniejącego ogrodzenia - (elementy metalowe) dostarczenia go do punktu skupu złomu wskazanego przez zamawiającego na terenie GMINY INOWROCŁAW. Kwotę uzyskana ze sprzedaży wykonawca przekaże zamawiającemu. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.00.00-2, 45.11.27.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu dachu na oddziałach zerowych budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Inowrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) naprawa pokrycia z papy, b) rozebranie obróbek blacharskich, c) rozebranie czapek kominowych, d) naprawa, podmurowanie kominów, e) odbicie tynków z kominów, f) wykonanie nowych tynków na kominach, g) wymiana wsporników instalacji odgromowej, h) naprawa pokrycia dachowego, i) montaż teleskopowego wyłazu dachowego, j) ocieplenie stropodachu, k) inne prace towarzyszące. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie prac w zakresie poprawy bezpieczeństwa pożarowego w Szkole Podstawowej nr 4 w Inowrocławiu (II etap).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wyposażenie w samozamykacze skrzydeł drzwi które po ich całkowitym otwarciu zawężają szerokość drogi ewakuacyjnej poniżej parametru dopuszczalnego, b) wydzielenie pożarowe sali gimnastycznej od pozostałej części szkoły drzwiami EI30 z samozamykaczem DD1 wg schematu stolarki, c) zamknięcie drzwiami zwykłymi aluminiowymi z samozamykaczem klatki schodowej seg. 1.3.1. DZ1 dotyczy kondygnacji parteru, I i II piętra. Pozostałą część otworu należy zamknąć stelarzem i obudować płyta G-K Fire. W piwnicy tego segmentu należy zamontować drzwi jednoskrzydłowe 90 przeszklone EI30, d) oddzielenie piwnicy od parteru w otwartej klatce schodowej przy korytarzu prowadzącym do Sali Gimnastycznej na poziomie piwnic, e) wyposażenie budynku w hydranty o przekroju 25 mm z wężem półsztywnym zakończonym prądownicami 6- szt. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia, wymieniony w punkcie 2.3., stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.