Pabianice: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA - URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DLA POTRZEB ZS NR 1 W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 21683 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach , ul. Piotra Skargi 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 41 73, faks 42 215 34 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mechanik.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA - URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DLA POTRZEB ZS NR 1 W PABIANICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę na koszt własny (do siedziby Zamawiającego) urządzeń i sprzętu (urządzenie do obróbki, sprzęt pomiarowy, narzędzia) o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 2. Wraz z dostawą, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania, pierwszego uruchomienia dostarczanego sprzętu i urządzeń, ewentualnego skonfigurowania oraz sprawdzenia poprawności działania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu obsługi sprzętu i urządzeń w zakresie nie mniejszym niż 5 godzin zegarowych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przecinarka taśmowa do metalu - 1 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z brzeszczotem tnącym do przecinarki - 3 szt. b) Tokarka do metalu (wraz z podstawą, wanną, uchwytem 3-szczękowym, narzędziami do obsługi, kłami stalowymi, kołami zmianowymi, imakiem nożowym) - 7 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowym wyposażeniem: podtrzymką stałą - 4 szt., kompletem szczęk miękkich - 7 kpl, kłem ruchomym - 7 szt. c) Wiertarko - frezarka do metalu (wraz z podstawą, wanną, zestawem narzędzi mocujących, trzpieniem uchwytu wiertarskiego MK3/B 16) - 7 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Imadło maszynowe obrotowe - 9 szt. . o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Tuleje zaciskowe do frezu - 7 kpl. . o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. f) Zestaw frezów palcowych TiN - powlekane - 7 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. g) Tokarko - frezarka (wraz z podstawą, uchwytem 3-szczękowym, imakiem 4-nożowym, kołami zmianowymi, dwoma kłami, trzpieniem uchwytu wiertarskiego MK2/B16 i uchwytem wiertarskim B16 - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Zestaw pilników do metalu - 20 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) Komplet wkrętaków płaskich i krzyżakowych - 12 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. j) Szczypce segera zewnętrzne - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. k) Szczypce segera wewnętrzne - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. l) Zestaw szczypiec - 20 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. m) Ściągacz trójramienny - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. n) Czujnik zegarowy typ I - 4 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. o) Czujnik zegarowy typ II - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. p) Czujnik z odczytem elektronicznym - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. r) Suwmiarka z odczytem cyfrowym - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. s) Mikromierz typ I - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. t) Mikromierz typ II - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) udzielenia minimum - 2 letniego okresu gwarancji, b) zapewnienia napraw w okresie gwarancji. 4. Termin realizacji zamówienia (dla obu części): w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. 5. Kod CPV: a) 42.60.00.00-2 - Obrabiarki, b) 38.41.00.00-2 - Przyrządy pomiarowe, c) 44.51.00.00-8 - Narzędzia. 6. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury) 7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 38.41.00.00-2, 44.51.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie wykazu zrealizowanych minimum 2 podobnych zamówień, tj. dostawy różnego rodzaju dostawy różnego rodzaju urządzeń, sprzętu pomiarowego (różnego rodzaju obrabiarek sterowanych numerycznie i sprzętu pomiarowego i/lub urządzeń mechatronicznych) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 100.000,00 zł i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zrealizowanie minimum podobnych zamówień, tj. dostawy różnego rodzaju dostawy różnego rodzaju urządzeń, sprzętu pomiarowego (różnego rodzaju obrabiarek sterowanych numerycznie i sprzętu pomiarowego i/lub urządzeń mechatronicznych) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 100.000,00 zł;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych czynności (wzór w SIWZ), b) formularz cenowy (wzór w SIWZ). c) formularz oferty (wzór w SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mechanik.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Piotra Skargi 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Piotra Skargi 21.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Budowa chodników i przystanków autobusowych w drogach powiatowych
- Zapewnienie gorącego posiłku w ramach realizacji projektu "Aktywna przemiana"
- Sukcesywna dostawa kasetowych testów laboratoryjnych
- Dostawa i montaż urządzeń grzewczych w lokalach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pabianicach
- Wycinka drzew i zakrzaczeń w pasie drogowym dróg powiatowych
- Zakup łóżka bariatrycznego z podnośnikiem, wózków transportowych z funkcją stołu zabiegowego oraz wózków kąpielowych w ramach Programu inwestycyjnego modernizacji podmiotów leczniczych
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa spektroskopu terahercowego pracującego w dziedzinie częstotliwości wraz z elementami dodatkowymi
- Dostawę materiałów budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, metalowych i narzędzi, wykładzin podłogowych oraz drobnego sprzętu ogrodowego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa narzędzi i sprzętu warsztatowego oraz materiałów pędnych i smarów dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- " Dostawa potencjostatu - galwanostatu dla Politechniki Morskiej w Szczecinie."
więcej: Przyrządy pomiarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.