eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA - URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DLA POTRZEB ZS NR 1 W PABIANICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-03

Pabianice: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA - URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DLA POTRZEB ZS NR 1 W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 21683 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach , ul. Piotra Skargi 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 41 73, faks 42 215 34 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mechanik.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA - URZĄDZEŃ I SPRZĘTU DLA POTRZEB ZS NR 1 W PABIANICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę na koszt własny (do siedziby Zamawiającego) urządzeń i sprzętu (urządzenie do obróbki, sprzęt pomiarowy, narzędzia) o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w pkt 2. Wraz z dostawą, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do zainstalowania, pierwszego uruchomienia dostarczanego sprzętu i urządzeń, ewentualnego skonfigurowania oraz sprawdzenia poprawności działania. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia instruktażu obsługi sprzętu i urządzeń w zakresie nie mniejszym niż 5 godzin zegarowych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczony do obrotu, zapakowany w oryginalne opakowanie dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Przecinarka taśmowa do metalu - 1 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z brzeszczotem tnącym do przecinarki - 3 szt. b) Tokarka do metalu (wraz z podstawą, wanną, uchwytem 3-szczękowym, narzędziami do obsługi, kłami stalowymi, kołami zmianowymi, imakiem nożowym) - 7 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowym wyposażeniem: podtrzymką stałą - 4 szt., kompletem szczęk miękkich - 7 kpl, kłem ruchomym - 7 szt. c) Wiertarko - frezarka do metalu (wraz z podstawą, wanną, zestawem narzędzi mocujących, trzpieniem uchwytu wiertarskiego MK3/B 16) - 7 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Imadło maszynowe obrotowe - 9 szt. . o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Tuleje zaciskowe do frezu - 7 kpl. . o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. f) Zestaw frezów palcowych TiN - powlekane - 7 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. g) Tokarko - frezarka (wraz z podstawą, uchwytem 3-szczękowym, imakiem 4-nożowym, kołami zmianowymi, dwoma kłami, trzpieniem uchwytu wiertarskiego MK2/B16 i uchwytem wiertarskim B16 - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Zestaw pilników do metalu - 20 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) Komplet wkrętaków płaskich i krzyżakowych - 12 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. j) Szczypce segera zewnętrzne - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. k) Szczypce segera wewnętrzne - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. l) Zestaw szczypiec - 20 kpl. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. m) Ściągacz trójramienny - 6 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. n) Czujnik zegarowy typ I - 4 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. o) Czujnik zegarowy typ II - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. p) Czujnik z odczytem elektronicznym - 2 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. r) Suwmiarka z odczytem cyfrowym - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. s) Mikromierz typ I - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. t) Mikromierz typ II - 15 szt. o minimalnych wymaganiach zawartych w tabeli załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) udzielenia minimum - 2 letniego okresu gwarancji, b) zapewnienia napraw w okresie gwarancji. 4. Termin realizacji zamówienia (dla obu części): w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy. 5. Kod CPV: a) 42.60.00.00-2 - Obrabiarki, b) 38.41.00.00-2 - Przyrządy pomiarowe, c) 44.51.00.00-8 - Narzędzia. 6. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostaw w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury) 7. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - maksymalnie 24 godziny. 8. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.60.00.00-2, 38.41.00.00-2, 44.51.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedłożenie wykazu zrealizowanych minimum 2 podobnych zamówień, tj. dostawy różnego rodzaju dostawy różnego rodzaju urządzeń, sprzętu pomiarowego (różnego rodzaju obrabiarek sterowanych numerycznie i sprzętu pomiarowego i/lub urządzeń mechatronicznych) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 100.000,00 zł i zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zrealizowanie minimum podobnych zamówień, tj. dostawy różnego rodzaju dostawy różnego rodzaju urządzeń, sprzętu pomiarowego (różnego rodzaju obrabiarek sterowanych numerycznie i sprzętu pomiarowego i/lub urządzeń mechatronicznych) o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 100.000,00 zł;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji zamówienia, w tym o powierzeniu do wykonania części zamówienia podwykonawcy z podaniem zakresu powierzonych czynności (wzór w SIWZ), b) formularz cenowy (wzór w SIWZ). c) formularz oferty (wzór w SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mechanik.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Piotra Skargi 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Piotra Skargi 21.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.