eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Kompleksowa obsługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-20

Goleniów: Kompleksowa obsługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów
Numer ogłoszenia: 21681 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa obsługa oznakowania pionowego i poziomego na terenie Gminy Goleniów. 2. Zakres robót obejmuje:- drogi gminne na terenie Gminy Goleniów - drogi gminne i powiatowe na terenie miasta Goleniowa. 3. Oznakowanie pionowe i poziome należy wykonać zgodnie z warunkami ich umieszczania na drogach zawartymi w Instrukcji o znakach drogowych pionowych(Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181- zał. Nr 1)4. W skład prac będących przedmiotem zamówienia wchodzi:a) dla oznakowania pionowego:- wykonanie jeden raz w tygodniu z inspektorem ds. drogownictwa (na początku tygodnia) objazd całego miasta pod względem prawidłowości oznakowania i ustalenie planu prac (zamówienie nowych znaków, demontaż, wymiana na nowe, regeneracja, poprawienie przekręconych znaków)- objazd tygodniowy miasta nie może przekraczać 35 km,- na wskazania inspektora należy wykonać czynności związane z obsługa oznakowania na terenie Gminy Goleniów,- ustawienie znaku na terenach zamiejskich nastąpi jedynie na polecenie inspektora ds. drogownictwa, - na każde zgłoszenie telefoniczne inspektora poprawienie, naprawa lub ewentualny demontaż znaku w ciągu 24 godzin,- wymianę starych znaków na nowe wraz z ewentualnym słupkiem,- montaż znaków drogowych wraz z słupkiem zakończony kapturkiem - grupa średnia,- regenerację znaków i tablic,- ustawienie pylonów, montaż luster drogowych,- znaki drogowe (A-7, B-20, B-2, D-6) musi posiadać folię odblaskową typ 2, grupa średnia. - pozostałe znaki posiadać powinny folię typu 1, grupa średnia, b) dla oznakowania poziomego:- oznakowanie poziome należy wykonać białą farbą drogową cienkowarstwową rozpuszczalnikową (grubość warstwy od 0,3 do 0,8 mm),- odnowienie istniejącego oznakowania poziomego na drogach powiatowych i gminnych na terenie miasta Goleniowa w ilości ok. 3600 m2 (linie segregacyjne, strzałki, przejścia dla pieszych, parkingów, koperty itp.) w nieprzekraczalnym terminie do 01.05.2009r.,- w czasie trwania umowy na indywidualne polecenie inwestora należy wykonać trasowanie i malowanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego białą farba drogową (np. znaki podłużne, strzałki, tzw. koperty, parkingi) na terenie Gminy i Miasta Goleniów.5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać nowe tablice znaków drogowych w ilości niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.6. Oznakowanie miejsca prowadzenia prac oraz oznakowanie pojazdu bezpośrednio uczestniczącego w pracach związanych z oznakowaniem miasta należy do Wykonawcy.7. Znaki drogowe grupy średniej mają być wykonane z blachy ocynkowanej o gr. 1,5 mm z podwójną giętą krawędzią na całym obwodzie. Tył znaku ma być zabezpieczony farbą proszkową.8. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z pracami po stronie Wykonawcy.9. Wszystkie koszty związane z organizacją ruchu na czas wykonywanych prac jak i sama organizacja ruchu po stronie Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: a) wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie oznakowania pionowego i co najmniej dwie usługi w zakresie oznakowania poziomego o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych każda usługa.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca w wykazie musi wykazać, iż wykonał co najmniej dwie usługi w zakresie oznakowania pionowego i co najmniej dwie usługi w zakresie oznakowania poziomego o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 złotych każda usługa oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Goleniowie Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, pokój 212..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.