Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-27
Sośnie: Dostawa sprzętu komputerowego dla gospodarstw domowych oraz jednostek podległych, szkolenia oraz ubezpieczenie w ramach realizacji projektu pn.:
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - INTERNET dla mieszkańców Gminy Sośnie
Numer ogłoszenia: 216792 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sośnie , ul. Wielkopolska 47, 63-435 Sośnie, woj. wielkopolskie, tel. 062 7393910, faks 062 7393933.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sosnie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla gospodarstw domowych oraz jednostek podległych, szkolenia oraz ubezpieczenie w ramach realizacji projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - INTERNET dla mieszkańców Gminy Sośnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.1 Dostawa i instalacja 100 szt. zestawów komputerowych dla Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi. Zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora, klawiatury, myszy wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, programem antywirusowym oraz programem ochrony rodzicielskiej. I.2 Dostawa i instalacja 100 szt. oprogramowania komputerowego (wersja HOME) dla Beneficjentów Końcowych będących gospodarstwami domowymi. I.3 Dostawa i instalacja 135 szt. zestawów komputerowych dla Jednostek podległych. Zestawy komputerowe muszą składać się z jednostki komputera stacjonarnego, monitora, klawiatury, myszy wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym, programem antywirusowym oraz programem ochrony rodzicielskiej. I.4 Dostawa i instalacja 135 szt. oprogramowania komputerowego (wersja OEM) dla Jednostek podległych I.5 Przeprowadzenie szkoleń dla Beneficjentów Końcowych w zakresie obsługi komputera, korzystania z Internetu, podstaw obsługi programów biurowych i innych umiejętności niezbędnych do właściwego wykorzystywania przekazanego sprzętu. Razem przeszkolonych zostanie 100 osób (1 osoba z gospodarstwa domowego). Szkolenia przewidziano w maksymalnie 10 osobowych grupach, tak aby każdy uczestnik miał bezpośredni dostęp do komputera. Przewiduje się dwa dni (16 godzin) szkoleniowe na jedną grupę. W ramach kursu osoba prowadząca przekaże teoretyczno-praktyczne wiadomości uczestnikom. I.6 Ubezpieczenie sprzętu komputerowego - 235 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie prowadzenia działalności, należycie wykonali lub wykonują dostawy i usługi zgodne z przedmiotem zamówienia, to jest wykażą realizację: - co najmniej jednego zamówienia na dostawę komputerów o wartości minimum 300 000,00 zł brutto, (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację zamówienia), - co najmniej 1 zamówienia usługi szkoleniowej dla minimum 50 osób.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie zapisów zawartych w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wydruku, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (raport lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego poziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu opisującego wymogi stawiane jednostce centralnej. 2. Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (ra-port lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego po-ziomu wydajności obliczeniowej, zgodnie z zapisami punktu 4 wymogów stawianych jednostce centralnej. 4. Wydruk, potwierdzony przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, wyniku testu (ra-port lub PrintScreen z wynikiem testu) przeprowadzonego na oferowanej konfiguracji komputera potwierdzającego osiągnięcie przez oferowany komputer wymaganego po-ziomu wydajności grafiki, zgodnie z zapisami punktu 7 wymogów stawianych jednostce centralnej. 5. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, deklaracji zgodności CE dla oferowanej jednostki centralnej. 6. Potwierdzenie spełnienia wymogu przez oferowaną jednostkę centralną zestawu komputerowego normy Energy Star minimum 5.0 w postaci certyfikatu lub wpisu w internetowym katalogu http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov. Dopuszczalny jest wydruk strony internetowej. 7. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 8. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu po-twierdzającego realizację serwisu zaoferowanej jednostki centralnej zestawu kompute-rowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 9. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu norm głośności jednostki centralnej zgodnie z zapisami punktu dotyczącego wymogów ergonomicznych stawianych jednostce centralnej. 10. Oświadczenie wykonawcy, że serwis komputera będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z zapisami pkt. 14 wymogów stawianych jednostkom centralnym 11. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego wyprodukowanie oferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 12. Kopia, potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, dokumentu potwierdzającego realizację serwisu zaoferowanego monitora zestawu komputerowego zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną. 13. Oświadczenie wykonawcy, że serwis monitora będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta, zgodnie z zapisami pkt. 13 wymogów stawianych monitorom. 14. Dokument potwierdzający spełnienie przez monitor zestawu komputerowego normy TCO 6.0. lub równoważnej. 15. Link do strony internetowej zapewniającej dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. 16. Pisemna informacja o producencie, modelu i symbolu: - oferowanej jednostki centralnej zestawu komputerowego, - oferowanego monitora zestawu komputerowego, 17. Pisemną informację wskazującą nazwę oferowanego: - systemu operacyjnego, - oprogramowania biurowego, - programu antywirusowego, - programu do kontroli rodzicielskiej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.sosnie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sośnie ; ul. Wielkopolska 47 ; 63-435 Sośnie pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sośnie ; ul. Wielkopolska 47 ; 63-435 Sośnie pok. nr 109 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DOTACJE NA INNOWACJE - INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.3- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY PUCHACZÓW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY, A TAKŻE ZAKŁADEM GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W PUCHACZOWIE
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Toruńskiej Infrastruktury Sportowej Sp. z o.o.
- Modernizacja dróg oraz wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania usługami wodno-ściekowymi w miejscowościach gminy Korfantów
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Konopnica
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia sześciu jednodniowych szkoleń dla włodarzy oraz kadry zarządzającej Centrów Usług Społecznych, Ośrodków Pomocy Społecznej oraz Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.