eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup wyposażenia medycznego dla Szpitala Praskiego w zakresie zakupów inwestycyjnych - zakup stołu operacyjnego z wyposażeniem na Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej i łóżka porodowego do Sali Porodów Rodzinnych na Oddział Położniczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Warszawa: Zakup wyposażenia medycznego dla Szpitala Praskiego w zakresie zakupów inwestycyjnych - zakup stołu operacyjnego z wyposażeniem na Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej i łóżka porodowego do Sali Porodów Rodzinnych na Oddział Położniczy
Numer ogłoszenia: 216788 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ, Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187190, fax 022 6187190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.praski.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia medycznego dla Szpitala Praskiego w zakresie zakupów inwestycyjnych - zakup stołu operacyjnego z wyposażeniem na Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej i łóżka porodowego do Sali Porodów Rodzinnych na Oddział Położniczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wyposażenia medycznego dla Szpitala Praskiego w zakresie zakupów inwestycyjnych - zakup stołu operacyjnego z wyposażeniem na Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej i łóżka porodowego do Sali Porodów Rodzinnych na Oddział Położniczy Pakiet I: Stół operacyjny z wyposażeniem na Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej Pakiet II: Łóżko porodowe do Sali Porodów Rodzinnych na Oddział Położniczy Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2007, opisany szczegółowo w Zestawieniu parametrów technicznych, stanowiących załącznik nr 3.1 i załącznik nr 3.2 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również warunki gwarancji i serwisu dla pakietu nr I opisane w załączniku nr 3.1 do SIWZ, dla Pakietu nr 2 opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.22.30 - Stoły operacyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że wykonywali dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz e) spełniają wymagania bezpieczeństwa oraz wymagania ustawy o wyrobach medycznych i zaoferują przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania na rynku polskim, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów Wykonawcy załączonych do oferty metodą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia w/w warunków, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów : I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy . II. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (minimum jedna dostawa) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie . III. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do składanej oferty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, . IV. W celu potwierdzenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca do oferty załączy: Dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP tzn. posiada np. wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania lub deklarację zgodności/certyfikat CE. V. Potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt I.1 jw. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W/w dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. V.1 jw. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Parametry techniczne - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.praski.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie, AL. Solidarności 67 bud.D, pok.4 - Dział Zamówień Publicznych..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego SPZOZ w Warszawie, Al. Solidarności 67, budynek D pokój nr 12 - Biuro Organizacyjno-Prawne.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stół operacyjny z wyposażeniem na Oddział Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2007, opisany szczegółowo w Zestawieniu parametrów technicznych, stanowiących załącznik nr 3.1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również warunki gwarancji i serwisu dla pakietu nr I opisane w załączniku nr 3.1 do SIWZ,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.30-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry Techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Łóżko porodowe do Sali Porodów Rodzinnych na Oddział Położniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt fabrycznie nowy - rok produkcji 2007, opisany szczegółowo w Zestawieniu parametrów technicznych, stanowiących załącznik nr 3.2 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje również warunki gwarancji i serwisu dla Pakietu nr 2 opisane w załączniku nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Paramerty Techniczne - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.