eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku i do pielęgnacji pacjenta - 4 pakiety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-14

Kolbuszowa: Dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku i do pielęgnacji pacjenta - 4 pakiety
Numer ogłoszenia: 216763 - 2014; data zamieszczenia: 14.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej , ul. Grunwaldzka 4, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2271222, faks 17 2271233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów medycznych jednorazowego użytku i do pielęgnacji pacjenta - 4 pakiety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET nr 1- materiały jednorazowego użycia 1 Pudełka bezpieczne do liczenia igieł dla bloku operacyjnego, wyposażone w taśmy przylepne pozwalające na przytwierdzenie pudełka do dowolnego obszaru roboczego, z wbudowanym przyrządem do usuwania ostrzy z noża chirurgicznego. Produkt jednorazowy. Op a 20 igieł 50 opakowań PAKIET nr 2 - wyroby do pielęgnacji pacjęta 1. Aplikator gąbkowy do nawilżania jamy ustnej, długość 15,5cm, długość części gąbkowej 2,5cm. Zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy I. Pakowany pojedynczo w opakowania foliowe. Produkt jednorazowy. Op a 50 sztuk 4 opakowania 2. Czepek do mycia głowy pacjenta, nie wymagający dodatkowego namaczania głowy, nie wymagający spłukiwania roztwór składników zapobiegających powstawaniu elektryczności statycznej oraz hamujących rozwój grzybów, pleśni oraz flory Gram dodatniej i Gram ujemnej. W opakowaniu pomagającym utrzymać temperaturę czepka oraz zapewniającym możliwość podgrzewania w kuchence mikrofalowej do 30 sekund przy mocy 1 000 W. Produkt jednorazowy. 50 sztuk 50 sztuk PAKIET nr 3 - wyroby do mycia pacjęta 1 Gąbki myjąco-dezynfekujące o wymiarze min 12x20 cm, do jednoczesnego mycia i dezynfekcji (działanie bakteriobójcze) ciała pacjenta, pH 5,0, zawierające w składzie triclosan. Produkt jednorazowy. Op a 20 sztuk 250 opakowań 2 Rękawice myjąco-dezynfekujące (działanie bakteriobójcze) do jednoczesnego mycia i dezynfekcji ciała pacjenta, w wymiarze min. 15,5 x 20 cm, pH 5,0. Produkt jednorazowy Op a 20 sztuk 100 opakowań PAKIET NR nr 4 - system do terapii inhalacyjnej 1 Zamknięty system do nawilżania napełniony jałową, apirogenną wodą do terapii inhalacyjnej, umożliwiający prowadzenie długotrwałej inhalacji powyżej 70 dni. W zestawie sterylna głowica łącząca reduktor z pojemnikiem. Op . 350 ml Op. 500 ml 100 szt 50 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Należy przedłożyć: Wyroby medyczne: - deklaracja zgodności i certyfikat WE (jeśli dotyczy) oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679); Kosmetyki: - potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych (portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 Pakiet 4 pozycja 1 - aktualna deklaracja producenta wyrobu medycznego potwierdzająca maksymalny czas użyteczności systemu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w przypadku zajścia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia tych zmian, a spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu k. c. 2a. Strony dopuszczają zmianę cen poszczególnych przedmiotów umowy w wypadku jej obniżenia przez Wykonawcę (w takim samym zakresie dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy). W przypadku zmian umowy o których mowa w zdaniu pierwszym ust. 2a. jej potwierdzeniem będzie wystawiona i zaakceptowana faktura (nie ma konieczności zawierania odrębnego aneksu do umowy) 3. Strony zgodnie ustalają, iż w razie zmiany stawki podatku VAT, nastąpi zmiana wynagrodzenia uwzględniająca zmianę stawki podatku, w ten sposób, że do ceny netto określonej w niniejszej umowie zostanie doliczona nowa stawka podatku. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy, zmianą zostanie objęta wyłącznie część umowy wykonywana po wejściu w życie nowej stawki podatku. Powyższa zmiana następuje z mocy prawa, od dnia wejścia w życie nowej stawki podatku VAT. (formą pisemna zmiany umowy będzie wystawiona i zaakceptowana faktura) 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotu umowy w ten sposób, że Zamawiający zrezygnuje z zamówienia części towarów z przyczyn obiektywnych, a więc w razie w szczególności w razie ograniczenia działalności i związanej z tym brakiem konieczności stosowania części przedmiotów umowy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie stosunkowemu pomniejszeniu i nie będą Wykonawcy przysługiwać z powyższego tytułu żadne roszczenia, w tym odszkodowawcze. 5. Strony przewidują możliwość zmiany przedmiotu umowy określonego w SIWZ oraz ofercie Wykonawcy w przypadku braku określonego towaru na rynku lub w razie wydania decyzji w sprawie zakazania, wstrzymania lub ograniczenia wprowadzenia towaru do obrotu. W takiej sytuacji dotyczącej produktów będących przedmiotem umowy, Wykonawca jest zobowiązany natychmiast przy złożeniu na nie zamówienia przez Zamawiającego do zaoferowania zamienników tych produktów w cenie nie przekraczającej ceny towarów, których brak na rynku lub którego dotyczą w/w decyzje. W razie akceptacji Zamawiającego Wykonawca jest obowiązany dostarczyć w/w zamienniki w terminie wynikającym z paragrafu 2 ust. 4 umowy tj. dni, od daty ich zaakceptowania (także telefonicznego) przez Zamawiającego. W wypadku gdy Wykonawca przy składaniu Zamówienia poinformuje, iż nie jest w stanie dostarczyć przedmiotu umowy lub zamiennika w terminie wskazanym w ww. ust. 5 lub nie dostarczy przedmiotu umowy lub zamiennika w tym terminie, Zamawiający może dokonać zamówionego towaru u innego kontrahenta, wówczas § 5 ust. 7 - 10 stosuje się odpowiednio. 6. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy również w przypadku: a/ omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, b/ zmian mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami. 7. Zmiana umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności (nie dotyczy to zmiany opisanej w ust. 2a oraz ust.3. 8. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy również w przypadku gdy będzie one korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, 36-100 Kolbuszowa, ul. Grunwaldzka 4 , I piętro - sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1- materiały jednorazowego użycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełka bezpieczne do liczenia igieł dla bloku operacyjnego, wyposażone w taśmy przylepne pozwalające na przytwierdzenie pudełka do dowolnego obszaru roboczego, z wbudowanym przyrządem do usuwania ostrzy z noża chirurgicznego. Produkt jednorazowy. Op a 20 igieł 50 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2 - wyroby do pielęgnacji pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aplikator gąbkowy do nawilżania jamy ustnej, długość 15,5cm, długość części gąbkowej 2,5cm. Zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy I. Pakowany pojedynczo w opakowania foliowe. Produkt jednorazowy. Op a 50 sztuk 4 opakowania. Czepek do mycia głowy pacjenta, nie wymagający dodatkowego namaczania głowy, nie wymagający spłukiwania roztwór składników zapobiegających powstawaniu elektryczności statycznej oraz hamujących rozwój grzybów, pleśni oraz flory Gram dodatniej i Gram ujemnej. W opakowaniu pomagającym utrzymać temperaturę czepka oraz zapewniającym możliwość podgrzewania w kuchence mikrofalowej do 30 sekund przy mocy 1 000 W. Produkt jednorazowy. 50 sztuk 50 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr 3 - wyroby do mycia pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gąbki myjąco-dezynfekujące o wymiarze min 12x20 cm, do jednoczesnego mycia i dezynfekcji (działanie bakteriobójcze) ciała pacjenta, pH 5,0, zawierające w składzie triclosan. Produkt jednorazowy. Op a 20 sztuk 250 opakowań. Rękawice myjąco-dezynfekujące (działanie bakteriobójcze) do jednoczesnego mycia i dezynfekcji ciała pacjenta, w wymiarze min. 15,5 x 20 cm, pH 5,0. Produkt jednorazowy Op a 20 sztuk 100 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET nr 4 - system do terapii inhalacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamknięty system do nawilżania napełniony jałową, apirogenną wodą do terapii inhalacyjnej, umożliwiający prowadzenie długotrwałej inhalacji powyżej 70 dni. W zestawie sterylna głowica łącząca reduktor z pojemnikiem. Op . 350 ml Op. 500 ml 100 szt 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.