eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › Przebudowa boiska sportowego wraz z bieżnią lekkoatletyczną w kompleksie sportowo - rekreacyjnym przy ulicy Moniuszki w Białogardzie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-11

Białogard: Przebudowa boiska sportowego wraz z bieżnią lekkoatletyczną w kompleksie sportowo - rekreacyjnym przy ulicy Moniuszki w Białogardzie
Numer ogłoszenia: 216743 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 159593 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa boiska sportowego wraz z bieżnią lekkoatletyczną w kompleksie sportowo - rekreacyjnym przy ulicy Moniuszki w Białogardzie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie boiska sportowego wraz z bieżnią lekkoatletyczną w kompleksie sportowo - rekreacyjnym przy ulicy Moniuszki w Białogardzie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Wykonanie boiska piłkarskiego - płyta główna. 2. Wykonanie bieżni lekkoatletycznej z nawierzchni syntetycznej kauczukowej. 3. Wykonanie skoczni do skoku w dal i trójskoku. 4. Wykonanie rzutni do rzutu oszczepem. 5. Wykonanie rzutni do rzutu dyskiem i młotem. 6. Wykonanie skoczni do skoku o tyczce. 7. Wykonanie rowu z wodą. 8. Wykonanie skoczni do skoku wzwyż. 9. Wykonanie rzutni do pchnięcia kulą. 10. Wykonanie masztu flagowego. 11. Wykonanie ogrodzenia wewnętrznego. 12. Wykonanie ciągu pieszego między istniejącym ogrodzeniem wewnętrznym a trybunami. 13. Wyposażenie wraz z montażem. 14. Wykonanie instalacji zewnętrznej: - instalacja wodociągowa oraz sieć nawadniająca płytę boiska, - kanalizacja deszczowa: drenaż i odwodnienie liniowe, - oświetlenie terenu boiska i zewnętrzna instalacja nagłośnieniowa i pomiarowa. Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż: Określenie parametru, jednostka Wartość wymagana Grubość całkowita - podstawowa 13 mm Przepuszczalność dla wody Nie Konstrukcja: prefabrykowana wykładzina kauczukowa, nieprzepuszczalna dla wody, montowana przez klejenie do podłoża na całej powierzchni za pomocą kleju poliuretanowego - Wytrzymałość na rozciąganie (MPa) 0,55 Odkształcenie pionowe (mm) max. 2,2 Pochłanianie wstrząsów (%) 40 Szerokość minimalna rolki (cm) 122 Ciężar właściwy (gr/m2) 11.500 Nawierzchnia syntetyczna kauczukowa powinna być przeznaczona do montażu na placu budowy. Nie dopuszcza się stosowania nawierzchni wykonywanych na placu budowy metodą In - situ (w całości ani częściowo). Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej wraz z dokumentacją geodezyjną powykonawczą, dokumentacją projektową powykonawczą, kosztorysy powykonawcze, nadzór geotechniczny, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, w przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu niezbędnego do realizacji robót oraz zajęcia pasa drogowego, koszty zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, zabezpieczenia placu budowy, odszkodowania za szkody powstałe podczas robót, przywrócenia terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu istniejącego, tablic budowlanych. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: a/ Dokumentacji projektowej b/ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót c/ Przedmiarze robót. Dokumenty, o których mowa w punkcie III. a/, b/, c/ stanowią załączniki do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia we własnym zakresie wizytacji miejsca realizacji robót i jego otoczenia w celu uzyskania pełnego zakresu prac oraz dodatkowych informacji niezbędnych do dokonania wyceny robót i opracowania oferty. Wszystkie uzyskane podczas wizytacji dane zostaną uwzględnione przy opracowaniu ofert. O ile w projekcie technicznym bądź innym dokumencie opisuje się przedmiot zamówienia i pojawiają się nazwy własne wyrobów bądź urządzeń lub nazwy producentów wyrobów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza wykorzystanie produktów innych producentów o równoważnych parametrach technicznych, tzn. nie odbiegające klasą i jakością od podanych jako przykład. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Zmianą ogłoszenia Zamawijący zmienił zapisy SIWZ na oferty wariantowych wraz ze zmianą kryterów oceny odnośnie co do nawierzchni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.24 - Roboty budowlane związane ze stadionami 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 74.42.20.00 - 74.42.20.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013 Oś Priorytetowa 7 Rozwój infrastruktury społecznej i ochrony zdrowia Działanie 7.2 Infrastruktura sportowa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TAMEX Obiekty Sportowe S.A., ul. Tamka 38, 00-355 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4050562,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3783776,52

  • Oferta z najniższą ceną: 3348650,74 / Oferta z najwyższą ceną: 4041770,49

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.