eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Druk i dostawa biletów okresowych, jenorazowych i biletów karnetowych komunikacji miejskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Chrzanów: Druk i dostawa biletów okresowych, jenorazowych i biletów karnetowych komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 216718 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170310 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny "Komunikacja Międzygminna" w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 9, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 32 6276138, faks 32 6276138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa biletów okresowych, jenorazowych i biletów karnetowych komunikacji miejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Druk i dostawa biletów okresowych (tygodniowych i miesięcznych) komunikacji miejskiej organizowanej przez ZKKM w Chrzanowie, w ilości 1 200 bloczków, tj. 120 000 sztuk, o wzorze szaty graficznej obowiązującej w ZKKM w Chrzanowie. Bilety autobusowe okresowe (tygodniowe i miesięczne) powinny spełniać następujące warunki: a)druk na papierze o gramaturze 120g/m2 b)wymiary: 90mm x 50mm c)produkowane w bloczkach klejonych po 100 sztuk d)kolorystyka: 3 kolory do uzgodnienia z Wykonawcą po wyborze oferty e)druk obejmuje obie strony biletu: awers - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ oraz rewers zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ dla biletów tygodniowych oraz 1C dla biletów miesięcznych. f)zabezpieczenia: -znak wodny o wzorze uzgodnionym po wyborze oferty -włókna fluoroscencyjne widoczne w świetle UV; -siedmiocyfrowe numery serii, -hologram paskowy pionowy o szerokości 5mm i długości 20 mm, stanowiący wyłączną własność wykonawcy o wzorze z zastrzeżonym dla niego przez IHMA (International Hologram Manufacturers Association) -miejscowe chemiczne zabezpieczenie papieru polegające na dodaniu w czasie produkcji odpowiednich składników wchodzących w reakcję z odpowiednim mazakiem. Narysowana mazakiem linia zmieni kolor, umożliwiając stwierdzenie autentyczności biletu (miejsce zabezpieczenia chemicznego zostanie uzgodnione z Wykonawcą po wyborze oferty). 2. Druk i dostawę biletów jednorazowych komunikacji miejskiej organizowanej przez ZKKM w Chrzanowie, w ilości 65 000 bloczków tj. 6 500 000 sztuk, o wzorze szaty graficznej obowiązującej w ZKKM w Chrzanowie. Bilety autobusowe jednorazowe powinny spełniać następujące warunki: a)druk na papierze o gramaturze 80g/m2 b)wymiary: 70mm x 35 mm c)produkowane w bloczkach klejonych po 100 sztuk d)kolorystyka: 3 kolory do uzgodnienia z Wykonawcą po wyborze oferty e)druk obejmuje obie strony biletu awers - zgodnie z załącznikiem nr 2do SIWZ oraz rewers. Na rewersie biletu siatka (dokładny wzór graficzny i kolor zostanie uzgodniony z Wykonawcą po wyborze oferty), f)zabezpieczenia: -znak wodny o wzorze uzgodnionym po wyborze oferty -włókna fluoroscencyjne widoczne w świetle UV; -siedmiocyfrowe numery serii; -hologram paskowy pionowy o szerokości 5mm i długości 15 mm stanowiący wyłączną własność wykonawcy o wzorze z zastrzeżonym dla niego przez IHMA. -miejscowe chemiczne zabezpieczenie papieru jak w opisie zabezpieczeń dla biletów okresowych 3. Druk i dostawę biletów karnetowych komunikacji miejskiej organizowanej przez ZKKM w Chrzanowie, w ilości 210 bloczków tj. 21 000 sztuk, o wzorze szaty graficznej obowiązującej w ZKKM w Chrzanowie. Bilety karnetowe powinny spełniać następujące warunki: a)druk na papierze o gramaturze 120g/m2 b)wymiary: główka o wymiarze 65mm x 35 mm oznaczona cyfrą 11 oraz 10 biletów ( po5 z każdej strony główki, każdy o wymiarze 25 mm x 35mm, oznaczonych cyframi od 1 do 10 ) c)główka karnetu i poszczególne bilety w karnecie oddzielone perforacją d)produkowane w bloczkach klejonych po 100 sztuk e)kolorystyka: 3 kolory do uzgodnienia z Wykonawcą po wyborze oferty f)druk obejmuje awers biletu karnetowego - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ g)Zabezpieczenia: -znak wodny na główce i na każdym bilecie karnetu o wzorze uzgodnionym z Wykonawcą po wyborze oferty, -włókna fluoroscencyjne widoczne w świetle UV na główce i na każdym bilecie karnetu; -siedmiocyfrowe numery serii, na główce biletu karnetowego, -hologram paskowy pionowy o szerokości 5mm i długości 15 mm, stanowiący wyłączną własność wykonawcy o wzorze z zastrzeżonym dla niego przez IHMA na główce biletu karnetowego, -miejscowe chemiczne zabezpieczenie papieru jak w opisie zabezpieczeń dla biletów okresowych na główce biletu karnetowego. 4 Bilety okresowe (tygodniowe, miesięczne) będą klejone w bloczki po 100 sztuk i pakowane w paczki wg rodzajów. Paczki opisane m.in. numerem paczki, nominałem biletów oraz serią i numeracją od-do zawartych w niej biletów. Bilety będą dostarczane w paczkach w ilości sztuk określonej przez Zamawiającego w zamówieniu. 5 Bilety jednorazowe będą klejone w bloczki po 100 sztuk i pakowane w paczki wg rodzajów. Paczki opisane m.in. numerem paczki, nominałem biletów oraz serią i numeracją od-do zawartych w niej biletów. Bilety będą dostarczane w paczkach po 500 bloczków. 6. Bilety karnetowe będą klejone w bloczki po 100 sztuk i pakowane w paczki wg rodzajów. Paczki opisane m.in. numerem paczki, nominałem biletów oraz serią i numeracją od-do zawartych w niej biletów karnetowych. Karnety będą dostarczane w paczkach w ilości sztuk określonej przez Zamawiającego w zamówieniu. 7. Bilety jednorazowe, okresowe i miesięczne drukowane będą w niezmienionym wzorze szaty graficznej obowiązującej w ZKKM w Chrzanowie. W przypadku zmiany obecnych wzorów biletów czy wprowadzenia nowych nominałów biletów - Wykonawca musi zaakceptować nowy wzór szaty graficznej biletów oraz nowych nominałów. Projekty graficzne będą przygotowywane przez Wykonawcę. Koszt wykonania nowych projektów powinien być wliczony w cenę biletów. 8.Bilety będące przedmiotem zamówienia będą dostarczane przez Wykonawcę przez okres 3 lat w częściach, których wielkość zależy od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego na bilety. Ilość druku poszczególnych nominałów biletów w każdej z części realizacji przedmiotu umowy zostanie określona przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu. Zlecenie przesłane zostanie przez Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 14 dni przed jego realizacją. Zamawiający zastrzega sobie maksymalny termin od zgłoszenia do otrzymania dostawy częściowej do 14 dni kalendarzowych. 9.Zamawiający wymaga aby bilety dostarczane były przez wykonawcę do magazynu Zamawiającego. Transport zapewnia Wykonawca. Koszt transportu i ochrony ponosi Wykonawca. 10.Wykonawca przeszkoli na swój koszt kontrolerów i pracowników sprzedaży w zakresie rozpoznawania i rozmieszczania zabezpieczeń w dostarczanych biletach. Szkolenie kontrolerów i pracowników sprzedaży odbędzie się najpóźniej w okresie 3 dni roboczych od dostarczenia pierwszej dostawy biletów. Datę i godzinę szkolenia Zamawiający i Wykonawca uzgodnią przed pierwszą dostawą biletów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Graf-Art, Drukarnia Sp.z o.o., ul.Inżynierska 8g, 20-484 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64611,90

  • Oferta z najniższą ceną: 64611,90 / Oferta z najwyższą ceną: 92419,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.