eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › NAPRAWY I PRZEGLĄDY SPRZĘTU MEDYCZNEGO (nr rej. DA/52/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Poznań: NAPRAWY I PRZEGLĄDY SPRZĘTU MEDYCZNEGO (nr rej. DA/52/09)
Numer ogłoszenia: 216701 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, faks 061 8310242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWY I PRZEGLĄDY SPRZĘTU MEDYCZNEGO (nr rej. DA/52/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie napraw i przeglądów sprzętu medycznego będącego na wyposażeniu Zamawiającego ( zgodnie z Wykazem sprzętu medycznego - załącznik nr 2 do SIWZ) oraz sporządzanie orzeczeń technicznych (opinii) o stanie aparatury i sprzętu medycznego i jego zgodności z wymaganiami, jakim powinien odpowiadać dany sprzęt i aparatura - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Usługa będzie wykonywana w wymiarze ryczałtowym (liczonym za godzinę pracy - roboczogodzinę) zgodnie ze zgłaszanym przez Zamawiającego zapotrzebowaniem; Maksymalna wartość roboczogodziny nie może przekroczyć 100 zł netto. Przekroczenie tej kwoty spowoduje unieważnienie postępowania przetargowego. Zamawiający nie przewiduje zbiorczego przeglądu aparatury medycznej Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby: - okres udzielonej gwarancji /w miesiącach /na poszczególne części wymienione w naprawianym urządzeniu , był nie krótszy niż okres gwarancja producenta; - zgłaszania awarii odbywało się w formie elektronicznej (email) lub fax-em; - czas reakcji na zgłoszoną naprawę - max 24 godziny (od poniedziałku do piątku). - wymagany termin wykonania naprawy max. 48 godzin - w przypadku usterki, awarii urządzenia jego naprawa i konserwacja odbywała się będzie w miarę potrzeb na żądanie Zamawiającego; - transport materiałów eksploatacyjnych i urządzeń do i z naprawy odbywał się transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko; - czas i rodzaj pracy uzależniony będzie od każdorazowo zgłaszanego zapotrzebowania; - przeglądy techniczne wykonywane były w terminach wynikających z zaleceń producenta zgodnie z harmonogramem dostarczonym przez Zamawiającego (Sekcja Aparatury); - każda czynność naprawa/przegląd musi zostać wpisana przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia; - konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe wykonawca będzie uzgadniał z Sekcją Aparatury, z podaniem przewidywalnych kosztów w formie kalkulacji cenowej/kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej/kosztorysu przez kierownika Zamawiającego; - przedmiot zamówienia wykonywały osoby posiadające: - kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, - kwalifikacje dozorowe nad eksploatacją urządzeń i były przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń; - cena oferty obejmowała : - wykonywanie napraw (usuwanie usterek, awarii, wymiana części itp.) aparatury i sprzętu medycznego; - przeprowadzanie przeglądów sprzętu medycznego. Maksymalna wartość roboczogodziny nie może przekroczyć 100 zł netto. Przekroczenie tej kwoty spowoduje unieważnienie postępowania przetargowego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających przeglądom w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych, lub zmiany związane ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia w przypadku wygaśnięcia gwarancji w okresie trwania umowy. Zamawiający nie przewiduje zbiorczego przeglądu aparatury medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do: - udzielił gwarancji na wykonaną usługę naprawy - minimum 4 miesiące; - w przypadku niemożności naprawy sprzętu ( wysoki koszt naprawy, naprawa ekonomicznie nieuzasadniona) Wykonawca zobowiązany będzie do wydania stosownego orzeczenia technicznego dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Upoważnienie winno być podpisane przez osoby uprawnione, występujące po stronie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego pełnomocnika. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy występującego samodzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Wykonawcę, który nie spełni warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wykluczy z postępowania oraz odrzuci jego ofertę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych z późn. zm..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań Sekcja Zamówień Publicznych (pok. 175 i 175A)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.