eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa i montaż wyposażenia na przejścia graniczne w województwie lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Chełm: Dostawa i montaż wyposażenia na przejścia graniczne w województwie lubelskim
Numer ogłoszenia: 216701 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5651812, 5652042, fax 082 5632262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia na przejścia graniczne w województwie lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia na przejścia graniczne w województwie lubelskim. 2. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, spełniający wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, określone w SIWZ lub wyższe. 3. Dostarczony sprzęt nie może być wyprodukowany później niż 12 m-cy od daty dostawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla: 1) zadania Nr 1A zawarty jest w załączniku nr 1A do oferty - pojazdy specjalistyczne, CPV 29331100-9 kosiarka do trawników, 36980000-4 urządzenia do odśnieżania, 2) zadania Nr 1B zawarty jest w załączniku nr 1B do oferty - pomost kontrolny - rampa, CPV: 29814300 - rampy wejściowe, 3) zadania Nr 1C zawarty jest w załączniku nr 1C do oferty - meble CPV: 36100000-2 meble, 4) zadania Nr 1D zawarty jest w załączniku nr 1D do oferty - sprzęt specjalistyczny, CPV: 29852220-4 urządzenia ochrony przed promieniowaniem, 5) zadania Nr 1E zawarty jest w załączniku nr 1E do oferty, sprzęt komputerowy i biurowy, CPV: 30213000-5 - komputery osobiste. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według ww. zadań. 6. Dostawy wyposażenia należy realizować w godzinach pracy tj. poniedziałek - piątek od 700 do 1500. 7. Dostawy wyposażenia będą się odbywały na pracujących przejścich, dlatego należy uwzględnić przy dostawach ewentualne opóźnienia związane z wjazdem na przejście, spowodowane kolejkami przed przejściem. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu, nie później niż na trzy dni przed terminem dostawy wyposażenia, wykaz dostarczanego sprzętu (podając nr zadania, nr pozycji w zestawieniu danego zadania, nazwę urządzenia, służbę dla której przeznaczone jest urządzenie) wraz z podaniem przewidywanej godziny przyjazdu transportu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.43.00-1, 29.33.11.00-9, 36.98.00.00-4, 36.10.00.00-2, 29.85.22.20-4, 30.21.30.00-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców (w rozumieniu art. 23 ustawy). a) w przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymagań określonych pkt 1 lit. a i d, b) wymagania określone w pkt. 1, lit. b i c, wykonawcy mogą spełnić wspólnie, c) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia przez wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale X SIWZ, wg formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 lub 2a (oferta wspólna kilku wykonawców) do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzpg.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Lubelskie Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm pokój 238.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1A - pojazdy specjalistyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pojazdów typu: kosiarka samobieżna, przyczepa furgon, odśnieżarka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.33.11.00-9, 36.98.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomost kontrolny - rampa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa pomostu-rampy długość ok. 17 m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.43.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafy ubraniowe BHP.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt specjalistyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia ochrony przed promieniowaniem: pojemnik na odpady promieniotwórcze, szczypce do przenoszenia odpadów promieniotwórczych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.22.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt komputerowy i biurowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe i niszczarki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.