eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc w sezonie zimowym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-11

Bartoszyce: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc w sezonie zimowym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 216653 - 2012; data zamieszczenia: 11.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc , ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642002, faks 089 7642002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpdabrowa@wp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc w sezonie zimowym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa Zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc w sezonie zimowym 2012/2013 z podziałem na części: Zadanie nr 1 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy SĘPOPOL; Zadanie nr 2 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy BISZTYNEK; Zadanie nr 3 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy BARTOSZYCE; Zadanie nr 4 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy GÓROWO IŁAW.; (wykaz dróg objętych zamówieniem zawiera załącznik nr 11 do SIWZ). Zamówienie obejmuje: a) odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości zimowej zgodnie ze standardami ZUD; b) montaż sprzętu wynajętego od Zamawiającego na nośniki Wykonawcy; c) przygotowanie i magazynowanie materiałów uszorstniających i mieszanek piasku z solą ; d) załadunek materiałów do zwalczania śliskości zimowej; e) zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednego lub kilku wybranych przez siebie zadań spośród w/w.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w trybie zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wykaz usług potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na zimowym utrzymaniu dróg na sieci dróg o łącznej długości min. 50 km z podaniem długości utrzymywanych dróg, nazwy odbiorcy usługi oraz daty i miejsca ich wykonania - załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykażę że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia tj. dla ZADANIA NR 1: samochód ciężarowy o ładowności min. 8 t z napędem na przednią i tylną oś jako nośnik piaskarki i pługa typu lekkiego (piaskarki i pługi Zamawiającego) - 1szt; samochód ciężarowy o ładowności min. 8 t z napędem na przednią i tylną oś + pług średni - 1szt; ciągnik dwunapędowy + pług czołowy dwuskrzydłowy lub jednoskrzydłowy - 1szt; ładowarka lub koparko - ładowarka (sprzęt niezbędny do załadunku materiałów do posypywania) - 1szt; koparko-ładowarka - 1szt; Wymagana baza materiałowa w msc. Sępopol. Zamawiający dopuszcza utworzenie bazy materiałowej w innej miejscowości niż podana, jednak nie może ona znajdować się w odległości dalszej niż 5 km od wskazanej powyżej ZADANIE NR 2: samochód ciężarowy o ładowności min. 8 t z napędem na przednią i tylną oś jako nośnik piaskarki i pługa typu lekkiego (piaskarki i pługi Zamawiającego) - 1szt; samochód ciężarowy o ładowności min. 8 t z napędem na przednią i tylną oś + pług średni - 1szt; ciągnik dwunapędowy + pług czołowy dwuskrzydłowy lub jednoskrzydłowy ładowarka lub koparko - ładowarka (sprzęt niezbędny do załadunku materiałów do posypywania) - 1szt; koparko-ładowarka - 1szt; Wymagana baza materiałowa w msc. Bisztynek Zamawiający dopuszcza utworzenie bazy materiałowej w innej miejscowości niż podana, jednak nie może ona znajdować się w odległości dalszej niż 5 km od wskazanej powyżej ZADANIE NR 3 - samochód ciężarowy o ładowności min. 8 t z napędem na przednią i tylną oś jako nośnik piaskarki i pługa typu lekkiego (piaskarki i pługi Zamawiającego) - 1szt; samochód ciężarowy o ładowności min. 8 t z napędem na przednią i tylną oś jako nośnik pługa typu średniego (pług powierza Zamawiający) - 1szt; ciągnik dwunapędowy + pług czołowy dwuskrzydłowy lub jednoskrzydłowy - 1szt; ładowarka lub koparko - ładowarka (sprzęt niezbędny do załadunku materiałów do posypywania) - 1szt; koparko-ładowarka Wymagana baza materiałowa w msc. Bartoszyce Zamawiający dopuszcza utworzenie bazy materiałowej w innej miejscowości niż podana, jednak nie może ona znajdować się w odległości dalszej niż 5 km od wskazanej powyżej ZADANIE NR 4: samochód ciężarowy o ładowności min. 8 t z napędem na przednią i tylną oś jako nośnik piaskarki i pługa typu lekkiego (piaskarki i pługi Zamawiającego) - 1szt; samochód ciężarowy o ładowności min. 8 t z napędem na przednią i tylną oś jako nośnik pługa typu średniego (pług powierza Zamawiający) - 1szt; ciągnik dwunapędowy + pług czołowy dwuskrzydłowy lub jednoskrzydłowy - 1szt; ładowarka lub koparko - ładowarka (sprzęt niezbędny do załadunku materiałów do posypywania) - 1szt; koparko-ładowarka - 1szt; Wymagana baza materiałowa w msc. Górowo Iławeckie Zamawiający dopuszcza utworzenie bazy materiałowej w innej miejscowości niż podana, jednak nie może ona znajdować się w odległości dalszej niż 5 km od wskazanej powyżej UWAGA: SPRZĘT WYKAZANY W JEDNYM ZADANIU NIE MOŻE POWTARZAĆ SIĘ W DRUGIM ZADANIU. W częściach nr 1, 2, 3, 4 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy sprzętu własnego oraz sprzętu (piaskarek i pługów) wynajętego od Zamawiającego. Zamawiający wynajmie Wykonawcy do zimowego utrzymania dróg na poszczególne zadania następujący sprzęt: Zadanie nr 1 - piaskarka szt. 1, pług lekki szt. 1, Zadanie nr 2 - piaskarka szt. 1, pług lekki szt. 1, Zadanie nr 3 - piaskarka szt. 1, pług lekki szt. 1, pług średni szt. 1, Zadanie nr 4 - piaskarka szt. 1, pług lekki szt. 1, pług średni szt. 1, W przypadku dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym innego/innych podmiotu/podmiotów, należy dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego na czas realizacji zamówienia. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykażę że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; tj. dysponuje na każde zadanie co najmniej: a) jedną osobą na stanowisko dyspozytora posiadającą co najmniej 1 rok doświadczenia (1 sezony zimowy) na stanowisku dyspozytora przy zimowym utrzymaniu dróg (dopuszcza się tą samą osobę na więcej niż jedno zadanie ); b) trzema osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia wskazanych nośników (samochody ciężarowe, ciągnik), c) jedną osobą z uprawnieniami do obsługi koparko-ładowarki; jedną osobą z uprawnieniami do obsługi ładowarki / koparko - ładowarki. W przypadku wskazania osoby/osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie innego/innych podmiotu/podmiotów do oddania do dyspozycji osoby/osób zdolnej/zdolnych do wykonania zamówienia. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załączonym formularzem - załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W/w warunek Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Cena za wynajem sprzętu od Zamawiającego - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1. zmiana terminu realizacji zamówienia w stosunku do określonego terminu w przypadku zaistnienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (przedłużająca się zima). 2. zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmian obowiązujących podatków; 3. zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści oferty, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 5. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce pok. nr 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.