eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ Z SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ DO SIEDZIBY GŁÓWNEJ SĄDU OKRĘGOWEGO W RZESZOWIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-22

Rzeszów: KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ Z SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ DO SIEDZIBY GŁÓWNEJ SĄDU OKRĘGOWEGO W RZESZOWIE.
Numer ogłoszenia: 216650 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164868 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Pl. Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, faks 017 8756299.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ Z SIECI ELEKTROENERGETYCZNEJ DO SIEDZIBY GŁÓWNEJ SĄDU OKRĘGOWEGO W RZESZOWIE..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: II.1.3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucyjnej energii elektrycznej do obiektu będącego własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Sądu Okręgowego w Rzeszowie, położonego w Rzeszowie przy Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów. II.1.3.2. Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie - Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. Nr 89 z 2006 r., poz. 625 ze zm), przepisach wykonawczych do tej ustawy, a w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623 z późn.zm.), Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Taryfie OSD), Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. II.1.3.3. Rozliczenia za dystrybucję energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych zg. z punktem XVI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II.1.3.4. Charakterystyka techniczna układu zasilania w energię elektryczną budynku (obiektu) administracyjno-biurowy położonego w Rzeszowie, Plac Śreniawitów 3, 35-959 Rzeszów. Adres 35-959 RZESZÓW, PLAC ŚRENIAWITÓW 3 Rodzaj przyłącza a) linia kablowa 6kV ze stacji tansformatorowej (Miastoprojekt) b) linia kablowa 6kV ze stacji tansformatorowej (Szkoła Muzyczna) Miejsce przyłaczenia do sieci - granica własności Zaciski izolatorów przepustowych SN od strony zasilania. Pozostałe pola SN wraz z granicznymi izolatorami przepustowymi znajdują się na majątku i eksploatacji Sądu Okręgowego w Rzeszowie. Rodzaj układu zasilania 3 - fazowy układ zasilania Moc przyłączeniowa ---- Moc umowna 180 kW Prognozowane roczne zużycie energii (+/- 10%) 410 000 kWh Grypa taryfowa B21 Napięcie zasilania 230 - 400V Grupa przyłączeniowa III Układ pomiarowy Pomiar pośredni (6kV), średni współczynnik mocy tg = 0,33 Przekładniki prądowe - Pomiar pośredni (6kV) II.1.3.5. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną wynosi 410 000 kWh. Powyższa wartość przyjęta została do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. II.1.3.6. Sąd Okręgowy w Rzeszowie w następstwie przeprowadzonego postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, zamierza zawrzeć umowę, której przedmiotem będzie kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej do siedziby głównej Sądu Okręgowego w Rzeszowie położonego w miejscu o którym mowa w ppkt. II.1.3.1. II.1.3.7. Prognozowane zużycie energii w obiekcie Zamawiającego i wyliczona na tej podstawie maksymalna wartość umowy, ma jedynie charakter szacunkowy oraz służy wyłącznie porównaniu złożonych ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach lub w podanej wysokości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nieosiągnięcia prognozowanego rocznego zużycia energii lub nieosiągnięcia kwoty stanowiącej szacunkową wartość umowy. II.1.3.8. Energia elektryczna, kupowana do obiektu o którym mowa w ppkt. II.1.3.1. będzie zużywana wyłącznie na potrzeby Zamawiającego tj. odbiorcy końcowego, tzn. Zamawiający dokonuje zakupu energii wyłącznie na użytek własny. II.1.3.9. Ceny jednostkowe dotyczące zarówno sprzedaży energii elektrycznej jak i opłaty za obsługę handlową, nie ulegną zmianie w całym okresie obowiązywania umowy. Opłaty dystrybucyjne będą zgodne z aktualnie obowiązującą taryfą OSD i mogą ulegać zmianie wyłącznie w przypadku zmiany taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa URE. II.1.3.10. Standardy jakości obsługi Zamawiającego zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne - (t.j. Dz. U. z 2006r., nr 89, poz. 625). W przypadku niedotrzymania standardów jakościowych obsługi oraz parametrów jakościowych energii elektrycznej, Zamawiającemu przysługują bonifikaty, o których mowa w § 42 i § 43 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. - w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną - (Dz.U. z 2011r. Nr 189, poz. 1126) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki. W przypadku stwierdzenia błędów w pomiarze lub odczycie wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego lub innych nieprawidłowości, które spowodowały zawyżenie należności za pobraną energię elektryczną, wykonawca każdorazowo dokona korekty uprzednio wystawionych faktur. Korekta faktury obejmuje cały okres rozliczeniowy lub okres, w którym występowały stwierdzone błędy lub nieprawidłowości. Rozliczenia w tym zakresie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, będą zgodne z przepisami § 37 us. 1 i 2 cyt. powyżej Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. - w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Podstawą do wyliczeń wielkości korekty faktur, jest wielkość błędu odczytu lub wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego. Jeżeli określenie wielkości tego błedu nie jest możliwe, zastosowanie mają przepisy § 38 ust. 1-4 cyt. Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. Standardy jakości obsługi Zamawiającego zostały określone w obowiązujących przepisach II.1.3.11. Za każdą niedostarczoną Zamawiającemu jednostkę energii elektrycznej, przysługują mu bonifikaty, o których mowa w § 41 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. - w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną - (Dz.U. z 2011r. Nr 189, poz. 1126) lub w każdym później wydanym akcie prawnym określającym te stawki. II.1.3.12. Do obowiązków Zamawiającego należy: - Pobieranie mocy i energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami Umowy, w sposób nie powodujący zakłóceń w dostawie energii elektrycznej i nie zagrażający urządzeniom Operatora Systemu Dystrybucyjnego i bez naruszania praw osób trzecich; - Utrzymywanie należacej do niego wewnetrznej instalacji zasilającej i odbiorczej w stanie technicznym zgodnym z wymaganiami określonymi w odrębnych przepisach; - Terminowej zapłaty na rzecz Wykonawcy opłat za zakupioną energię elektryczną i świadczenie usługi dystrybucji; - Umożliwienie upoważnionym przedstawicielom Operatora Systemu Dystrybucyjnego dostępu wraz z niezbędnym sprzętem, do swoich urządzeń energetycznych znajdujących się na terenie lub w obiekcie Zamawiającego w celu: usunięcia awarii w sieci, sprawdzenia stanu licznika, wykonania prac związanych z eksploatacją lub naprawą oraz demontażem licznika; - Zabezpieczenie przed uszkodzeniem lub kradzieżą układu pomiarowo-rozliczeniowego w tym założonych plomb oraz w przypadku gdy układ ten stanowi własność OSD, zwrotu kosztów poniesionych przez OSD, związanych z zakupem i zainstalowaniem układu pomiarowo-rozliczeniowego w przypadku jego utraty, zniszczenia lub uszkodzenia. - Niezwłoczne informowanie Wykonawcy o zauważonych wadach lub usterkach układu pomiarowo-rozliczeniowego i o innych okolicznościach mających wpływ na możliwość niewłaściwego rozliczenia za energię elektryczną i świadczone usługi dystrybucji. - Prawidłowa eksploatacja własnych instalacji (urządzeń) i nie wprowadzania do zasilającej sieci dystrybucyjnej zakłóceń definiowanych jako: przepięcia, migotania, zapady napięcia itp. - Przestrzeganie obowiązków określonych w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa. - Powierzanie budowy lub dokonywania zmian w instalacji elektrycznej osobom posiadającym odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje. II.1.3.13. Do obowiązków Wykonawcy należy: - Sprzedaży energii elektrycznej Zamawiającemu według rzeczywwistego zapotrzebowania w okresach rozliczeniowych.; - Przyjmowanie od Zamawiającego w godzinach urzędowania wniosków, zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczania energii elektrycznej; - Niezwłoczne likwidowanie przerw i zakłóceń w dostarczaniu energii elektrycznej spowodowanych nieprawidłową pracą sieci dystrybucyjną; - Udzielanie Zamawiającemu na jego wniosek informacji o przewidywanym terminie wznowienia dostarczania energii elektrycznej, w przypadku przerwy w dostawie spowodowanej awarią w sieci; - Powiadamianie Zamawiającego, z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem, o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej, w formie pisemnej, telefonicznej lub za pomocą innego środka przekazu; - Przestrzeganie obowiązków określonych w ustawie Prawo energetyczne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa. - Ograniczania przerw w dostarczaniu energii elektrycznej w wypadku awarii do niezbdnego minimum. - Przyjmowania przez całą dobę zgłoszeń i reklamacji dotyczących standardów jakościowych zgodnie z obowiązującymi w tym przypadku przepisami prawa. II.1.3.14. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. II.1.3.15. Rozliczenia za sprzedaną energie elektryczną i świadczone usługi dystrybucyji przeprowadza się zgodnie z zawartą umową oraz odpowiednio taryfą OSD. II.1.3.16. Termin płatności opłat za sprzedaną energię elektryczną i świadczenie usługi dystrybucji określa Wykonawca na fakturze Vat lub fakturze Vat korekta. Termin płatności faktury Vat lub faktury Vat korekty wynosi 21 dni od daty wystawienia faktury Vat lub faktury Vat korekta. II.1.3.17. W sprawach nieuregulowanych umową stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisy ustawy Kodeks Cywilny, przepisy ustawy Prawo energetyczne oraz inne właściwe przepisy, a także zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz oferty Wykonawcy. W przypadku zbiegu zapisów siwz oraz umowy pierwszeństwo winny mieć zapisy siwz...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE OBRÓT SA W RZESZOWIE, ul. 8-go Marca 6 w Rzeszowie, 35-959 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184687,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226155,42

  • Oferta z najniższą ceną: 226155,42 / Oferta z najwyższą ceną: 226155,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.