eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz koncepcji programowo - przestrzennych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Lubartów: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz koncepcji programowo - przestrzennych
Numer ogłoszenia: 216626 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Lubartów , ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8552273, faks 81 8552016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz koncepcji programowo - przestrzennych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz koncepcji programowo - przestrzennych w następującym zakresie: 1. Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej nadbudowy budynku położonego przy ul. Farnej 4 w Lubartowie na działce Nr 542 obręb 7 Śródmieście na cele Lubartowskiego Ośrodka Kultury w Lubartowie. 2. Opracowanie projektu budowlanego przebudowy garażu, położonego przy ul. 11-go Listopada 23 w Lubartowie. 3. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania Placu J. Piłsudskiego w Lubartowie 4. Opracowanie następujących projektów budowlanych przebudowy dróg gminnych Miasta Lubartów niewymagających pozwolenia na budowę : 4.1.Przebudowa drogi ul. Kosmonautów, 4.2. Przebudowa drogi ul. Północnej, 4.3. Przebudowa ulicy 1 Maja, na odcinku od ul. Lawendowej do ul. Szkolnej, 4.4. Przebudowa ul. Akacjowej na odcinku od ul. Wierzbowej do ul. Sławińskiego, 4.5. Przebudowa ul. Dębowej na całej długości, 4.6. Przebudowa ul. Jaśminowej, na całej długości, 4.7. Przebudowa ul. Mostowej, na całej długości,; 4.8. Przebudowa ul. Gojdana na odcinku od ul. Kleeberga do zakrętu, 4.9. Przebudowa chodnika ulicy Lubelskiej, na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic Piaskowa - Kolejowa 4.10.Przebudowa ul. Jesionowej i łącznika Jesionowa - Dębowa, 5. Opracowanie następujących projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych Miasta Lubartów wymagających pozwolenia na budowę: 5.1. Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działce nr 146/44 obr. nr 1 Wincentów wzdłuż południowej granicy posesji Szkoły Podstawowej Nr 4, obejmujący wykonanie nawierzchni parkingu oraz chodników z kostki brukowej kolorowej, włączenie drogi obsługującej parking do ul. Okopowej i do ul. Gagarina, stanowiska dla osób niepełnosprawnych, wykonanie chodników łączących parking z wejściami do Szkoły, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, oznakowanie poziome i pionowe. 5.2. Budowa odwodnienia skrzyżowania drogi do firmy SOLBET z ul. Nowodworską, poprzez wykonanie przykanalików i włączenie ich do kanału biegnącego przez skrzyżowanie. 6. Opracowanie projektu zmian stałej organizacji ruchu - wprowadzenia informacji o Specjalnej Strefie Ekonomicznej Podstrefa Lubartów oraz odległości do lotniska regionalnego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części zamówienia: 1. Część I zamówienia, która obejmuje zakres określony punktach.1. - 3., 2. Część II zamówienia, która obejmuje zakres określony w punktach.4. - 6. Terminy wykonania zamówienia są różne dla poszczególnych części zamówienia i opracowań: 1. 60 od daty zawarcia umowy dla I części zamówienia, z wyjątkiem opracowania koncepcji nadbudowy budynku położonego przy ul. Farnej 4, którą należy wykonać w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy, 2. 100 dni od daty zawarcia umowy dla II części zamówienia, z wyjątkiem opracowania projektów przebudowy ulic: Kosmonautów, Mostowej, Gojdana i 1-go Maja, które należy wykonać w terminie 40 dni od daty zawarcia umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) 680,00 zł ( słownie złotych : sześćset osiemdziesiąt) na I część zamówienia, 2) 2 400,00 zł ( słownie złotych : dwa tysiące czterysta) na II część zamówienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1) dwóch usług polegających na wykonaniu koncepcji programowo-przestrzennej lub projektu budowlanego obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę budynku na cele użyteczności publicznej w rozumieniu prawa budowlanego oraz wykonanie co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego obejmującego budowę lub przebudowę placu miejskiego o powierzchni co najmniej 1000 m2 - dla I części zamówienia, 2) trzech usług polegających na wykonaniu projektu budowlanego i wykonawczego dotyczącego budowy drogi, na którą wymagane było uzyskanie pozwolenia na budowę - dla II części zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz.1623 z późn. zm.) do projektowania w specjalności: 1) architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - dla I części zamówienia; 2) drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku obywatela innego państwa odpowiednie uprawnienia lub kwalifikacje upoważniające go do pełnienia ww. funkcji na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami - dla II części zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany niniejszej umowy dopuszczalne są wyłącznie w przypadkach i na warunkach określonych w niniejszym paragrafie umowy oraz pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2. Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji, uprawnień lub doświadczenia osoby zmienianej, 2) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie prac dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp, c) dłuższy niż zakładany pierwotnie termin uzyskiwania uzgodnień i opinii dot. opracowań będących przedmiotem umowy, z wyjątkiem sytuacji, gdy jest to spowodowane przyczynami leżącymi po stronie wykonawcy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umlubartow.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów, pok. nr 108.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz koncepcji programowo - przestrzennych w zakresie I części zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach I części zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz koncepcji programowo - przestrzennych w następującym zakresie: 1. Opracowanie koncepcji programowo - przestrzennej nadbudowy budynku położonego przy ul. Farnej 4 w Lubartowie na działce Nr 542 obręb 7 Śródmieście na cele Lubartowskiego Ośrodka Kultury w Lubartowie. 2. Opracowanie projektu budowlanego przebudowy garażu, położonego przy ul. 11-go Listopada 23 w Lubartowie. 3. Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania Placu J. Piłsudskiego w Lubartowie Terminy wykonania zamówienia są różne dla poszczególnych opracowań: 60 od daty zawarcia umowy, z wyjątkiem opracowania koncepcji nadbudowy budynku położonego przy ul. Farnej 4, którą należy wykonać w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz koncepcji programowo - przestrzennych w zakresie II części zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach II części zamówienia jest opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz koncepcji programowo - przestrzennych w zakresie: 1. Opracowanie następujących projektów budowlanych przebudowy dróg gminnych Miasta Lubartów niewymagających pozwolenia na budowę : 1.1.Przebudowa drogi ul. Kosmonautów, 1.2. Przebudowa drogi ul. Północnej, 1.3. Przebudowa ulicy 1 Maja, na odcinku od ul. Lawendowej do ul. Szkolnej, 1.4. Przebudowa ul. Akacjowej na odcinku od ul. Wierzbowej do ul. Sławińskiego, 1.5. Przebudowa ul. Dębowej na całej długości, 1.6. Przebudowa ul. Jaśminowej, na całej długości, 1.7. Przebudowa ul. Mostowej, na całej długości, 1.8. Przebudowa ul. Gojdana na odcinku od ul. Kleeberga do zakrętu, 1.9. Przebudowa chodnika ulicy Lubelskiej, na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic Piaskowa - Kolejowa 1.10.Przebudowa ul. Jesionowej i łącznika Jesionowa - Dębowa, 2. Opracowanie następujących projektów budowlanych i wykonawczych przebudowy dróg gminnych Miasta Lubartów wymagających pozwolenia na budowę: 2.1. Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działce nr 146/44 obr. nr 1 Wincentów wzdłuż południowej granicy posesji Szkoły Podstawowej Nr 4, obejmujący wykonanie nawierzchni parkingu oraz chodników z kostki brukowej kolorowej, włączenie drogi obsługującej parking do ul. Okopowej i do ul. Gagarina, stanowiska dla osób niepełnosprawnych, wykonanie chodników łączących parking z wejściami do Szkoły, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, oznakowanie poziome i pionowe. 2.2. Budowa odwodnienia skrzyżowania drogi do firmy SOLBET z ul. Nowodworską, poprzez wykonanie przykanalików i włączenie ich do kanału biegnącego przez skrzyżowanie. 3. Opracowanie projektu zmian stałej organizacji ruchu - wprowadzenia informacji o Specjalnej Strefie Ekonomicznej Podstrefa Lubartów oraz odległości do lotniska regionalnego. Terminy wykonania zamówienia są różne dla poszczególnych opracowań: 100 dni od daty zawarcia umowy, z wyjątkiem opracowania projektów przebudowy ulic: Kosmonautów, Mostowej, Gojdana i 1-go Maja, które należy wykonać w terminie 40 dni od daty zawarcia umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 100.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.