eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usuwanie wyrobów zawierających azbest (pokryć dachowych) z terenu Powiatu Ostrowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-11

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usuwanie wyrobów zawierających azbest (pokryć dachowych) z terenu Powiatu Ostrowskiego
Numer ogłoszenia: 216557 - 2010; data zamieszczenia: 11.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175199 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7378400, faks 62 7378433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usuwanie wyrobów zawierających azbest (pokryć dachowych) z terenu Powiatu Ostrowskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1wykonanie prac związanych z demontażem pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest z budynków (gospodarczych i mieszkalnych) zlokalizowanych na terenie Powiatu Ostrowskiego; 1.2usunięcie wyrobów zawierających azbest pochodzących z demontażu pokryć dachowych, złożonych na posesjach zlokalizowanych na terenie Powiatu Ostrowskiego. Procedura realizacji przedmiotowego zamówienia wygląda następująco: -Właściciel nieruchomości dokonuje zgłoszenia na odpowiednim formularzu zgłoszeniowym we właściwym Urzędzie Gminy. -Urząd Gminy dokonuje weryfikacji zgłoszeń i przekazuje je do Powiatu. -Powiat Ostrowski przekazuje listę zgłoszeń Wykonawcy (podmiot wyłoniony w niniejszym przetargu), wraz z podaniem szacunkowej ilości odpadów, -Wykonawca dokonuje demontażu pokryć dachowych, dokonuje ważenia odpadów, przygotowuje odpady do transportu, dokonuje załadunku na przygotowany do przewozu odpadów niebezpiecznych pojazd mechaniczny. Wykonawca na własny koszt zapewni odpowiednio przygotowaną wagę do ważenia odpadów zawierających azbest. Odpady te winny zostać zważone przed ich przygotowaniem do transportu. -Po dostarczeniu odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych Wykonawca przedstawia fakturę za wykonaną usługę, protokół ostatecznego odbioru podpisany przez wykonawcę, podmiot biorący udział w programie, przedstawiciela gminy lub powiatu, kopię karty przekazania odpadów na składowisko odpadów niebezpiecznych. Powiat Ostrowski pokrywa kwotę w wysokości 80 % wartości zadania, pozostałe 20 % pokrywa osoba fizyczna biorąca udział w programie. -Powiat Ostrowski dokonuje ostatecznego rozliczenia ilości wytworzonych odpadów z poszczególnych posesji z danymi wynikającymi z karty przekazania odpadów. Pozytywna weryfikacja danych uprawnia do uregulowania płatności. 2.Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia w ramach realizacji zamówienia wynosi około 300 Mg. 3.Zamawiający zastrzega, iż ostateczna ilość odpadów zawierających azbest do usunięcia zostanie określona na podstawie cen jednostkowych za kg zdemontowanych lub usuniętych i przekazanych do utylizacji wyrobów zawierających azbest. 4.Zakres rzeczowy prac obejmuje w szczególności: 4.1 zdemontowanie pokrycia dachowego wykonanego z wyrobów zawierających azbest z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa; 4.2 załadunek zdemontowanych lub usuniętych pokryć dachowych na odpowiednio do tego przygotowany środek transportu; 4.3 transport oraz przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów posiadające zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów; 4.4 uporządkowanie terenu prowadzonych prac wraz z zapleczem; 4.5 wszelkie inne roboty, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem. Ponadto wykonawca we własnym zakresie zapewni dostawę energii elektrycznej oraz innych mediów niezbędnych do właściwej realizacji zamówienia. 6. Wykonawca winien podjąć niezbędne środki, aby wszelkie roboty z jakimi będzie miał do czynienia nie powodowały zakłóceń w funkcjonowaniu istniejących obiektów lub sąsiadujących z placem robót. 7. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń oraz terenów objętych w ramach realizowanego zamówienia. 8. Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie z obowiązującą sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia demontażu pokryć dachowych właściwemu organowi nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy. 10. Rozliczenie za wykonaną usługę odbędzie się na podstawie faktury, protokołu ostatecznego odbioru podpisanego przez wykonawcę, podmiotu biorącego udział w programie (właściciela nieruchomości), przedstawiciela właściwej gminy lub przedstawiciela powiatu, karty przekazania odpadu na składowisko - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów z dnia 14 lutego 2006 r. (Dz. U. Nr 30, poz. 213) 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, w zależności od posiadanych zgłoszeń...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F. H. U. Elżbieta Perz, ul. Odolanowska 105, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 288300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,79

  • Oferta z najniższą ceną: 0,79 / Oferta z najwyższą ceną: 1,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.