Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-20
Błonie: dostawa, montaż, uruchomienie, obsługa i demontaż sezonowego kompletnego lodowiska zlokalizowanego na terenie Rynku w Błoniu - wokół fontanny
Numer ogłoszenia: 216549 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, montaż, uruchomienie, obsługa i demontaż sezonowego kompletnego lodowiska zlokalizowanego na terenie Rynku w Błoniu - wokół fontanny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia:
dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa kompletnego sezonowego lodowiska na promieniu około 15 m, obręcz szerokości około 10 m wokół fontanny, powierzchnia około 600 m2 usytuowanego na placu Rynku z urządzeniami wchodzącymi w skład lodowiska w tym m.in.:
- agregat chłodniczy,
- system chłodniczy dla tafli lodowiska o promieniu 15 m - obręcz o szerokości 10 m,
- bandy lodowiska,
- oświetlenie,
- nagłośnienie,
- konstrukcja tafli lodowiska,
- 2 kontenery z przeznaczeniem na kasę, szatnię i wypożyczalnię łyżew,
- suszarka do butów,
- ostrzałka do łyżew,
- chodniki gumowe
oraz demontaż po zakończeniu trwania umowy.
Wymiary lodowiska tj. promień około 15 m i obręcz około 10 m szerokości wokół fontanny ostatecznie wynikać będą z usytuowania na placu Rynku fontanny i rosnących w pobliżu drzew. Wykonawca winien dokonać wizji w terenie i tak usytuować lodowisko, aby możliwie w jak najmniejszym stopniu odbiegały od przyjętych założeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej, która stanowi załącznik do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.62.00.00 - Usługi w zakresie sportu 37.41.12.20 - Łyżwy 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.900 PLN (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych). Wadium musi być wniesione w jednej z form podanych w SIWZ przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., a na ich potwierdzenie przedstawią wymienione niżej dokumenty:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia,
1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłaceniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub złożą oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
2.1.wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa lodowiska, w tym jedno lodowisko o okrągłych kształtach z obiektem typu fontanna, pomnik lub drzewo w środku, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie,
2.2. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie,
2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia,
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w tym prac objętych przedmiotem zamówienia,
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych.
Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
Zamawiający będzie oceniał aktualność i zgodność złożonych dokumentów i oświadczeń z obowiązującymi przepisami, a następnie treść merytoryczną złożonych dokumentów i oświadczeń tj. zgodność przedstawionych informacji z warunkami jakich spełnienia wymagał Zamawiający. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blonie.pl (BIP).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, 05-870 Błonie,
Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Błoniu, ul. Rynek 6 w pok. nr 1 w Biurze Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 1. Agnieszka Kulesz (procedury przetargowe) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6, Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.: 022 725-30-04 w. 180 2. Helena Koźlicka (sprawy merytoryczne) - Urząd Miejski w Błoniu, ul. Nowakowskiego 10, Wydział Inwestycyjno-Techniczny, pok. nr 10, tel. 022 725-30-04 w. 150.
INNE PRZETARGI Z BŁONI
- Zakup jednorazowych materiałów medycznych
- Kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów
- Zakup akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do sprzętu medycznego
więcej: przetargi w Błoniach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie części działki nr 28/2 w Tuszynkach polegające między innymi na rekultywacji składowiska"
- 4WOG-1200.2712.37.2024 Usługa strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 4 zadania.
- Zakup, dostawa i montaż toalety systemowej wraz z instalacjami i wyposażeniem w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenów przy kładce we Wronkach"
- Kompleksowa organizacja cyklu spotkań treningowych zakończonych każdorazowo piknikiem integracyjnym.
- Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek oświatowych gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol"
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
więcej: Łyżwy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.