eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › Przebudowa pomieszczeń parteru Oddziału Dziecięcego na potrzeby Oddziału Pomocy Doraźnej nr 32/PN/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-20

Tczew: Przebudowa pomieszczeń parteru Oddziału Dziecięcego na potrzeby Oddziału Pomocy Doraźnej nr 32/PN/2009
Numer ogłoszenia: 216519 - 2009; data zamieszczenia: 20.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. , ul. 30 Stycznia 58, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 7776635, faks 058 5313830.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nzoztczew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń parteru Oddziału Dziecięcego na potrzeby Oddziału Pomocy Doraźnej nr 32/PN/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót związanych z przebudową pomieszczeń parteru Oddziału Dziecięcego na potrzeby Oddziału Pomocy Doraźnej zlokalizowanym na terenie szpitala przy ulicy 30 Stycznia 57 w Tczewie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54.45.30.00 - 54.45.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 16. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Wysokość wadium na całość zamówienia ustala się w kwocie 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 16.2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( art.45 ust. 6 PZP). 16.3. Wadium musi być udzielane do końca terminu związania ofertą. 16.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 16.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego : Nordea Bank Polska S.A. 43 1440 1101 0000 0000 0814 5121 16.6. Kopię potwierdzenia wniesienia wadium pod rygorem odrzucenia oferty należy dołączyć do oferty jako załącznik. 16.7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje PZP. 16.8. Wadium Wykonawca utraci jeżeli: -odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7. Warunki udziału w postępowaniu, oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków. 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, którzy: 7.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności budowlanych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 7.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy. 7.2. Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 7.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.2. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący doświadczeniem rozumianym jako zrealizowanie, co najmniej dwa zamówienia o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia, za które przyjmuje się zamówienia o następujących parametrach: - prace remontowo - budowlane w obiektach użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 100.000 zł każde Na potwierdzenie powyższych warunków wykonawca przedstawi: A) Wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych), w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli przedmiot działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.1. 7.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.3. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.2. 7.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 7.1.1. i 7.1.4. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 8.1.3. 7.2.4. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania robót związanych z przebudową pomieszczeń parteru Oddziału Dziecięcego na potrzeby Oddziału Pomocy Doraźnej w następujących etapach: - Wykonanie prac związanych z robotami ogólnobudowlanymi na parterze i piętrze - po komisyjnym odbiorze można przystąpić do wykonania następnej części inwestycji. - Wykonanie prac związanych z instalacją WOD-KAN, C.O., wentylacją w POM. Sanitarnych na parterze i piętrze - po komisyjnym odbiorze można przystąpić do wykonania następnej części inwestycji. - Wykonanie prac związanych z instalacją elektryczną oraz pracami wykończeniowymi inwestycji na parterze i piętrze - po komisyjnym odbiorze następuje zakończenie robót remontowo-budowlanych. W związku z kosztem jaki zostanie poniesiony za całkowite ukończenie inwestycji Zamawiający wypłaci Wykonawcy środki pieniężne za wykonaną pracę według w/w etapów potwierdzonych komisyjnymi protokółami odbioru..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i Dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 7. 8.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 8.1.1. Warunki określone w punkcie 7.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, określone w rozdziale 2 SIWZ, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Jednocześnie do oferty należy załączyć: A) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem Zamówienia lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość świadczonych usług. B) Wykaz kadry kierowniczej wraz z kserokopiami niezbędnych uprawnień i kwalifikacji ( Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności obejmującej przedmiot zamówienia i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem, odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.Nr 89, poz.414 z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 i § 5 ust.6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, (Dz.U.Nr 8 z 1995r., poz.38 z późn. zm.), Kadra kierownicza musi być wpisana na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. Nr 5 z 2001r., poz. 42 z późn. zm.). 8.1.2. Warunki określone w punkcie 7.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć zaświadczenie z banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy - dane potwierdzające, że posiadają środki finansowe w wysokości min. 100 % ceny oferty lub dostępność kredytu - z podaniem wysokości kwoty (nie mniej niż 100 % ceny ofertowej ). 8.1.3. Warunki określone w punkcie 7.2.3 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć. A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska, równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt 4 - 8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Zaświadczenie o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne wystawione przez właściwy terenowy oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. D) Przedłożą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, E) Podpisany Kosztorys Szczegółowy F) Oświadczenia o : - okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, - okresie gwarancji i jakości na wykonane roboty, - bieżącym utrzymaniu porządku na terenie budowy (uwzględniając wykonywanie robót w czasie godzin pracy urzędu), -terminie wykonania zamówienia, - wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). - o odbyciu wizji lokalnej na placu budowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzoztczew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ul. 30 Stycznia 58, 83-110 Tczew.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Tczewie Tczewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (Sekretariat) ul. 30 Stycznia 58, 83-110 Tczew.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.