eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie, dostawa wraz z montażem foteli do Sali Lubrańskiego Collegium Minus w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-01

Poznań: wykonanie, dostawa wraz z montażem foteli do Sali Lubrańskiego Collegium Minus w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 216486 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie, dostawa wraz z montażem foteli do Sali Lubrańskiego Collegium Minus w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż w rzędach (zgodnie z rysunkiem nr 1 do SIWZ) 46 sztuk foteli z uchylnym siedziskiem na balkonie w Sali Lubrańskiego Collegium Minus przy ul. Wieniawskiego 1 w Poznaniu 3.2 Szczegółowy opis sposobu wykonania, rodzaj materiału z jakiego winny być wykonane poszczególne elementy oraz sposób ich łączenia zawarty w Załączniku A do SIWZ oraz w Rysunkach nr 1-4 do SIWZ. 3.3 Oferent udzieli minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zaproponowany przedmiot zamówienia, czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 72 godzin oraz wymianę urządzenia na nowe po trzech naprawach gwarancyjnych 3.4 Siedziska winny być wykonane: - zgodnie z opisem w Załączniku A do SIWZ - w stylu (model i kształt) jak te, których wzór przedstawiają załączone do SIWZ rysunki. 3.5 Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca dokona obmiaru z natury, uzgodni ostateczne wybarwienie mebli oraz kolor tapicerki. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu próbek drewna tj. deskę o wymiarach 20 x 30 cm z wybarwieniem i polakierowanych, zgodnych z opisem z Załącznika A do SIWZ, w celu ich zatwierdzenia. Po zatwierdzeniu Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu zamówienia. Termin wykonania i montażu siedzisk będzie się liczył od ostatecznego zatwierdzenia próbek drewna. 3.7 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych, 3.8 Oferty nie zawierające wyceny pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu zostaną odrzucone..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.wycenią przedmiotowe zamówienie i złożą ofertę cenową 2.złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust 2 pkt 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi 3.posiadają niezbędnej wiedzę i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonali należycie co najmniej 1 dostawę wyposażenia meblowego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. brutto; w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wykazane realizacje zostały wykonane należycie 4.Atesty na fotele 5.wykaz części, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Ocena spełniania w/w warunków i wymogów dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.9 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy, w którym Wykonawca: - podaje cenę; - potwierdza termin wykonania zamówienia; - udziela gwarancji na przedmiot zamówienia tj. udzielą minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zaproponowane meble , czas oczekiwania na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia do 72 godzin oraz wymianę mebla na nowe po trzech naprawach gwarancyjnych. - akceptuje warunki umowy; - akceptuje termin związania ofertą; - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z udziałem podwykonawców) zał. nr 1 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust. 2 pkt 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. zał. 3 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164 , poz. 1163 wraz z późniejszymi zmianami). zał. 3/1 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. wykaz wykonanych dostaw o których mowa w ppkt 5.1.4 SIWZ z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie zal. 4 6. atest higieniczny na piankę poliuretanową wypełniającą fotel, zgodnie z opisem w Załączniku A do SIWZ Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokoj nr 301.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokoj nr 301.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 60 dni od daty ostatecznego zatwierdzenia próbek drewna przez zamawiającego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.