Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-05
Rybnik: Dostosowanie budynków do wymogów wynikających z decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, z podziałem na 3 zadania: Zad. 1) Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 12 w Rybniku (dzielnica Zebrzydowice). Zad. 2) Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 23 w Rybniku (dzielnica Niedobczyce). Zad. 3) Roboty remontowe ogólnobudowlane w Przedszkolu nr 25 w Rybniku (dzielnica Niedobczyce)
Numer ogłoszenia: 216484 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynków do wymogów wynikających z decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, z podziałem na 3 zadania: Zad. 1) Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 12 w Rybniku (dzielnica Zebrzydowice). Zad. 2) Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 23 w Rybniku (dzielnica Niedobczyce). Zad. 3) Roboty remontowe ogólnobudowlane w Przedszkolu nr 25 w Rybniku (dzielnica Niedobczyce).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynków do decyzji przeciwpożarowych z podziałem na zadania: zad. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice w Rybniku.Zakres robót:Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice w Rybniku w celu dostosowania budynku do zaleceń przeciwpożarowych wg decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, a w szczególności:- wydzielenie pożarowe dróg ewakuacyjnych, - budowa instalacji oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego, - budowa wodnej instalacji hydrantowej.zad. 2: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 23 w dzielnicy Niedobczyce w Rybniku.Zakres robót:Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 23 w dzielnicy Niedobczyce w Rybniku w celu dostosowania budynku do zaleceń przeciwpożarowych wg decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, a w szczególności: - wydzielenie pożarowe dróg ewakuacyjnych, - budowa instalacji oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego, - budowa wodnej instalacji hydrantowej.zad. 3: Roboty remontowe ogólnobudowlane w Przedszkolu nr 25 w dzielnicy Niedobczyce w Rybniku.Zakres robót:Roboty remontowe ogólnobudowlane w Przedszkolu nr 25 w dzielnicy Niedobczyce w Rybniku w celu dostosowania obiektu do zaleceń przeciwpożarowych wg decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, a w szczególności: - wydzielenie pożarowe dróg ewakuacyjnych, - budowa instalacji oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego, - budowa wodnej instalacji hydrantowej.Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zadanie 1: 2.000 PLN (dwa tysiące złotych) zadanie 2: 2.000 PLN (dwa tysiące złotych) zadanie 3: 2.000 PLN (dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane - każda z nich o wartości minimum 50.000 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN) brutto i każda z nich obejmująca swym zakresem co najmniej dwa rodzaje z poniżej wymienionych robót:- wydzielenie pożarowe części budynku, i / lub- wykonanie instalacji wewnętrznej hydrantowej w budynku, i / lub- wykonanie oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego w budynku. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą pełnić funkcje kierownika robót posiadającymi uprawnienia budowlane do samodzielnej funkcji technicznej w zakresie branż:- konstrukcyjno-budowlanej, która będzie też pełnić funkcję kierownika budowy,- sanitarnej,- elektrycznej.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji.W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy jedynie w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności usunięcia nieprzewidzianych przeszkód nieuwzględnionych w dokumentacji projektowej uniemożliwiających prawidłową realizację umowy, o tyle dni, ile trwało ich usunięcie, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót o czas, na jaki roboty zostały wstrzymane. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 12 w Rybniku (dzielnica Zebrzydowice).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice w Rybniku. Zakres robót: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 12 w dzielnicy Zebrzydowice w Rybniku w celu dostosowania budynku do zaleceń przeciwpożarowych wg decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, a w szczególności: - wydzielenie pożarowe dróg ewakuacyjnych, - budowa instalacji oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego, - budowa wodnej instalacji hydrantowej.Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 23 w Rybniku (dzielnica Niedobczyce).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 23 w dzielnicy Niedobczyce w Rybniku.Zakres robót:Roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w Przedszkolu nr 23 w dzielnicy Niedobczyce w Rybniku w celu dostosowania budynku do zaleceń przeciwpożarowych wg decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, a w szczególności: - wydzielenie pożarowe dróg ewakuacyjnych, - budowa instalacji oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego, - budowa wodnej instalacji hydrantowej.Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty remontowe ogólnobudowlane w Przedszkolu nr 25 w Rybniku (dzielnica Niedobczyce).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane w Przedszkolu nr 25 w dzielnicy Niedobczyce w Rybniku.Zakres robót:Roboty remontowe ogólnobudowlane w Przedszkolu nr 25 w dzielnicy Niedobczyce w Rybniku w celu dostosowania obiektu do zaleceń przeciwpożarowych wg decyzji Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Rybniku, a w szczególności: - wydzielenie pożarowe dróg ewakuacyjnych, - budowa instalacji oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego, - budowa wodnej instalacji hydrantowej.Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie remontów nawierzchni jezdni: remont mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco - ul. Parkowa w Czerwionce-Leszczynach
- Termomodernizacja budynku Żłobka ,,SKRZAT'' przy ul. Dąbrówki 9 w Rybniku
- Naprawa i zabezpieczenie konstrukcji nośnej wiaduktu, naprawa podpór wiaduktu w ciągu DP 5610S ul. Nowa w Jankowicach
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
- Bieżące utrzymanie chodników i poboczy w ciągu dróg powiatowych w zakresie robót naprawczych i remontowych
- Przebudowa Pawilonu XVIII-etap I
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont tarasu w budynku Przedszkola nr 191 im. Marii Kownackiej przy ul. Zawrat 22 w Warszawie wraz z malowaniem sal dydaktycznych.
- "Remont budynku dla potrzeb Biblioteki Wiejskiej w Bielawach" w ramach projektu pn.: "Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - adaptacja budynku i zakup wyposażenia"
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Odnawialne źródła energii w Gminie Bojanowo wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.