eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowo › Standaryzacja i przebudowa- nawierzchnia z polbruku przed budynkiem w Tarnówku



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Ostrowo: Standaryzacja i przebudowa- nawierzchnia z polbruku przed budynkiem w Tarnówku
Numer ogłoszenia: 216426 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie, Ostrowo 25, 88-121 Ostrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3516626, fax 052 3516626.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Standaryzacja i przebudowa- nawierzchnia z polbruku przed budynkiem w Tarnówku.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest standaryzacja i przebudowa- nawierzchnia z polbruku przed budynkiem Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie, Filia w Tarnówku, gmina Kruszwica na dz. Nr 20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarach robót, które są załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowią integralną jej część.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym względzie: a)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz doświadczeniem w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem, odpowiadającym wymaganiom określonym w art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.) oraz § 3 ust. 1 i § 5 ust. 6 Rozporządzenia MGPiB z dnia 30 grudnia 1994 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 1995 r. Nr 8 poz. 38 z późn. zm.), b) osoby te muszą być wpisane na listę Polskiej Izby Architektów lub Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz, jeżeli posiadają uprawnienia budowlane wydane po 14 lutego 1995 r., -muszą posiadać decyzję wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym względzie: a)wykażą i udokumentują wykonanie (referencje, opinie, listy polecające), minimum trzech robót budowlanych o podobnym zakresie jakie obejmuje zamówienie, b)dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, c)dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, d)zobowiążą się do udzielenia trzyletniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym względzie: a)dysponują środkami finansowymi w wysokości minimum 27.000 PLN, b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, c)ubezpieczą budowę od odpowiedzialności cywilnej na kwotę wykonania zadania. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenia o: a)złożeniu oferty wspólnej (konsorcjum) - jeżeli dotyczy, z zawartą informacją o członkach konsorcjum, liderze, solidarnej odpowiedzialności, b)sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, c)udzieleniu minimum trzyletniej gwarancji jakości na wykonane prace, licząc od dnia odbioru końcowego i przekazania do użytkowania, d)uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, e)ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, f)zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w SIWZ, g)opracowaniu planu BIOZ i wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku, w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i zdrowia (Dz.U. Nr 120, poz. 1126), h)dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej), 4) dokumentów stwierdzających, że osoby przeznaczone do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: a)wykazu kadry przeznaczonej do kierowania robotami budowlanymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia z załączonymi do wykazu kopiami uprawnień budowlanych (wymienionych w wykazie osób), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (wzór wykazu zał. nr 6 do SIWZ), b)zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego, potwierdzające, że osoby wymienione w wykazie są jej członkami, a jeżeli posiadają uprawnienia wydane po 14 lutego 1995 roku - decyzje wpisu do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 5) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór informacji zał. nr 4 do SIWZ). 6) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór wykazu zał. nr 7 do SIWZ), 7) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie muszą być wykazane minimum 3 roboty budowlane o wartości min. 27.000 PLN brutto (wzór zał. nr 5 do SIWZ), 8) informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 27.000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10) wypełnionych następujących załączników: nr 1 - formularz (OFERTA) nr 2 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp nr 3 - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Pzp

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip..inowroclaw.powiat.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie Ostrowo 25 88-121 Chełmce.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2007 godzina 08:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ostrowie, Filia w Tarnówku, Tarnówko, 88-121 Chełmce, pomieszczenie kasowe.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.