eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-05

Chorzów: Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach
Numer ogłoszenia: 216416 - 2013; data zamieszczenia: 05.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134036 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie, ul. gen. Henryka Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490538, faks 032 3490580.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przetargowym jest realizacja /Budynku Sali Obsługi Klientów dla potrzeb Inspektoratu ZUS w Katowicach/ w oparciu o wydaną przez Prezydenta Miasta Katowice DECYZJĘ nr 111/13 z dnia 31.01.2013 r. /Pozwolenie na budowę/. Jego ogólną charakterystykę, warunki organizacji robót oraz wymagania Zamawiającego stawiane Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w części II specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ) - Opisie przedmiotu zamówienia 2. Zakres robót budowlano-montażowych związanych z realizacją przedmiotowego obiektu wraz z niezbędną infrastrukturą objęty dokumentacją projektową winien być wykonany z zachowaniem zasad sztuki budowlanej oraz wiedzy technicznej i przekazany Zamawiającemu w stanie kompletnym, zapewniającym możliwość jego użytkowania zgodnie z jego funkcją i przeznaczeniem. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót / kosztorys ofertowy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR). Dokumenty te są załącznikami do części II SIWZ - Opisu przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie dopuścił możliwości składania ofert częściowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 42.51.11.00 - Wymienniki ciepła 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 32.34.41.00 - Przenośne odbiorniki do przywoływania i wywoływania 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna 92.22.20.00 - Usługi telewizji zamkniętego obiegu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane DOMBUD S.A., ul. Drzymały 15, 40-059 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2885387,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3677348,05

  • Oferta z najniższą ceną: 3677348,05 / Oferta z najwyższą ceną: 4991429,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.