eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie sprzedaży oraz dystrybucji.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Sandomierz: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie sprzedaży oraz dystrybucji.
Numer ogłoszenia: 21640 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386696 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441010, faks 015 8322829.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla budynku Starostwa Powiatowego w Sandomierzu w zakresie sprzedaży oraz dystrybucji..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję energii elektrycznej dla budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mickiewicza 34 w Sandomierzu. 2. Sprzedaż i dystrybucja energii odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012r poz. 1059 z póź. zm.) oraz zgodnie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a szczególności z: Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 roku (Dz. U. Nr 93, poz. 623) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, Taryfie dla energii elektrycznej sprzedawcy, Taryfie dla usług dystrybucji energii elektrycznej Operatora Sytemu Dystrybucyjnego oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD). 3. Okres rozliczeniowy 2 miesiące - rozliczenie za sprzedaną energię i usługę dystrybucji odbywać się ma na podstawie faktycznego zużycia energii według wskazań układu pomiarowo - rozliczeniowego w okresie rozliczeniowym. 4. Należności za energię elektryczną regulowane będą na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę płatnych w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. 5. Energia elektryczna powinna być dostarczana nieprzerwanie, spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, w/w rozporządzeniami oraz Polskimi Normami. 6. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2015r do 31.12.2015r (+,-) - 10 % wynosić będzie 150 000 kWh. 7. Szacunkowa ilość zamawianej energii w wysokości 150 000kWh ma charakter orientacyjny oraz ma służyć do wyliczenia ceny oferty. W żadnym wypadku nie stanowi to ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej maksymalnej ilości energii. 8. Zamawiający zalicza się do N grupy przyłączeniowej, grupa taryfowa C-21, moc umowna 60KW. 9. Dotychczasowy dostawca - PGE Rzeszów. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PGE Obrót S.A. ul. 8-go Marca 35-959 Rzeszów, ul. 8-go Marca, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90696,21

  • Oferta z najniższą ceną: 90696,21 / Oferta z najwyższą ceną: 90696,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.