To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Suwałki: Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
Numer ogłoszenia: 216361 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197077 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszej umowy jest Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk, zgodnie z ofertą z ofertą przetargową, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2.Decyzję o wykonaniu remontów każdorazowo podejmuje przedstawiciel Zamawiającego. 3.Zgłoszenia konieczności remontów następować będą w formie telefonicznej lub pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest posiadać czynny całą dobę telefon alarmowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć roboty niezwłocznie po odebraniu zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie później jednak niż rano dnia następnego (w zależności od warunków pogodowych co stwierdza Zamawiający). 5.Wszelkie materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, oprócz destruktu bitumicznego, dostarcza Wykonawca zgodnie z obowiązującymi normami i zaleceniami Zamawiającego. 6.Każdorazowo, po wykonaniu robót, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemne rozliczenie zawierające: -datę wykonania remontu danej ulicy, miejsca, placu; -nazwę ulicy, miejsca placu na którym był wykonany remont nawierzchni wraz z powierzchnią w m2; -ilość przywiezionego materiału w m3; kwotę za wykonany remont danego odcinka zgodną z cenami jednostkowymi z formularza ofertowego Wykonawcy; -łączną kwotę wykonania zlecenia. Po sprawdzeniu przez Zamawiającego prawidłowo wykonanego rozliczenia nastąpi protokolarny odbiór robót. 7.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe. 8.Wykonawca zobowiązuje się, w ewentualnych przypadkach, do wykonania tymczasowej organizacji ruchu drogowego, zabezpieczenia i wygrodzenia terenu objętego robotami. 9.Zamawiający zapewnia Wykonawcy nadzór inwestorski. 10.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót oraz Ogólne Specyfikacje Techniczne - Naprawa nawierzchni gruntowych - załącznik nr 9, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Naprawa nawierzchni żwirowej - załącznik nr 10, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Ścinanie i uzupełnianie poboczy - załącznik nr 11..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe TRANS-KAPS Karol Sofiński, ul. F. Chopina 20, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 424473,00
Oferta z najniższą ceną: 424473,00 / Oferta z najwyższą ceną: 424473,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Opracowanie dokumentacji projektowej zabezpieczenia i remontu stropu nad piwnicą w budynku przy ul. 1 Maja 28 w Suwałkach stanowiącym własność Gminy Miasto Suwałki
- Ochrona mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach ul. Sejneńska 84
- " Rozbiórka budynku przy ul. Szpitalnej 62"
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.271.8.2024 Przebudowa drogi osiedlowej w Luszkowie
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- Przebudowa łącznika od ul.Malowniczej do ul.Herbacianej w miejscowości Marysin
- Przebudowa i remont dróg gminnych i wewnętrznych dojazdowych na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
- Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Pogodnej do ul. Rybackiej w Mielnie - osiedlu Unieście
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.