eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Suwałki: Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk
Numer ogłoszenia: 216361 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 197077 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszej umowy jest Remont nawierzchni ulic gruntowych i żwirowych w granicach administracyjnych miasta Suwałk, zgodnie z ofertą z ofertą przetargową, stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 2.Decyzję o wykonaniu remontów każdorazowo podejmuje przedstawiciel Zamawiającego. 3.Zgłoszenia konieczności remontów następować będą w formie telefonicznej lub pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest posiadać czynny całą dobę telefon alarmowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć roboty niezwłocznie po odebraniu zgłoszeniu przez Zamawiającego, nie później jednak niż rano dnia następnego (w zależności od warunków pogodowych co stwierdza Zamawiający). 5.Wszelkie materiały niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, oprócz destruktu bitumicznego, dostarcza Wykonawca zgodnie z obowiązującymi normami i zaleceniami Zamawiającego. 6.Każdorazowo, po wykonaniu robót, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu pisemne rozliczenie zawierające: -datę wykonania remontu danej ulicy, miejsca, placu; -nazwę ulicy, miejsca placu na którym był wykonany remont nawierzchni wraz z powierzchnią w m2; -ilość przywiezionego materiału w m3; kwotę za wykonany remont danego odcinka zgodną z cenami jednostkowymi z formularza ofertowego Wykonawcy; -łączną kwotę wykonania zlecenia. Po sprawdzeniu przez Zamawiającego prawidłowo wykonanego rozliczenia nastąpi protokolarny odbiór robót. 7.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe. 8.Wykonawca zobowiązuje się, w ewentualnych przypadkach, do wykonania tymczasowej organizacji ruchu drogowego, zabezpieczenia i wygrodzenia terenu objętego robotami. 9.Zamawiający zapewnia Wykonawcy nadzór inwestorski. 10.Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót oraz Ogólne Specyfikacje Techniczne - Naprawa nawierzchni gruntowych - załącznik nr 9, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Naprawa nawierzchni żwirowej - załącznik nr 10, Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Ścinanie i uzupełnianie poboczy - załącznik nr 11..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe TRANS-KAPS Karol Sofiński, ul. F. Chopina 20, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 386000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 424473,00

  • Oferta z najniższą ceną: 424473,00 / Oferta z najwyższą ceną: 424473,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.