eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę. NR SPRAWY 46/OGÓL/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-08

Mirosławiec: Dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę. NR SPRAWY 46/OGÓL/07
Numer ogłoszenia: 216320 - 2007; data zamieszczenia: 08.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2505662, fax 0-67 2505920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12blot.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budzetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę. NR SPRAWY 46/OGÓL/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż urządzeń wspomagających ochronę: systemu telewizji dozorowej, systemu kontroli dostępu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w obiektach 21 CPL Nadarzyce. Wartosc szacunkowa zamówienia ponizej 137 000,00 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.85.23.20 - Urządzenia kontroli czasu pracy Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.32.00 - Urządzenia kontroli czasu pracy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadają ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, W przepadku Wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a.) Wymagania w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: Wymagania dla części I: - O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością, co najmniej 1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia (dostawa z montażem lub montaż systemów alarmowych lub systemu telewizji przemysłowej lub systemu kontroli dostępu), min. wartość zrealizowanego zamówienia to 60 000,00 zł. Wymagania dla części II: - O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali z należytą starannością, co najmniej 1 (jedno) zamówienie odpowiadające rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia (dostawa z montażem lub montaż systemów alarmowych lub systemu telewizji przemysłowej lub systemu kontroli dostępu), min. wartość zrealizowanego zamówienia to 25 000,00 zł. b.) Wymagania w zakresie osób wykonujących zamówienie: - wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia winny posiadać ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej ZASTRZEZONE, - wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia winny posiadać zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, - osoby przewidziane do montażu i uruchomienia sytemu telewizji dozorowej lub kontroli dostępu winny posiadać stosowne licencje I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego - osoby przewidziane do wykonywania prac powyżej 50V winny posiadać energetyczne świadectwa kwalifikacyjne. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek ten (opisany w pkt 2) musi być spełniony wspólnie przez wykonawców. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi być spełniony wspólnie przez wykonawców. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi być spełniony przez każdego z wykonawców. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania., z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedstawić dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy: 1.) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia ofert; 2.) Ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.). Koncesja musi być ważna co najmniej przez okres wykonywania umowy. 3.) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.) Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ze zostały wykonane należycie. 5.) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć aktualne dokumenty: - ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej ZASTRZEŻONE dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - stosowne licencje I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla osób przewidzianych do montażu i uruchomienia sytemu, - energetyczne świadectwa kwalifikacyjne dla osób wykonujących prace przy napięciu powyżej 50V. 6.) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 7.) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Ponadto: 8.) Formularz ofertowy 9.) Formularz cenowy 10.) Wykaz części zamówienia, której realizację Wykonawca powierzy podwykonawcom. 11.) Jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu musi przedłożyć: Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo). Należy wskazać zakres umocowania. 12.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) muszą przedłożyć oświadczenie dotyczące wskazania pełnomocnika (lidera) do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (umocowanie musi jednoznacznie wynikać z treści oferty - Np z treści umowy wiążącej Wykonawców występujących wspólnie lub pełnomocnictwa przedłożonego oddzielnie wraz z ofertą, przy czym treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania). 13.) Wymagania dotyczące Wykonawcy mają odpowiednie zastosowanie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W zakresie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, każdy z uczestników oferty wspólnej musi spełniać wymagania Zamawiającego, natomiast w zakresie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy- spełnienie warunków oceniane będzie łącznie przez wszystkich Wykonawców. 14.) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania odpowiednio do zapisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12blot.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3299, 78-651 Mirosławiec, w godzinach 7.00-15.00 , SIWZ może także zostać przekazana na pisemny wniosek Wykonawcy w terminie 5 dni od otrzymania wniosku..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Jednostka Wojskowa 3299 Mirosławiec, Kancelaria Jawna (pok. nr 30) budynek nr 9. Kancelaria Jawna pracuje od poniedziałku do piątku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa z montażem urządzeń systemu telewizji dozorowej (CCTV).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem urządzeń systemu telewizji dozorowej (CCTV) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w obiektach 21 CPL Nadarzyce. Wartosc szacunkowa ponizej 137 000 euro..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Dostawa z montażem urządzeń systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy (KD)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w obiektach 21 CPL Nadarzyce. Część II - dostawa z montażem urządzeń systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy (KD). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto na załączniku nr 3 - do SIWZ CPV 29.85.23.20-5 Przedmiot zamówienia realizowany będzie w obiektach 21 CPL Nadarzyce..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.85.23.20-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.