eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-01

Warszawa: Remonty nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 21630 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 348794 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5103125, faks 22 5103189.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remonty nawierzchni asfaltowych dróg na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. 2.1. Przedmiotem umowy są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów nawierzchni asfaltowych na: a) drogach gminnych, b) drogach wewnętrznych, t.j.: - remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi mechanicznie; - wyrównanie lokalnych nierówności mieszankami asfaltu lanego; - remonty cząstkowe nawierzchni mieszankami asfaltu lanego przy mechanicznym obcinaniu krawędzi uszkodzenia; - roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni asfaltowych; - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych; - oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych asfaltowych; - skropienie asfaltem nawierzchni drogowych; - wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej; - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (warstwa wiążąca i ścieralna); - uzupełnienie brakujących kratek na wpustach deszczowych i pokryw na studniach kanałowych - inne roboty drogowe niezbędne do wykonania w/w robót (m.in. rozbiórka i ustawienie krawężnika oraz rozbiórka i odtworzenie podbudowy); - zabezpieczenie miejsca powstałej awarii w jezdni, zagrażającej bezpośrednio bezpieczeństwu uczestników ruchu poprzez fizyczne wygrodzenie i odpowiednie oznakowanie w ciągu 4 godzin od zgłoszenia Wykonawcy; - odtworzenie nawierzchni awarii od momentu zgłoszenia w ciągu 48 godzin. W przypadku wystąpienia zagrożenia ruchu drogowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia prac: oznakowania, odtworzenia uszkodzonej nawierzchni, uzupełnienie brakujących pokryw na studniach kanałowych i kratek na wpustach deszczowych w trybie awaryjnym- telefonicznie, faxem lub poczta elektroniczną. Szczegółowy zakres robót został określony w: przedmiarach robót na: - remonty nawierzchni asfaltowych drogi gminne - zał. nr 1a do umowy - remonty nawierzchni asfaltowych drogi wewnętrzne - zał. nr 1b do umowy, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót na remonty nawierzchni asfaltowych dróg - zał. nr 9 do SIWZ. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Zamawiający wymaga od Wykonawcy z którym podpisze umowę, posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia przy zachowaniu równoważnych parametrów. 2.2. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowlane. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych, co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 5 osób świadczących pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wykonywanie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych (czynności szczegółowe określone w przedmiarze robót) oraz odtworzenie oznakowania poziomego istniejącego na danej ulicy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FAL-BRUK Sp. z o.o. SK, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1846862,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 842000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 842000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1026612,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.