eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrzeżyno › DOSTAWY MIĘSA I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH CZ. I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2007-04-12

POZYCJA 21630

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Mrzeżyno: DOSTAWY MIĘSA I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH CZ. I Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa 3346, do kontaktów: Beata ZIARNO, 72-330 Mrzeżyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4815900, fax 091 4815289, 4815289, e-mail: jw3346@2kop.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: wojskowa jednostka budżetowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MIĘSA I WYROBÓW WĘDLINIARSKICH CZ. I. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : JEDNOSTKA WOJSKOWA 3346 MRZEŻYNO. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Lp. nazwa towaru jm. ilość 1 mięso wołowe, zrazowe b/k kg 2 000 2 karkówka wieprzowa b/k kg 4 000 3 szynka wieprzowa b/k b/s kg 1 000 4 łopatka wieprzowa b/k b/s kg 4 000 5 schab wieprzowy b/k kg 2 000 6 żeberka wieprzowe kl.I płaty kg 1 500 7 kości wieprz. wędzone ze schabu kg 1 500 8 wątroba wieprzowa kg 900 9 smalec kostka 200g kg 800 10 boczek wędzony b/k kg 2 500 11 baleron gotowany kg 800 12 szynka gotowana kg 800 13 ogonówka wędzona kg 800 14 polędwica sopocka kg 800 15 schab pieczony kg 400 16 szynka konserrwowa folia 4 lbs kg 800 17 kiełbasa żywiecka kg 1 000 18 kiełbasa krakowska parzona kg 1 000 19 kiełbasa krakowska sucha kg 500 20 kiełbasa szynkowa wieprzowa kg 1 000 21 golonka dębicka kg 800 22 salami kg 500 23 kiełbasa piwna kg 500 24 metka łososiowa kg 500 25 kiełbasa biała surowa kg 700 26 kiełbasa zwyczajna kg 1 500 27 kiełbasa śląska kg 1 200 28 kiełbasa podlaska kg 1 200 29 kiełbasa toruńska kg 1 200 30 kiełbasa polska surowa kg 1 200 31 kiełbasa myśliwska kg 1 200 32 parówki śląskie cienkie kg 1 500 33 salceson ozorkowy kg 600 34 pasztet pieczony wieprzowy kg 600 35 pasztetowa kg 600 36 kaszanka kg 2 000 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: POWYŻEJ 60000 EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 11000 ZŁ SŁOWNIE: JEDENAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 7) wyrażą zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanym, w trakcie wykonywania zamówienia publicznego, przez Służby Dyżurne Jednostek Wojskowych; 8) posiadają decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań zawartych w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. z 2006r nr 171 poz. 1225) 9) zostali zakwalifikowani przez organy Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej zgodnie z art. 3 ust. 6 pkt. 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej ( Dz. U. z 2004 r. nr 33, poz. 287) oraz § 8 ust. 1 pkt. 5 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.04.2004 r. w sprawie Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej ( Dz. U. z 2004 r. nr 89 poz. 857) do zaopatrywania jednostek wojskowych w produkty spożywcze pochodzenia zwierzęcego; 10) posiadają certyfikat systemu HACCP lub potwierdzenie wdrażania systemu HACCP zatwierdzone w drodze decyzji przez organa urzędowej kontroli żywności. 11) posiadają decyzję wydaną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. Nr 21, poz. 179 z 2003r.) 12) wykonali przynajmniej 3 zamówienia o podobnym charakterze i wartości zamówienia (wartość13) poszczególnych zamówień nie może być14) niższa niż 80 % zaoferowanej ceny) w okresie ostatnich trzech lat, (jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie) ; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia- nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 4 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym); aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań zawartych w Ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. z 2006r nr 171 poz.1225); decyzja wydana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności (Dz. U. Nr 21, poz. 179 z 2003 r.); zezwolenia (świadectwa kwalifikacyjnego) Wojskowej Inspekcji Weterynaryjnej (Rozporządzenie Ministra Obrony Narodowej z dnia 19.04.2004 w sprawie WIS Dz. U. z 2004 r. Nr 89, poz. 857) dopuszczającego do zaopatrywania jednostek wojskowych na terenie całego kraju lub województwa Zachodniopomorskiego w artykuły spożywcze będące przedmiotem dostawy; certyfikat systemu HACCP lub decyzja organu urzędowej kontroli żywności potwierdzająca wdrażanie systemu HACCP; w przypadku wykonawców realizujących przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców należy przedstawić dokumenty wyszczególnione w podpunktach g) , h) , i) i j) w stosunku do wymienionych podwykonawców w punkcie 6. formularza oferty; wykaz przynajmniej 3 zamówień o podobnym charakterze i wartości, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (np. referencje), że dostawy zostały wykonane należycie; informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.finmon.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.04.2007, godzina 11:00, SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO BUDYNEK NR6 POKÓJ NR 110.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.