eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Wykonanie etapu III B przebudowy i adaptacji przyziemia i piwnic Wielkiej Zbrojowni w Gdańsku w ramach programu Zbrojownia Sztuki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-21

Gdańsk: Wykonanie etapu III B przebudowy i adaptacji przyziemia i piwnic Wielkiej Zbrojowni w Gdańsku w ramach programu Zbrojownia Sztuki
Numer ogłoszenia: 216298 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych , ul. Targ Węglowy 6, 80-836 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3012801, 3201278, faks 058 3201278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie etapu III B przebudowy i adaptacji przyziemia i piwnic Wielkiej Zbrojowni w Gdańsku w ramach programu Zbrojownia Sztuki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO Budynek Wielkiej Zbrojowni znajduje się pod ochroną konserwatorską i jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 10 lipca 1967 r. , pod numerem 454 (dawny nr 323). Ponadto budynek Wielkiej Zbrojowni znajduje się w terytorium miasta Gdańska wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 8 decyzją WKZ w Gdańsku z dnia 11.10.1947 obecnie pod numerem 15 - (nowy numer rejestru zabytków), a także w Gdańsku - mieście w zasięgu obwarowań XVII będącym pomnikiem historii, uznanym zarządzeniem Prezydenta RP z dnia 8.09.1994 roku Zamawiający wskazuje, że przedmiotowe zamówienie dotyczy przebudowy i modernizacji - wykonywanej w budynku wpisanym do rejestru zabytków, objętych nadzorem konserwatorskim. W związku z powyższym proponowane przez Wykonawcę zmiany rozwiązań projektowych, skutkować będą obowiązkiem uzyskania przez wnioskującego (Wykonawcę) uzgodnienia oraz zmian decyzji administracyjnej właściwego miejscowo organu ochrony zabytków, tj. Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku. Stan techniczny budynku w zakresie budowlanym, instalacji elektrycznych i teletechnicznych wymaga dostosowania do obowiązujących przepisów, norm i standardów. Z uwagi na lokalizację budynku Wielkiej Zbrojowni Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania niezbędnych zezwoleń na wjazd pod budynek oraz do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego w przypadku wystąpienia takiej konieczności. 3. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH I USŁUG Zakres robót, o których mowa w ust. 1 obejmuje roboty budowlane, roboty budowlane przy zabytku, prace konserwatorskie - polegające na robotach w zakresie: 1) architektury, w tym: - wykonanie prac konserwatorskich ścian i sklepień piwnicy - wykonanie renowacji wejść do klatek schodowych na elewacji wschodniej - wykonanie izolacji ścian zewnętrznych - zabezpieczenie reliktów archeologicznych w osiach 6-7/A-B - spoinowanie posadzki parteru i regulacja puszek elektrotechnicznych podłogowych - wykonanie kanałów piwnicy w osiach 6-7/A-B - uruchomienie instalacji centralnego ogrzewania - likwidacja przyłącza wody - uzupełnienie instalacji hydrantowej, wod-kan - uzupełnienie instalacji wentylacji - wykonanie sterownia kurtynami powietrznymi - zmiana położenia opraw ewakuacyjnych - zabezpieczenie na czas prowadzenia prac wszystkich elementów parteru, w tym elementów wystroju, urządzeń, osprzętu, szkleń, posadzki, ścian, sklepień, - doprowadzenie do stanu czystości wszystkich wyżej wymienionych elementów po zakończeniu prac. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona do SIWZ Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załącznik nr 10 i nr 11 do niniejszej SIWZ wraz z przedmiarem robót stanowiącymi załącznik nr 12 do niniejszej SIWZ. Wykonawca ma obowiązek wykonania niezbędnych rysunków warsztatowych, które po akceptacji Projektanta i Inwestora będą stanowiły podstawę realizacji prac.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, o wartości nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych), w terminie do dnia 07 września 2015 r., do godz. 10:15

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane dla różnych podmiotów, o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł każda, obie zrealizowane w obiektach zabytkowych wpisanych do ewidencji zabytków albo rejestru zabytków oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. poświadczenie, inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, np. referencje. Za roboty porównywalne z przedmiotem zamówienia uważa się roboty budowlane polegające w szczególności na: - wykonaniu prac budowlano - remontowych i konserwatorskich w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, w tym renowacji konserwatorskiej ścian i sklepień z cegieł - wykonywaniu izolacji niskociśnieniowych poziomych i izolacji pionowych ścian zewnętrznych budynków wpisanych do rejestru zabytków Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 7 do SIWZ Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia następujące wymagania dotyczące: a) osoby kierującej robotami budowlanymi (kierownik budowy): Wymaga się, aby osoba do kierowania pracami posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej i co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu pracami budowlanymi po uzyskaniu tych uprawnień. przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Winna posiadać aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 6. b) osoby kierującej robotami konserwatorskimi: Wymaga się aby przynajmniej jedna (1) osoba kierująca robotami konserwatorskimi posiadała uprawnienia do kierowania takimi robotami wynikające z Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011 roku Nr 165 poz. 987) lub z innych właściwych przepisów. tj.,.: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej. - przebytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 6. c) osoby do kierowania robotami elektrycznymi: Wymaga się, aby przynajmniej jedna (1) osoba kierująca robotami w zakresie elektrycznym posiadała odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz potwierdzone co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych po uzyskaniu uprawnień budowlanych; winna posiadać aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 6 d) osoby do kierowania robotami w branży sanitarnej, Wymaga się, aby przynajmniej jedna (1) osoba kierująca robotami w zakresie sanitarnym posiadała odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz potwierdzone co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; po uzyskaniu uprawnień budowlanych; winna posiadać aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 6 e ) osoby do kierowania robotami w branży teletechnicznej, Wymaga się, aby przynajmniej jedna (1) osoba kierująca robotami w zakresie teletechnicznym posiadała odpowiednie branżowe uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz potwierdzone co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami w specjalności telekomunikacyjnej po uzyskaniu uprawnień budowlanych; winna posiadać aktualne i obowiązujące zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; Należy wypełnić i złożyć załącznik nr 6 Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczył odpowiedzialność cywilną w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł; Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu - zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji jakości na wady fizyczne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych prac - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zawartej umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia wykonawcy, w przypadku ustawowej zmiany stawki opodatkowania , 2) wynagrodzenia Wykonawcy w razie wystąpienia niedających się do usunięcia wad przedmiotu zamówienia, które nie uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem, 3) warunków płatności, 4) terminu realizacji zamówienia, 5) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ, 6) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego 7) podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: a) powierzenia podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, b) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji robót, 8) technologii wykonywania robót lub rozwiązań projektowych, Zmiany, o których mowa powyżej mogą być dokonane w przypadku: 1) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, wynikającej z: a) zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru, lub projektanta, b) zmiany dokumentacji projektowej, w szczególności w przypadku konieczności zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy (art. 23 pkt. 1 Prawa budowlanego), lub wskutek poprawienia błędów projektowych, c) z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych, 2) konieczności wprowadzenia zmian podczas wykonywania robót, nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane, gdy dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane w projekcie budowlanym odpowiednie informacje (rysunek i opis) dotyczące odstąpienia, spełniające zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, 3) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy, 4) zlecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia, 5) zmian w dokumentacji projektowej, w tym: wymagającej czasu do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany, 6) przedłużającej się procedury przetargowej mającej wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy, przekazaniu placu budowy, lub w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych, 7) zawieszenia robót przez Zamawiającego, 8) przedłużających się uzgodnień z Konserwatorem Zabytków, 9) wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, 10) wykopalisk, odkryć archeologicznych, lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, 11) rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 12) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 13) gdy wprowadzenie zmian dotyczących zakresu lub technologii zmian zaleci lub nakaże Pomorski Wojewódzki Konserwator Zabytków, 14) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania prac uzgodnień, pozwoleń, opinii osób trzecich lub właściwych organów, 15) wystąpienia niedających się do usunięcia wad przedmiotu zamówienia, które nie uniemożliwiają użytkowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przeznaczeniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuk Pięknych,ul. Targ Węglowy 6 , 80-836 Gdańsk w pok.18A w godz.10-15 w dzień powszedni.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 10:15, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych, ul. Targ Węglowy 6 , 80-836 Gdańsk w pok.14A - Biuro Kanclerza ASP.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.